elf_man Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 1600x1050 eller noe. 1680*1050. Kjører med denne oppløsningen selv. Jeg bruker Photek X som grunnpakke, og har jobbet meg ut derifra. Er rimelig fornøyd med UI'en min nå. Ellers kan du jo bare søke på www.curse.com . Finnes masse UI's der du kan laste ned, en god del støtter 1680x1050. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0. Load out of date addons.. Har jo så klart på det. Men finner ingen linker til versjoner som er oppdatert. Finner bare linker til gamle versjoner når jeg leter. Og ja, har googla seff. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0. Load out of date addons.. Har jo så klart på det. Men finner ingen linker til versjoner som er oppdatert. Finner bare linker til gamle versjoner når jeg leter. Og ja, har googla seff. Jeg har ihvertfall samme UI på ptr som jeg har på live. Hva jeg har gjort? Har huket av for "ignore LOA errors" eller hva valget heter under 'interface'. Riktig nok et par mods som ikke fungerer, men jeg har raidframes (grid), unitframes (aguf), barmod (bartender 3), bossmod (bigwigs), osv... Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Trenger litt hjelp til oppsett av ny user interface, så håper det er noen snille sjeler her ^^ Først kan jeg vise hvordan min ser ut nå, den er litt rotete men det er fordi jeg jobber med den nå. Det jeg ønsker er noe lignende denne: Klikk meg Så... - hvordan ordner jeg MT targets og evt hvilken addon? Er den innebygd i ct raid raidassist? Det jeg egentlig ønsker er en addon hvor jeg kan trykke på den moben jeg vil ha oversikt over, og at den ikke forsvinner når jeg velger nytt target. - hvilken addon ordner slik at buffs kan ordnes som på bildet jeg linket? - jeg aner egentlig ikke hvordan jeg skal få til knappene osv som er i bunn på bildet jeg linket... hehe EDIT: Fått til så og si alt nå, så trenger ikke hjelp Håper noen kan hjelpe meg i gang, så skal jeg nok klare å finne ut en del selv Endret 20. oktober 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er det noen must-have warrior addons? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0. Load out of date addons.. Har jo så klart på det. Men finner ingen linker til versjoner som er oppdatert. Finner bare linker til gamle versjoner når jeg leter. Og ja, har googla seff. Jeg har ihvertfall samme UI på ptr som jeg har på live. Hva jeg har gjort? Har huket av for "ignore LOA errors" eller hva valget heter under 'interface'. Riktig nok et par mods som ikke fungerer, men jeg har raidframes (grid), unitframes (aguf), barmod (bartender 3), bossmod (bigwigs), osv... Hadde du giddi å gitt meg link til addonen? Har ikke addonen på PC-en og finner som sagt bare gamle versjoner når jeg googler. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Noen som kan hjelpe meg med Nurfed UI, har et problem med at alle bindings blir gjeldende for alle characters. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen som vet om en bra bag addon? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen som vet om en bra bag addon? Selv bruker jeg Baggins, finner man på wowace.com. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er det noen must-have warrior addons? ingen egentlig, litt macroer kan være fint å ha, ellers: nei, ingen must-have. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hei, skaffet meg Deuce nå nettopp. Som dere ser er nr 1 og 2 (markert på bildet) ganske malplassert. Noen snille sjeler som har peiling på hvordan jeg får vekk hele nr 1, og hvordan jeg kan flytte nr 2? Fint med hjelp, siden jeg er ganske rookie på dette her. Edit: Glemte bildet Endret 21. oktober 2007 av Håks Lenke til kommentar
War Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Som warrior er enemy castingbar kjekk så du vet hva som kommer og kan interupte/spellrefleckte osv men ikke noen musthave nei. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Der var bildet lastet opp. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Deuce har vel egentlig mange fler addons enn du trenger og ikke minst bruker i din level og generelt. jeg anbefaler at du helelr prover a skaffe litt faerre add ons og bare laster ned de du vet du trenger. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Tenkte det samme. Trenger egentlig bare en grei casting-bar og actionbars. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 jeg må batre svare. widen det er den eneste jeg har som "siste" post. er litt driringfs. sorry mg. sjalom Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har bare Xperl (AG Unitframes er kanskje enklere) bartender 3 atlas og noen raid add ons. Trenger ikke mer egentlig. Trenegr en bag add on. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Noen som kan hjelpe meg med Nurfed UI, har et problem med at alle bindings blir gjeldende for alle characters. Trykk ESC -> Keybindings -> øvers til høyre huk av for "character specific keybindings" Mekk keybindingsa dine, og vips. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Har et problem med musepeker infoen. Hvordan får jeg flytta den? Endret 21. oktober 2007 av Bzerkr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå