Skarstard Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Er det noen som har tips til forbedringer av denne UI-en? Noe som kan få kartet til å passe bedre inn, for eksempel. Endret 14. oktober 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Glem det... Endret 17. oktober 2007 av Scatch Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Noen som vet om det finnes en ny versjon av MoveAnything? Eller noe tilsvarende. Ganske irriterende når ting er helt miss-plassert, under chat-frame og unitframes. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Er det noen som har tips til forbedringer av denne UI-en? Noe som kan få kartet til å passe bedre inn, for eksempel. Skaff deg simpleminimap... Veldig grei addon! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Skaff deg simpleminimap... Veldig grei addon! Veldig fin den, ja. Fant den faktisk samme dag som jeg spurte etter hjelp her. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva er de der s-1, s-2 osv på knappene? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hotkeys, shift+1, shift+2 Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Lastet ned eePanels og mekker en rute og skal låse den så den ikke forsvinner. Feilmelding. Og hvilken firkantet minimap man kan flytte på fungerer? Squeenix funker ikke. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Prøv med eepanels2 istendefor du, hadde også noen problemer med eepanels. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Og hvilken firkantet minimap man kan flytte på fungerer? Squeenix funker ikke. Vel, som sagt tidligere, simpleminimap er veldig fin. http://files.wowace.com/simpleMinimap/simp...imap-r51640.zip Lenke til kommentar
War Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Så på bildene og den var ikke firkantet, men skal teste selv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Simpleminimap kan formes, flyttes og manipuleres etter din hjertes lyst, så det skal nok gå fint. Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hei jeg tenker å prøve ut Bongos2 igjen men kann noen forklare meg hvordan jeg får stillet inn at den baren som har 1-9 skifter i mellom etter hvert som jeg F.eks går fra stealth til vanlig eller fra Battle stance til Defensive Stance spiller både warrior og rogue så er litt avhengig av denne funksjonen hadde blitt glad for en gejnnomgang av dette begynner å blir dritt lei blizz sine actionbars(mye unødvendig dritt som er i veien ) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hei jeg tenker å prøve ut Bongos2 igjen men kann noen forklare meg hvordan jeg får stillet inn at den baren som har 1-9 skifter i mellom etter hvert som jeg F.eks går fra stealth til vanlig eller fra Battle stance til Defensive Stancespiller både warrior og rogue så er litt avhengig av denne funksjonen hadde blitt glad for en gejnnomgang av dette begynner å blir dritt lei blizz sine actionbars(mye unødvendig dritt som er i veien ) Hadde mye det samme problemet med Bongos selv.. Anbefaler deg å prøve Bartender 3. Mye bedre på alle måter... Lenke til kommentar
War Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Backer bartender 3, skifter stands, det kan vel neppe nevnes en ting som ikke kan gjøres i bartender 3. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Spør igjen jeg: Noen som vet om en versjon av Nurfed unit frames som funker med den patchen her? Har sett noen bruke det i filmer post-tbc, så den er hvertfall oppdatert til 2.0. Load out of date addons.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nettopp fatt meg 22" Widescreen. Er det noen som vet om noen bra UI pakker som stotter saa stor opplosning? Kan poste ett bilde med sann cirka hvordan jeg vil ha UIen Lenke til kommentar
Sink Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 du sa ingenting om oppløsning da. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 1600x1050 eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå