Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et aldri så lite problem med FuBar. Som du kan se øverst på skjermbildet, så har addon-en lagt seg øverst på skjermen uten å flytte de andre elementene lenger ned, noe den gjorde tidligere. Om jeg skrur XP-baren min av så på blir alt plassert slik det skal være, men stadig vekk blir det forandret på. Er det noen som vet hvordan det kan ordnes?

post-48978-1191259043_thumb.jpg

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg har et aldri så lite problem med FuBar. Som du kan se øverst på skjermbildet, så har addon-en lagt seg øverst på skjermen uten å flytte de andre elementene lenger ned, noe den gjorde tidligere. Om jeg skrur XP-baren min av så på blir alt plassert slik det skal være, men stadig vekk blir det forandret på. Er det noen som vet hvordan det kan ordnes?

9613719[/snapback]

 

OJ! Stilig Quest tracker addon, hva heter den? Kan dessverre ikke hjelpe deg med fubar problemet fordi jeg har banlyst den addonen :p

Lenke til kommentar

3 spørsmål :)

 

Hvordan skifter man teksturer med Pitbull? Funker fett med aguf men finner ikke noen optionsmenu i pitbull hvor man kan velge dette.

 

Er det mulig å få vekk denne fæle "Rock configuration"? :no:

 

Går det ann å få Pitbull player og target frames til å bare vise seg når man targeter noen? Slik det går ann med metahud.

Lenke til kommentar
Har et problem med unitframesene mine, bruker discord unit frames.

9636626[/snapback]

 

Skaff deg en oppdatering til discord unitframes. (Noe jeg betviler finnes etter siste patch)

Fant hvertfall ikke noe selv.

 

Inntil discord blir oppdattert kan du jo bruke Pitbull eller en annen unit frame. :)

Lenke til kommentar
Er det noen som kan gi meg et navn på den addonen som viser hvor mye et item selger for til vendor?

9623750[/snapback]

 

ColaLight, www.wowace.com/files.

9623783[/snapback]

EllerSellFish

9639099[/snapback]

ColaLight funka den, takk for forslag til begge.

 

Men har et annet problem og jeg; Ratingbuster funker jo ikke.

Er det noen andre addons som viser stat oppsummering under items som blir linket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...