Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei jeg tenker å prøve ut Bongos2 igjen men kann noen forklare meg hvordan jeg får stillet inn at den baren som har 1-9 skifter i mellom etter hvert som jeg F.eks går fra stealth til vanlig eller fra Battle stance til Defensive Stance

spiller både warrior og rogue så er litt avhengig av denne funksjonen

 

hadde blitt glad for en gejnnomgang av dette begynner å blir dritt lei blizz sine actionbars(mye unødvendig dritt som er i veien )

 

Hadde mye det samme problemet med Bongos selv.. Anbefaler deg å prøve Bartender 3. Mye bedre på alle måter...

 

takker for svar skal prøve ut Bartender 3 :p

 

btw noen som vet hvordan man kommer over 60 fps i wow greait nok jeg likke standby på 60 men vil ha mer bruker ikke over 10000 på pc for å ha så lav FPS da :p

 

håper på et lurt svar xD

Lenke til kommentar
hei jeg tenker å prøve ut Bongos2 igjen men kann noen forklare meg hvordan jeg får stillet inn at den baren som har 1-9 skifter i mellom etter hvert som jeg F.eks går fra stealth til vanlig eller fra Battle stance til Defensive Stance

spiller både warrior og rogue så er litt avhengig av denne funksjonen

 

hadde blitt glad for en gejnnomgang av dette begynner å blir dritt lei blizz sine actionbars(mye unødvendig dritt som er i veien )

 

Hadde mye det samme problemet med Bongos selv.. Anbefaler deg å prøve Bartender 3. Mye bedre på alle måter...

 

takker for svar skal prøve ut Bartender 3 :p

 

btw noen som vet hvordan man kommer over 60 fps i wow greait nok jeg likke standby på 60 men vil ha mer bruker ikke over 10000 på pc for å ha så lav FPS da :p

 

håper på et lurt svar xD

 

nettopp Konfigurert Bartender men mangler 1 ting bartnder viser ikke Hotkey's Feks på Bar 6 har jeg attack som Shift+F vil at dette skal vises noen som vet hvordan jeg får det til å vises?? blir glad hvis noen gjør

 

Edit Fant det ut :p

 

var bare å gå på key assignment å bla litt :p

Endret av Ra1dMaX
Lenke til kommentar
btw noen som vet hvordan man kommer over 60 fps i wow greait nok jeg likke standby på 60 men vil ha mer bruker ikke over 10000 på pc for å ha så lav FPS da :p

 

håper på et lurt svar xD

 

har skjermen din max 60Hz kansje? prøv og skru av vertical sync. da vil du få max fps av det PC-en din klarer. (skjermen vil fortsatt ikke klare og vise mer en 60fps men^^)

skru opp Hz'n på monitoren hvis den ikke er på max eller få bedre monitor :p

 

uansett trur jeg ikke øyet klarere og se stort mer en 60 men

Lenke til kommentar

Driver og mekker meg en ny ui,men har et lite problem med Cowtip. Er i alle fall den addonenen jeg sliter med tror jeg.

 

Tror det enkleste her vil være og legge ut et bilde så ser dere fort hva som skjer, nemelig at cowtipen "stacker" seg på en måte.

Så noen som vet hva problemet mitt her er så rop ut :)

Lenke til kommentar

Tusen Takk.

 

Men om noen vet hva som kan forårsake dette problemet så blir si i fra :)

 

Edit : har enda et problem fant jeg ut, og det gjelder Fubar2, når jeg klikker på f.esk clearfont eller atlasloot så får jeg ikke til og trykke på noe in-game. Må relogge for at det skal fungere, hadde vært fint med hjelp her og :)

Endret av Rostad
Lenke til kommentar
Tusen Takk.

 

Men om noen vet hva som kan forårsake dette problemet så blir si i fra :)

 

Edit : har enda et problem fant jeg ut, og det gjelder Fubar2, når jeg klikker på f.esk clearfont eller atlasloot så får jeg ikke til og trykke på noe in-game. Må relogge for at det skal fungere, hadde vært fint med hjelp her og :)

 

Har du alle addonene oppdatert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...