Snytefant Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Jump counter til FuBar Er det en addon til fubar eller er det "integrert"? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du må ha både fubar og Jump counter. Den følger ikke med Fubar Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Hvor får jeg tak i Jump Counter henner a? Link? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 JFGI anyways, http://files.wowace.com/ Lenke til kommentar
dano5 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 mitt mage interface finnes her: http://www.wowinterface.com/downloads/info...en16801050.html og her er screenshots: Solo: Party: Raid: kommentarer og ratings mottas med takk Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Litt mye for min del, men jeg liker å ha så lite som mulig på skjermen, pluss at skjermen min ikke er widescreen Men ryddig var den, og fint med "open space" midt på Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Lenge siden jeg har giddi og styra med hvordan UIen ser ut. tenkte jeg skulle få fiksa opp litt på roguen min. Hvilken addon bruker du til grafikken rundt chat-log/combat-log og action-bars? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Noen som har en link til en versjon av Nurfed unit frames som funker til TBC? Klarer ikke å finne en jeg, og når jeg laster ned fra nurfedui.net så ser det ut som jeg får noe annet enn jeg skal ha(?) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Trenger nye actionbars! Bartender går til helvette å låser fast bindingsene mine så jeg ikke kan bruke dem i combat :S Har dere noe navn på en anna type action bar ting som funker fint? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det har noe med stealth-baren å gjøre tror jeg. Bare fyll opp stealth-baren med auto-attack eller no sånn, så tror jeg det skal funke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Seriøst? for det har irritert meg t tusen når jeg driver med PvP at f.eks Evasion ikke funker fordi den har låst seg :S Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Trenger nye actionbars! Bartender går til helvette å låser fast bindingsene mine så jeg ikke kan bruke dem i combat :S Har dere noe navn på en anna type action bar ting som funker fint? Prøv å laste ned nyeste version du. Bartender henger seg og fungerer ikke ordentlig hvis du har en som er utdatert Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lag en tom macro og legg den på alle tomme plasser på stealthbaren. Da vil ikke noe låse seg når du kommer ut av stealth. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Leter etter en brukbar raid frames-addon, pitbull funker ikke for meg for jeg trenger transparante bakgrunner ^^ Anyone? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 AGUF eller Xperl da muligens. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Skaffet nettopp Pitbull, og jeg får ikke til å se andre sine buffs/debuffs. Hvordan får jeg det til å vises? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Får ikke chronometer til å fungere lenger.. Lastet ned den nyeste versjonen... Noen som har forslag til et godt alternativt... Det må være minimalistisk, slik som chronometer... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 DoTimer kan da gjøres ganske så minimalistisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå