MittParadoX Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg er ute etter en enkel addon som automatisk aktiverer "Find Minerals"-funksjonen hver gang jeg resser. Noen som vet om noe slikt? 9306065[/snapback] Smart Buff gjør nesten det. bare sett den på i menyen og sett at den skal "buffe" på scroll. når du resser er det bare og skru på hjulet så er den aktivert igjen. + at du kan stille inn alt annet som har med buffs og gjøre. veldig bra addon Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 For en tid tilbake ble det posted en UI, man kunne laste ned som var ferdig fikset liksom, men finner den ikke. Har bladd igjenom en fin del sider nå, men hvis noen har linken liggende, ikke vær treg, send den til meg på PM eller repost den. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Klarer ikke finne den i farten, men jeg kan alltids laste opp min... Slenger med et bilde, den er noget spesiell så skjønner hvis du ikke liker den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 18. august 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Klarer ikke finne den i farten, men jeg kan alltids laste opp min...Slenger med et bilde, den er noget spesiell så skjønner hvis du ikke liker den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9306753[/snapback] Hva faen har du på "1"? Sånn ball man kaster? Lenke til kommentar
maglame Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det mulig å få en bartender bar til å kun vises i combat? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Klarer ikke finne den i farten, men jeg kan alltids laste opp min...Slenger med et bilde, den er noget spesiell så skjønner hvis du ikke liker den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 9306753[/snapback] Hva faen har du på "1"? Sånn ball man kaster? 9308542[/snapback] Jeg og Mrrexor kasta ball back AH i orgrimmar Står ikke der til vanlig, men gadd ikke spamme shift 9 eller noe i den duren Lenke til kommentar
Maiev S. Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Dette er et bilde av UI'en jeg bruker på min 39 twink. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har akkurat fått meg ny PC, og har innstallert wow på den nå, men jeg har lite lyst til å konfigurere ALLE de UI tinga jeg hadde på den forrige maskina. Er det noen mapper jeg kan kopiere over fra den gamle maskina som gjør at jeg får samme ui som jeg har pleid? HOlder det å f.eks kopiere over interface mappa, eller er det noen flere også? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Kopier over Interface og WTF-mappa som ligger i wow-mappa på den gamle. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Lurer på åssen jeg får sånn mod som regner ut hvor mye DPS, DPM, Crit og dmg jeg gjør med spellsa når jeg tar musa over. Sånn som regner ut med gearet. Så jeg kan feks sammenligne scorch DPM med fireball DPM takk! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Lurer på åssen jeg får sånn mod som regner ut hvor mye DPS, DPM, Crit og dmg jeg gjør med spellsa når jeg tar musa over. Sånn som regner ut med gearet. Så jeg kan feks sammenligne scorch DPM med fireball DPM takk! 9377490[/snapback] dr.damage files.wowace.com Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hvordan får dere xp-baren opp? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvordan i all verden får jeg SWStats til å fungere som damagemeter? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Å å, kom på noe jeg har lurt på lenge: Hvordan får dere den cool-down greien på buffs til å bli en bar som teller ned? Trenger en slik en. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Noen som vet om ett skikkelig DPS meter? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Recap Recount SWstats Damagemeters Alle damagemeter fungerer helt fint. Personlige ting avgjør hvilken du liker best Selv har jeg prøvd ut alle men vender alltid tilbake til Damagemeters Grunnen til det skyldes ene og alene at det er nesten ingen andre jeg finner som bruker dem andre damagemeterne der jeg spiller. Dessverre er et damagemeter ikke til å stole på uten at flere bruker det, og at det er syncet fra start. Damagemeters er allmen kjent, og brukes av omtrent hver tredje wow spiller. Skulle jeg valgt ut fra fuksjonalitet og design ville Recount vært første valget. Men som nevnt er det et fåtall spillere som bruker det på serveren jeg spiller på. Ingen sync, ingen rette tall og forholde seg til. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har problemer med å finne en noenlunde fin addon som viser castingbar annerledes, som f.eks Quartz .. Lasta ned en pack, men alt er så dritt når det gjelder innstillinger -.- Enten så er jeg n00b, eller så er det bare vanskelig? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har problemer med å finne en noenlunde fin addon som viser castingbar annerledes, som f.eks Quartz .. Lasta ned en pack, men alt er så dritt når det gjelder innstillinger -.- Enten så er jeg n00b, eller så er det bare vanskelig? 9403659[/snapback] Har du testet eCastingbar ? Den syns nå jeg er veldig fin. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg leter etter en addon som gjør at du kan se hvor itemet dropper, drop chance osv(sånn det er på armory) ingame.. Mener å sett det på et screenshot her inne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå