Rostad Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg lastet ned nye addons i går, så ja Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Etter jeg installerte WowAceUpdater får jeg et ikon på minimappet som jeg kan trykke på å konfigurere alle Ace addons med, nå er det borte. Mobhealth funker heller ikke lengre. Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei, leter etter en raidaddon som skriver i /rw på hvert bossencounter, hva som skjer og når. F.eks. /rw Flamewrath! /rw Arcane explosion! Takk Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei, leter etter en raidaddon som skriver i /rw på hvert bossencounter, hva som skjer og når.F.eks. /rw Flamewrath! /rw Arcane explosion! Takk deadly bossmod og bigwings. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Noen som har peil på om det finnes en action bar addon som lar meg bare ha tekst som knapp? Altså fjerne ikonene slik som fireball, earth shock, overpower osv og bytte slik at det bare står Fireball, Earth Shock og Overpower? Har en ide om hvordan min nye ui skal se ut, men får ikke laga den sånn som jeg vil ha den uten en slik addon Sjekka om Bartender hadde en mulighet for å hide icons, men fant ingenting. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hva denne add on'en heter slik at jeg kan fjerne den? =( Bruker nurded action barns hivs det jvelper. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes det addon for å passe på tiden på sheep? Jeg bruker ikke Fubar. Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes det addon for å passe på tiden på sheep? Jeg bruker ikke Fubar. Har lurt på det jeg, har ikke funnet noe enda, hadde vært fint og hatt en timer på det. Er dritt når man for eksempel raider og glemmer og sheepe siden man ikke veit når den bryter. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som vet hva denne add on'en heter slik at jeg kan fjerne den? =( Bruker nurded action barns hivs det jvelper. Se etter noe som har HUD i navnet sitt under addons, ICUHUD osv.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes det addon for å passe på tiden på sheep? Jeg bruker ikke Fubar. http://wow.curse.com/downloads/details/2786/ Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes det addon for å passe på tiden på sheep? Jeg bruker ikke Fubar. Har lurt på det jeg, har ikke funnet noe enda, hadde vært fint og hatt en timer på det. Er dritt når man for eksempel raider og glemmer og sheepe siden man ikke veit når den bryter. ikke finni noen enda? oO fant mange jeg bare med et søk http://www.google.no/search?hl=no&q=sh...3%B8k&meta= Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Joa, men så må den også være oppdatert i det siste, og ikke et avslutta prosjekt for 1 år siden. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Bruk Chronometer! Dritbra og minimalistisk... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva heter den addonen som viser et sånt lite bilde ved unitframesene? Noe med CitizenBar eller noe sånt. :s Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hva heter den addonen som viser et sånt lite bilde ved unitframesene?Noe med CitizenBar eller noe sånt. :s Både ag_unitframes og PitBull kan gjøre det, hvis jeg har oppfattet spørsmålet ditt riktig. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Vet at man kan få built in portretter, men jeg ville ha noen løse, så jeg kunne lage noen paneler i mellom å lage noe ut av det. EDIT: Finnes det noen addon som har samlet opp flere forskjellige Pitbull Layouts, så man slipper å gå rundt på forskjellige forums å lete etter layouts (Hvis ikke, noen som vet om noen sider man kan finne noen kule layouts?) Endret 28. oktober 2007 av Guka Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har kikka etter en lignende funksjon, men du får ta deg til takke med denne linken Clickety click Pitbull har en funksjon som gjør at du kan bare paste inn et 'layout' Er vel noen bra der tenker jeg, har ikke tatt tid til å lese igjennom alle sidene. Lenke til kommentar
Hashasin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 heisann folkens Jeg lurte på om noen vet om en addon som velger target for deg når du bruker chain heal? Har hørt av en kammerat at dette finnes, men har ikke funnet noe selv Kom gjerne med forslag med andre nyttige healingaddons for shammys Lenke til kommentar
jorgenk4 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes det addon for å passe på tiden på sheep? Jeg bruker ikke Fubar. Har lurt på det jeg, har ikke funnet noe enda, hadde vært fint og hatt en timer på det. Er dritt når man for eksempel raider og glemmer og sheepe siden man ikke veit når den bryter. ikke finni noen enda? oO fant mange jeg bare med et søk http://www.google.no/search?hl=no&q=sh...3%B8k&meta= Har ikke finni noe enda, det vil si jeg har ikke giddi og søkt Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvilken addon er det som viser gruppa? http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=48729 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå