Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får jeg Cartographer Herbalism og Mining til å virke slik at jeg ser dem på mappet?

9561869[/snapback]

Hvis du har Cartographer og cartographer_professions installert så skal mining/herbalism loades automatisk på chars som har mining/herbing.

Sjekk i addon listen at mining/herbalism ikke er slått av, det er det eneste jeg kommer på...har aldri hatt problemer med det selv, og jeg har brukt cart siden tidlig, tidlig beta.

9561900[/snapback]

Inni Cartographer_Professions mappa har jeg to filer:

Professions.lua

Cartographer_Professions.toc

Når jeg sjekker i Menu etter å ha fått frem Map i spillet så står det bare at Professions er enabled. Står ikke noe herb/mining.

Dette funka for meg for lenge siden, men husker ikke hva jeg gjorde, tror jeg lasta ned Ace2, men det funka ikke nå.

Lenke til kommentar

Ser så her ut akkurat nå:

107188.jpeg

Er keen på et par småting:

- Litt mer strukturerte chatvinduer, nå er det bare to tilfeldig plasserte vinduer, med ulik prosent på skyggen.

- Finnes det et mer stilrent threatmeter enn Omen?

- Ønsker meg også en annen buffviser, standard blir for.. standard :p

Om det er andre kommentarer til hva jeg kan/burde gjøre, er det bare å si i fra! Takk :)

Lenke til kommentar
- Litt mer strukturerte chatvinduer, nå er det bare to tilfeldig plasserte vinduer, med ulik prosent på skyggen.

Eepanels, med 2pixel borders?

- Finnes det et mer stilrent threatmeter enn Omen?

Omen er uendelig customizable, og det er maks stilrent om du vil det, tror det kun finnes to threatmeters som kun er threatmeters og ikke noe annet. Omen og KLH.

- Ønsker meg også en annen buffviser, standard blir for.. standard :p

Buffalo om du vil omtrent sånn som actionbarene dine ser ut.

ElkBuffBars om du vil ha visuelle buff-displays.

Andre Tips:

Bytt ut TitanBar med FuBar (mindre minne, mere plugins)

Bytt for guds skyld ut teksturen på unitframesene dine. (Standard blizz = puke om du ikke bruker den riktig tbh)

Fjern ramma rundt ZoneNamet på minimapet.

Flytt eller fjern bagbaren og den med gm, meny osv (KeyBinds / Fubar_Micromenu ftw)

Hvis ikke CTRA er et krav i guildet ditt, bytt den ut med ORA2.

Fjern alle unødvendige minimapknapper ( Tid, Zoom inn / ut, Map button, osv)

og sist, sentrer teksten på DrDamage ( nudge den to pixler til høyre ellnsånt :)

Litt konstruktiv kritikk håper jeg.. Den har god potensiale til å bli pen.

Lenke til kommentar
Takk, skal se litt senere i kveld. Mange av tipsene du ga virker veldig lure.

EDIT: Skjønte ikke helt hva du mente med unitframsa.. Bytte helt, eller endre noe med de?

9571977[/snapback]

han mente bytte texture'n på unitframes. altså Hp og manabars sitt utseende. du har endel å velge imellom, smooth, metal, water osv osv

Lenke til kommentar
Hvordan får jeg Cartographer Herbalism og Mining til å virke slik at jeg ser dem på mappet?

9561869[/snapback]

Hvis du har Cartographer og cartographer_professions installert så skal mining/herbalism loades automatisk på chars som har mining/herbing.

Sjekk i addon listen at mining/herbalism ikke er slått av, det er det eneste jeg kommer på...har aldri hatt problemer med det selv, og jeg har brukt cart siden tidlig, tidlig beta.

9561900[/snapback]

Inni Cartographer_Professions mappa har jeg to filer:

Professions.lua

Cartographer_Professions.toc

Når jeg sjekker i Menu etter å ha fått frem Map i spillet så står det bare at Professions er enabled. Står ikke noe herb/mining.

Dette funka for meg for lenge siden, men husker ikke hva jeg gjorde, tror jeg lasta ned Ace2, men det funka ikke nå.

9562783[/snapback]

Jeg hadde litt problemer med dette sjøl, det jeg gjorde var og opdatere addonsa med WowAceUpdater da blir alle cartographer plugins delt opp i forskjellige mapper. som dette:

post-107371-1190801119_thumb.jpg

Etter det kan du gå http://browse.files.filefront.com/World+of...rowsefiles.html og laste ned mining eller herb nodes.

Da har du alle nodes som er i spillet^^

Vil du ikke ha alle Nodes bare kjør Wowaceupdater så skal det virke trur jeg

post-107371-1190801919_thumb.jpgpost-107371-1190802064_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Hm. Er det noen som har problemer med inventoryet sitt etter siste patchen? Muser over ting, men får ikke engang opp navnet.

9578827[/snapback]

Har det jeg og.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
bugam2.jpg

Men stoler på Lycan : p

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...