Frohman Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Correct, tror det er bra nå. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Finnes det noen loot-vinduer som kan erstatte de orginale? Prøvde xloot nå, men får den ikke til å fungere... =( Får du ikke Xloot til å fungere? Er jo ingenting som skal settes opp eller noe. Du skal bare installere mod'en så skal det fungere. Gjør ihvertfall det med meg. Jeg har Xloot, Xlootmonitor, Xlootgroup og Xlootmaster. Funker knallbra! Hvor fannt du xloot? de versjonenen jeg har vil ikke fungere... hvilken versjon er det som er brukbar for deg? Fant heller ikke group eller master opplegget til xloot.... Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg bruker Wowaceupdater. Har alltid fungert veldig fint for meg. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hey. lurte på om noen kunne gi meg noen tips til ui. har nettopp begynt påigjen etter en pause, skal spille på hunteren min men ui som jeg har no er gammel og rotete. er hunter lvl 45. gjerne med ui navn vis mulig bilde og hvor jeg skal skaffe den fra. Takk Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har pleid å bruke Nurfed UI, men filene som man laster ned fra Cursed.com er korrupte og fungerer ikke. Noen som vet en lignende UI "Pack", der man kan lage barene til slik man vil? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 hey. lurte på om noen kunne gi meg noen tips til ui. har nettopp begynt påigjen etter en pause, skal spille på hunteren min men ui som jeg har no er gammel og rotete. er hunter lvl 45. gjerne med ui navn vis mulig bilde og hvor jeg skal skaffe den fra. Takk Jeg har hele tiden brukt Cosmos og er meget fornøyd med den. Kan lastes ned her: http://www.wowinterface.com/downloads/info...t.KhaosWin.html Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Da har jeg mekket med et lite UI ved bruk av bartender3, perl unit frames, easy casting bar etc. Slik ser det ut. Litt småting igjen som jeg skal fikse på. Veldig enkelt. UI.bmp Endret 11. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Hei, leter etter et greit interface som jeg kan lage, er helt ny på dette, så om dere kunne kommet med noen tips hadde det vært kjempegreit Spiller mage btw, så kunne vært greit med en god castingbar. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Quartz for castingbar. Pitbull for unitframes. ^_^ Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei, leter etter et greit interface som jeg kan lage, er helt ny på dette, så om dere kunne kommet med noen tips hadde det vært kjempegreit Spiller mage btw, så kunne vært greit med en god castingbar. Prov Xperl og bartender3. Funker utrolig bra og er ikke sa vanskelig a bruke. Fubar og diverse fubar og CT mod add ons er ogsa greit a ha, men der ma du egentlig bare laste ned de du syns du trenger. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Noen småting ennå som må fikses på... har bare ikke hatt tid ennå. Noen som har tips til å gjøre ui'en noe smoothere? Ett par ting: grunnen til at jeg bruker viewport greia, er at jeg vil ha mist mulig informasjon og slikt i bildet der hvor all "action" er, så jeg har forsøkt å få bort det meste derifra. Prøvde meg på Pitbull i stedet for X-perl, men jeg skal innrømme at jeg synes Pitbull var skikkelig rææææævat å sette opp=( Endret 13. november 2007 av AvIOn Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Threat barene på Omen vises ikke lenger. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Threat barene på Omen vises ikke lenger. Noen som vet hva som er galt? last ned nyeste versjon? wowace.com/files Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har lastet ned den. Flere ganger tilogmed. Har sletta Omen fra WTF-folder og. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fiksa problemet, men har et annet lite problem som jeg har lyst til å fått fiksa på om mulig: Bottom Frame og Top Frame fra Skinner blir automatisk fjerna hver gang jeg logger på så jeg må skru de av/på igjen for å se dem. Noen som vet om noe som kan fikse det her? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvordan fiksa du problemet? Jeg har det samme. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 noen som har et godt alternativ til atlas_loot som lootbrowser? liker å leke med sets og pvp deler, priser osv, veldgi greit å ha lett tilgjengelig, men jeg har byttet atlas ut med cartographer i disse dager (overlegen addon) og skulle gjerne hatt en ny loot addon også, gjerne noe ace2 basert. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fiksa problemet, men har et annet lite problem som jeg har lyst til å fått fiksa på om mulig: Bottom Frame og Top Frame fra Skinner blir automatisk fjerna hver gang jeg logger på så jeg må skru de av/på igjen for å se dem. Noen som vet om noe som kan fikse det her? jeg hadde det problemet sjøl, husker ikke hva jeg gjorde for og fikse det, men prøv og sett en profil før du setter opp skinner. mulig det var noe med det. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan står det til med addonsa deres i dag? Ser for meg ett mareritt når jeg kommer hjem fra jobb, og må laste ned og sette opp alt av addons på nytt igjen... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvordan fiksa du problemet? Jeg har det samme. Hadde en addon som het Threat-et-eller-annet. Sletta den, og Omen funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå