Orcuz Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har litt problemer med !Moveaanything: Når jeg nå skal loote nekter lootvinduet mitt å følge musa. Har klikket av i interfacen og alt så det skal komme opp under musepekeren. Dette fungerte en stund etter at jeg instalerte moveanything, men etter at jeg i går med en feil haket av for å flytte lootvindu funger det ikke lengre, selv om jeg har valgt reset. Noen tips? 9431250[/snapback] Quoter meg selv jeg... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du kan slette WTF og WDB -folderene. Da resettes hele interfacen og sliktno. Om det er bare !moveanything du har problemer med, tror jeg du kan gå inn i WTF eller WDB -folderene og slette bare det som har noe med !moveanything å gjøre. Da slipper du å resette alt. I WTF er det: WTF -> Account -> Kontonavn -> Saved Variables/Servernavn -> Characternavn -> SavedVariables. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Jeg trenger en addon som bruker en knapp for å poppe opp alle portals for mage, alle tracker abilities for hunter, en knapp for å poppe opp hearthstone, professions knapper slik som Fizzwidget TrackMenu (bug) og Spellcraft (kun portals addon). Fizzwidget TrackMenu hadde ALLE disse funksjonene, men den bugger som sagt. Link: Fizzwidget TrackMenu http://downloads.curse.com/details/4967/ Spellcraft http://downloads.curse.com/details/7209/ ------------ Fant denne, Dagassist http://www.curse.com/downloads/details/6075/ Men den ser ut til å mangle trackings for hunter. Har ikke testa dog. Endret 8. september 2007 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Du kan slette WTF og WDB -folderene. Da resettes hele interfacen og sliktno.Om det er bare !moveanything du har problemer med, tror jeg du kan gå inn i WTF eller WDB -folderene og slette bare det som har noe med !moveanything å gjøre. Da slipper du å resette alt. I WTF er det: WTF -> Account -> Kontonavn -> Saved Variables/Servernavn -> Characternavn -> SavedVariables. 9447457[/snapback] Takk skal prøve dette når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Letter etter en mod som gjør at jeg kan bruke defaults bar men samtidig ikke ha bag's, user interface, quest log etc på default ui. Rett og slett en mod som "tar de vekk". Fant en lignende mob som gjorde default ui mindre, men den gjorde bare alle Baggene om til en rute på default ui og tok vekk User interface vekk fra default ui.. Håper noen skjønte hva jeg mente Vil altså beholde default ui, men bare ha bars fremme. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Vet ikke helt om jeg skjønte hva du leter etter, men har du prøvd Bartender? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg får disse gråe greiene her vekk? Når jeg drar musa over kommer det "left-click to drag QuestWatchFrame/CaptureMover/QuestTimerFrame/DurabilityFrame. Og til slutt. Er det noen som vet hvordan man kan få Eepanels til å "fade" vekk? Slik som dette: Endret 9. september 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Noen som vet hvordan jeg gjør chatbox'ene på Prat gjennomsiktige? Finner det ikke ut selv Lenke til kommentar
Faber Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg får disse gråe greiene her vekk? Når jeg drar musa over kommer det "left-click to drag QuestWatchFrame/CaptureMover/QuestTimerFrame/DurabilityFrame. den er enkel, høyreklikk på minimappet. og "lock minimap" så forsvinner de. angående Ungoliant. høyreklikk på general tabben på chat. background color. sett på 0% Endret 9. september 2007 av Faber Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 angående Ungoliant. høyreklikk på general tabben på chat. background color. Hmm, da tror jeg at jeg må prøve å få oppdatert versjonen min, for jeg får bare opp paletten når jeg gjør det takk for svaret Lenke til kommentar
jau-gb Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei. jeg er litt ny i dette UI greine har forsket litt rund med div greier, men har funnet ut at det letteste er ofte det beste jeg har noen addons på nå men jeg trenger litt fler detter det jeg trenger: 1. ett fint og bra mobmap kan og være litt fancy og helst i en firkantet form 2. en sånn cast ting der du ser sekunder og sånt ikke sånne ting rundt deg men bare en rett under deg i litt fin fasong 3. en sånn character portraitt med et stilig bilde 4. sånn at jeg kan trøkke høgre musetast for og caste spells på meg selv 5. og vist det fins der du ser hvor mye rested du er så vist noen har noen forslag så si gjerne i fra Endret 9. september 2007 av jau-gb Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Faber hva heter ui du bruker? og hva skjer når du bytter stand ? Edit, bartender 3 eide. Man kan jo gjøre hva man vil, trenger ikke annet en den. Endret 9. september 2007 av War Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Faber, jeg holder på det samme som Ungoliant. Men jeg får ikke sånne taller og % som på bildet du linka. Får farge og et måle søyle 100% til 0% Har lett overalt etter sånn som du linka.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva heter den addonen som gir sånn combat tekst til venstre for toonen? http://img.photobucket.com/albums/v37/s3v3...0707_022353.jpg Lenke til kommentar
Footy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den addonen som gjør at du ikke kan ta imot whispers fra lvl 1-2, hva heter den? Lenke til kommentar
Macord Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hei. jeg er litt ny i dette UI greine har forsket litt rund med div greier, men har funnet ut at det letteste er ofte det beste jeg har noen addons på nå men jeg trenger litt fler detter det jeg trenger: 1. ett fint og bra mobmap kan og være litt fancy og helst i en firkantet form 2. en sånn cast ting der du ser sekunder og sånt ikke sånne ting rundt deg men bare en rett under deg i litt fin fasong 3. en sånn character portraitt med et stilig bilde 4. sånn at jeg kan trøkke høgre musetast for og caste spells på meg selv 5. og vist det fins der du ser hvor mye rested du er så vist noen har noen forslag så si gjerne i fra 9461930[/snapback] Angående punkt 2 så har du jo Ecasting Bar (ECB). http://wow.curse.com/downloads/details/5056/ Og punkt 5 så bruker ihvertfall jeg Pearl unit frames, den viser hvor mye rested du har i exp. Endret 10. september 2007 av Macord Lenke til kommentar
Nador Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei, noen som vet hva den addonen som gjør at minimappet blir firkantet og gjør at jeg kan bevege det? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eller Simpleminimap Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Driver og skal lage meg en UI nå men hvordan får eg bort baggene nede i hjørnet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå