Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bah hvordan får jeg flyttet på elk buff bars igjen? blokkerer mini map atm :hrm:

 

Og noen som har prøvd å laste ned + legge inn Switch UI? Den ser ok ut, men står ingen ting om config i den :no: Det jeg hovedsakelig trenger er configt til Trinity Bars og Nurfed (hva enn det er). Partyframes og keybindings.

 

Anyone? :)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Jeg så noen andre hadde spurt, men jeg fant ingen svar... Er det noen som har funnet et sted hvor man kan laste ned en fin Gatherer database, evt. laste opp sin egen? Prøver å lvle miningen min på mainen og herbalism på alten min, dette blir veldig vanskelig når jeg ikke vet hvor jeg skal lete etter de forskjellige tingene. Det går også an hvis dere anbefaler en annen addon som er kanskje litt enklere, men som viser hvor jeg finner de forskjellige tingene. Og hvis noen kunne forklare meg åssen Gatherer addonen funker, for jeg tror ikke min funker så bra, får bare opp den profile greia og når jeg miner noen steder registrer den ingenting. Takk for mulig svar!

Lenke til kommentar

Driver å legger om hele UI'n min nå, og har bestemt meg for å legge om til Bartender i stedet for Bongos.

Men er det virkelig ikke en autobinding-metode på Bartender? I Bongos kunne jeg bare holde musa over barene og trykke på den knappen jeg ville binde der.

 

Har prøvd å legge inn 'Bartender3_Autobindings' uten at jeg egentlig vet hva den gjør, men den funka ikke uansett.

 

Er bare så upraktisk å måtte gå inn i key bindings i wow-menyen hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...