Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det finnes, men er på jakt etter et slags oppslagsverk på oppskrifter ingame

 

 

liksom noe i retning atlasloot bare med enchanting/blacksmithing/engineering osv.. oppskrifter slik at man lett kan se hva man trenger for å kjøpe/lage den og den tingen.

 

 

Finnes noe slikt?

Lenke til kommentar
Vet ikke om det finnes, men er på jakt etter et slags oppslagsverk på oppskrifter ingame

 

 

liksom noe i retning atlasloot bare med enchanting/blacksmithing/engineering osv.. oppskrifter slik at man lett kan se hva man trenger for å kjøpe/lage den og den tingen.

 

 

Finnes noe slikt?

 

 

kjekt at folk vet ting :p

 

fant det selv... tok ac2 addon, tradeskill info heter den

Lenke til kommentar
Er det fortsatt Omen som gjelder som threat-meter eller er det andre som er bedre? At det er lightweight er det største kravet da laptopen ikke drar wow knirkefritt...

Kan noen anbefale en god trinket-addon, gjerne med rotasjoner etc...

 

Omen er fortsatt det beste threatmeter man kan bruke.

Beste trinket addonet som jeg har funnet er trinketmenu. Brukt den i to år og aldri hatt et problem.

Lenke til kommentar
Driver og mekker meg en ny ui,men har et lite problem med Cowtip. Er i alle fall den addonenen jeg sliter med tror jeg.

 

Tror det enkleste her vil være og legge ut et bilde så ser dere fort hva som skjer, nemelig at cowtipen "stacker" seg på en måte.

Så noen som vet hva problemet mitt her er så rop ut :)

 

Hva heter action-baren-addon din her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...