Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pitbull unitframes kan vise det slik du beskriver.

Mobhealt er nødvendig for å få det til på mobs.

 

Testa meg på pitbull, men synes den var temmelig knotete å sette opp. I allefall via Fubar. Er den originale pitbull-menyen enklere og mere oversiktig? (sitter på jobb så får ikke sjekka nå...)

Det jeg ikke fikk til med Pitbull, var å endre størrelse på unitframes, også var de gjennomsiktige, uten at jeg fant noe transperancy-options...

 

En annen ting var at det var "litt" vanskelig å sette opp raid-groups og slikt, når man absolutt måtte være i ett raid for å i det hele tatt se dem. F.eks i xperl, så fikk du jo opp slike "boxer" når du plasserte forskjellige frames, men det fannt jeg ikke i pitbull... Kan hende at jeg bare er supern00b da :p

Lenke til kommentar

Har du prøvd å sette dem opp i rock? (har du rock ser du et ikon på minimapen din, eller du kan skrive /rock for å få opp menyen.)

Veldig oversiktlige og fine menyer der.

Man trenger ikke å være i party eller raid for å sette dem opp. Det er en configurator der som manipulerer frem raid frames, og gir deg en fin oversikt over hvordan frames ser ut. Sitter også på jobben så jeg får ikke sjekket hva funksjonen heter.

Ja, er enig i at det kan virke tunvint å sette opp Pitbull, men resultatet blir utrolig bra etter litt testing og feiling.

Lenke til kommentar
Finnes det noen loot-vinduer som kan erstatte de orginale? Prøvde xloot nå, men får den ikke til å fungere... =(

 

Får du ikke Xloot til å fungere? Er jo ingenting som skal settes opp eller noe. Du skal bare installere mod'en så skal det fungere. Gjør ihvertfall det med meg. Jeg har Xloot, Xlootmonitor, Xlootgroup og Xlootmaster. Funker knallbra!

Lenke til kommentar
Finnes det noen loot-vinduer som kan erstatte de orginale? Prøvde xloot nå, men får den ikke til å fungere... =(

 

Får du ikke Xloot til å fungere? Er jo ingenting som skal settes opp eller noe. Du skal bare installere mod'en så skal det fungere. Gjør ihvertfall det med meg. Jeg har Xloot, Xlootmonitor, Xlootgroup og Xlootmaster. Funker knallbra!

 

Nei.. Den vil ikke replace de normale lootvinduene.. Skjønner ikke hvorfor heller. Plagsomt da xloot er så vanvittig mye bedre enn de normale lootvinduene =( Får prøve på nytt igjen i dag tror jeg. Kan hende at den cracher med noen andre addons?

Lenke til kommentar
Finnes det noen loot-vinduer som kan erstatte de orginale? Prøvde xloot nå, men får den ikke til å fungere... =(

 

Får du ikke Xloot til å fungere? Er jo ingenting som skal settes opp eller noe. Du skal bare installere mod'en så skal det fungere. Gjør ihvertfall det med meg. Jeg har Xloot, Xlootmonitor, Xlootgroup og Xlootmaster. Funker knallbra!

 

Nei.. Den vil ikke replace de normale lootvinduene.. Skjønner ikke hvorfor heller. Plagsomt da xloot er så vanvittig mye bedre enn de normale lootvinduene =( Får prøve på nytt igjen i dag tror jeg. Kan hende at den cracher med noen andre addons?

 

Tviler jeg på. Selv har jeg 148 addons, alt fungerer helt fint. Prøv å slette alle xloot .lua filer under WTF mappen og prøv på nytt. Kanskje noe galt har skjedd ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...