kaaasen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Trenger en Cord addon, noen som har et tips? Eller må jeg laste ned en pakke for og få cords? 9281575[/snapback] CT_Mapmod og Cartographer er jo to flotte mods som begge inneholder coords :-) Complexion og Lofnes. Test ut ElkBuffbars. Veldig fin addon som er lett å sette opp. Dere finner den på Wowace Har prøvd den litt i dag, og den er dessverre ikke noe jeg ønsker å fortsette å bruke. Jeg ønsker å ha det så å si likt som standard, bare at f.eks 2 m endres til 2:00 osv. Setter pris på direktelinker hvis det er noen som har noen :-) Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ikke prøvd den, men kanskje SeriousBuffTimers er noe for deg complexion? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kunne tenkt meg en addon som er annerledes en scrolling-combat-text. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ja, som du ser av bildet, så skiller den mellom cat og cat (prowl). Du stiller der hvilken bar den skal skifte til i cat, og i cat stealth. 9273750[/snapback] ok, takker Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kunne tenkt meg en addon som er annerledes en scrolling-combat-text. 9282280[/snapback] Jeg bruker Parrot akkurat nå, virker fint foreløpig, veldig lett å sette opp akkurat sånn som du vil ha det. Har helt forskjellige oppsett på rogue, lock, hunter og prest. link: http://files.wowace.com/Parrot/Parrot.zip Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Noen som kan gi meg en addon(kanskje macro..?) som bytter actionbar når jeg entrer shadowform? Må være BT-kompitabel. EDIT: Må ha vært litt vel trøtt da jeg postet denne, da jeg skrev stealth istedetfor Shadowform. -.- Endret 15. august 2007 av Zlimy Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 er på jakt etter en UI som har al samla i bunnen i ei ramme kartet i midten, chatlog på den ene sida, combat log på en andre sida, og actionbars rundt kartet og sånn get the point? noen forslag? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Ikke prøvd den, men kanskje SeriousBuffTimers er noe for deg complexion? 9281843[/snapback] Takker! Det var akkurat en slik en jeg var ute etter, og den fungerer flott Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Zlimy: Bartender3 gjør det du ber om. (Actionbar addon) Flacid: Noe sånt som dette du tenker på? (Har ingen erfaring med pakka) Men det ser hvertfall bra ut. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Kunne tenkt meg en addon som er annerledes en scrolling-combat-text. 9282280[/snapback] Jeg bruker Parrot akkurat nå, virker fint foreløpig, veldig lett å sette opp akkurat sånn som du vil ha det. Har helt forskjellige oppsett på rogue, lock, hunter og prest. link: http://files.wowace.com/Parrot/Parrot.zip 9282527[/snapback] Takker for tipset. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Hm, hvordan er det mulig å se den normale blizzard damage, med sct+sctd? (scrolling combat text,--#-- D) Har altså da prøvd å huke vekk den *disable WoW damage*, i options der. Men får ennå ikke opp den. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Zlimy: Bartender3 gjør det du ber om. (Actionbar addon)9284332[/snapback] Trodde det jeg også, men slik det er nå skjer det ingenting når jeg antar skyggeformen min. Er det noe jeg må aktivere? Endret 16. august 2007 av Zlimy Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Yep. Set opp to bars, en for holy og en for shadow. Åpne options for holy-baren, gå til Button Paging -> huk av Enabled - > Stances - > Shadowform - > og velg riktig bar. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Yep. Set opp to bars, en for holy og en for shadow. Åpne options for holy-baren, gå til Button Paging -> huk av Enabled - > Stances - > Shadowform - > og velg riktig bar. 9293229[/snapback] Storveis, takk skal du ha. Lenke til kommentar
brucelee.will Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 er fornøyd men titan panel, blir ikke så rotete Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Har litt problemer med elkbuffbars. Det er satt til å ha 1px mellomrom mellom buffs. Men som dere ser på bildet, når det blir mer enn 5 buffs, blir mellomrommet større. Hjelp! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Prøver å modifisere en Photek UI, men noen som vet hvordan jeg fjerner den firkanten oppe til venstre? Og hvordan kan jeg skille de party framsa? Endret 16. august 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Prøver å modifisere en Photek UI, men noen som vet hvordan jeg fjerner den firkanten oppe til venstre? Og hvordan kan jeg skille de party framsa? 9296330[/snapback] klikk på EEpanels ikonet ok fjern den ganske enkelt men pass på å ikke fjern noe annet gjorde jeg og da ble UIen ikkeno fin lenger høyreklikk på baren nederst/øverst og trykk others-> EEPanels Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg er ute etter en enkel addon som automatisk aktiverer "Find Minerals"-funksjonen hver gang jeg resser. Noen som vet om noe slikt? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg er ute etter en enkel addon som automatisk aktiverer "Find Minerals"-funksjonen hver gang jeg resser. Noen som vet om noe slikt? 9306065[/snapback] Det tviler jeg på at eksisterer. Tror faktisk ikke det er lovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå