4MB Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm.. Fant ingenting på curse.? link? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hmm.. Fant ingenting på curse.? link? 9412424[/snapback] http://files.wowace.com/ Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Tester ut Photek... Noen som vet hvordan jeg kan flytte på baren på bildet? Ja.. tok selvmord Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg regner med det er quartz. /quartz waterfall eller noe sånt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Min tur. På vedlagte skjermbilde er det en DOT-teller (teller også CC) som jeg vil ha vekk. Jeg har ikke den minste peiling på hva den er! Det er altså den i den røde firkanten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg lurer på om det er noen som har linker til veldig gode Mage UI? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min tur. På vedlagte skjermbilde er det en DOT-teller (teller også CC) som jeg vil ha vekk. Jeg har ikke den minste peiling på hva den er! Det er altså den i den røde firkanten. 9422595[/snapback] Kan se ut som Quartz. /quartz - Sjekk under Buffs Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Min tur. På vedlagte skjermbilde er det en DOT-teller (teller også CC) som jeg vil ha vekk. Jeg har ikke den minste peiling på hva den er! Det er altså den i den røde firkanten. 9422595[/snapback] Er mulig det der er doTimer Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det noen som har erfaring nok med Forte Warlock addonen at de kan hjelpe meg med å flytte på spelltimeren? klarer ikke å unlocke den/flytte på den i det hele tatt. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Leter etter en addon som jeg ikke vet hva heter. Jeg er healer og targeter de jeg skal heale 1 og 1, som får så vidt går bra. Addonen jeg er ute etter viser main target sin helse / mana evt selvom jeg har target på en annen som jeg healer. For problemet mitt noen ganger er at jeg ikke vet om bossen har fesk 10% helse eller 40%, hvis dere skjønner. Ellers, er det noen viktige healer addons jeg burde få meg meg før kara neste uke? Har threat meter osv, alle de helt basic addonsa. Paladin btw, hvis det skal ha noe å si. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Addonen jeg er ute etter viser main target sin helse / mana evt selvom jeg har target på en annen som jeg healer. For problemet mitt noen ganger er at jeg ikke vet om bossen har fesk 10% helse eller 40%, hvis dere skjønner. Hmm.. regner med at du har MT targets oppe hvis du er i et raid, og da ser du jo dette der? Ellers kan du gjøre det uten addons ved å enable targets-target og sette /focus til MT ... Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Når vi skal i kara til uka, er det faktisk første gangen jeg skal raide. Gleder meg veldig, og tror det skal gå bra. Har det beste pre-raid / heroic gearet som kan skaffes i alle fall Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har litt problemer med !Moveaanything: Når jeg nå skal loote nekter lootvinduet mitt å følge musa. Har klikket av i interfacen og alt så det skal komme opp under musepekeren. Dette fungerte en stund etter at jeg instalerte moveanything, men etter at jeg i går med en feil haket av for å flytte lootvindu funger det ikke lengre, selv om jeg har valgt reset. Noen tips? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så her om dagen en addon som viste hvilke personer som hadde ditt target som target, noen som vet hva dette heter ? Kunne vært litt nyttig til healing Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Tror du skal kunne få til det med Pitbull faktisk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Så her om dagen en addon som viste hvilke personer som hadde ditt target som target, noen som vet hva dette heter ?Kunne vært litt nyttig til healing 9436291[/snapback] forecast ellerno tror jeg. edit: dvs. den addonen addonen viser hvem som healer ditt target :o edit2: forecast het den. Endret 6. september 2007 av Sink Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Er det noen som har erfaring nok med Forte Warlock addonen at de kan hjelpe meg med å flytte på spelltimeren? klarer ikke å unlocke den/flytte på den i det hele tatt. 9426335[/snapback] Jeg vet, jeg vet. Prøv alt + flytt. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 :o Så det er Alt som var iq-testen? Takker Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Så her om dagen en addon som viste hvilke personer som hadde ditt target som target, noen som vet hva dette heter ?Kunne vært litt nyttig til healing 9436291[/snapback] Ellers så kan du jo bruke GRID også. Og så ser jeg du har byttet guild? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå