Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det noen loot-vinduer som kan erstatte de orginale? Prøvde xloot nå, men får den ikke til å fungere... =(

 

Får du ikke Xloot til å fungere? Er jo ingenting som skal settes opp eller noe. Du skal bare installere mod'en så skal det fungere. Gjør ihvertfall det med meg. Jeg har Xloot, Xlootmonitor, Xlootgroup og Xlootmaster. Funker knallbra!

 

Hvor fannt du xloot? de versjonenen jeg har vil ikke fungere... hvilken versjon er det som er brukbar for deg? Fant heller ikke group eller master opplegget til xloot....

Lenke til kommentar
hey.

 

lurte på om noen kunne gi meg noen tips til ui.

har nettopp begynt påigjen etter en pause, skal spille på hunteren min men ui som jeg har no er gammel og rotete.

 

er hunter lvl 45.

gjerne med ui navn

vis mulig bilde og hvor jeg skal skaffe den fra.

Takk

Jeg har hele tiden brukt Cosmos og er meget fornøyd med den.

Kan lastes ned her: http://www.wowinterface.com/downloads/info...t.KhaosWin.html

Lenke til kommentar
Hei, leter etter et greit interface som jeg kan lage, er helt ny på dette, så om dere kunne kommet med noen tips hadde det vært kjempegreit ;) Spiller mage btw, så kunne vært greit med en god castingbar.

Prov Xperl og bartender3. Funker utrolig bra og er ikke sa vanskelig a bruke. Fubar og diverse fubar og CT mod add ons er ogsa greit a ha, men der ma du egentlig bare laste ned de du syns du trenger.

Lenke til kommentar

WoWScrnShot_111107_211306.jpg

 

Noen småting ennå som må fikses på... har bare ikke hatt tid ennå. Noen som har tips til å gjøre ui'en noe smoothere?

 

Ett par ting: grunnen til at jeg bruker viewport greia, er at jeg vil ha mist mulig informasjon og slikt i bildet der hvor all "action" er, så jeg har forsøkt å få bort det meste derifra.

 

Prøvde meg på Pitbull i stedet for X-perl, men jeg skal innrømme at jeg synes Pitbull var skikkelig rææææævat å sette opp=(

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Fiksa problemet, men har et annet lite problem som jeg har lyst til å fått fiksa på om mulig: Bottom Frame og Top Frame fra Skinner blir automatisk fjerna hver gang jeg logger på så jeg må skru de av/på igjen for å se dem. Noen som vet om noe som kan fikse det her?

jeg hadde det problemet sjøl, husker ikke hva jeg gjorde for og fikse det, men prøv og sett en profil før du setter opp skinner. mulig det var noe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...