Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0.

 

Load out of date addons..

Har jo så klart på det. Men finner ingen linker til versjoner som er oppdatert. Finner bare linker til gamle versjoner når jeg leter.

Og ja, har googla seff.

Lenke til kommentar
Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0.

 

Load out of date addons..

Har jo så klart på det. Men finner ingen linker til versjoner som er oppdatert. Finner bare linker til gamle versjoner når jeg leter.

Og ja, har googla seff.

 

Jeg har ihvertfall samme UI på ptr som jeg har på live. Hva jeg har gjort? Har huket av for "ignore LOA errors" eller hva valget heter under 'interface'. Riktig nok et par mods som ikke fungerer, men jeg har raidframes (grid), unitframes (aguf), barmod (bartender 3), bossmod (bigwigs), osv...

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til oppsett av ny user interface, så håper det er noen snille sjeler her ^^

 

Først kan jeg vise hvordan min ser ut nå, den er litt rotete men det er fordi jeg jobber med den nå. post-30255-1192821029_thumb.jpg

 

Det jeg ønsker er noe lignende denne:

Klikk meg

 

Så...

- hvordan ordner jeg MT targets og evt hvilken addon? Er den innebygd i ct raid raidassist? Det jeg egentlig ønsker er en addon hvor jeg kan trykke på den moben jeg vil ha oversikt over, og at den ikke forsvinner når jeg velger nytt target.

- hvilken addon ordner slik at buffs kan ordnes som på bildet jeg linket?

- jeg aner egentlig ikke hvordan jeg skal få til knappene osv som er i bunn på bildet jeg linket... hehe

 

EDIT: Fått til så og si alt nå, så trenger ikke hjelp :p

 

Håper noen kan hjelpe meg i gang, så skal jeg nok klare å finne ut en del selv :)

Endret av Richard_87
Lenke til kommentar
Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0.

 

Load out of date addons..

Har jo så klart på det. Men finner ingen linker til versjoner som er oppdatert. Finner bare linker til gamle versjoner når jeg leter.

Og ja, har googla seff.

 

Jeg har ihvertfall samme UI på ptr som jeg har på live. Hva jeg har gjort? Har huket av for "ignore LOA errors" eller hva valget heter under 'interface'. Riktig nok et par mods som ikke fungerer, men jeg har raidframes (grid), unitframes (aguf), barmod (bartender 3), bossmod (bigwigs), osv...

Hadde du giddi å gitt meg link til addonen?

Har ikke addonen på PC-en og finner som sagt bare gamle versjoner når jeg googler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...