Wackee Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei! Trenger ein enkel addon som kan vise høgeste crit som eg har hatt pr spell, og hva som er normalt. Også ein som kan vise bilde av char, mana healt, class og navn slik som på dette bildet, nesten nederst! http://img379.imageshack.us/my.php?image=w...07125420yw6.jpg Takker for svar! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Hei! Trenger ein enkel addon som kan vise høgeste crit som eg har hatt pr spell, og hva som er normalt. Critline, eller Fubar_Topscorefu (anbefales) Også ein som kan vise bilde av char, mana healt, class og navn slik som på dette bildet, nesten nederst! http://img379.imageshack.us/my.php?image=w...07125420yw6.jpg Ag_Unitframes, eller Pitbull Takker for svar! Bare Hyggelig. Finner det meste på http://files.wowace.com/ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Noen som har en bedre versjon av Cryolysis? 9238310[/snapback] Arcanum kanskje? 9238745[/snapback] Var egentlig Cryolysis jeg skulle fram til. Bytta litt om. 9238997[/snapback] Ah! Trudde du mente en annen addon som var lik den. wow.curse.com har vel siste oppdateringer. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Hei! Trenger ein enkel addon som kan vise høgeste crit som eg har hatt pr spell, og hva som er normalt. Critline, eller Fubar_Topscorefu (anbefales) Også ein som kan vise bilde av char, mana healt, class og navn slik som på dette bildet, nesten nederst! http://img379.imageshack.us/my.php?image=w...07125420yw6.jpg Ag_Unitframes, eller Pitbull Takker for svar! Bare Hyggelig. Finner det meste på http://files.wowace.com/ 9247366[/snapback] Hei! Har fått litt opp å gå no. Første gang med addons, så det er ikkje blitt så fint enda.. Hehe. Er det noko eg kan gjere for å få fjerna den infoboksen som er merka av på dette bildet? Eg trenger også ein skinning addonn, er det nokon bra å anbefalle? Ellers så har eg sett ein plass at det stod med gule tall på spell/attack knappen kor mykje damage spellen tok. Kva heiter den? Endret 10. august 2007 av Wackee Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Drdamage regner ut dmg/healing på spellen wackee Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Finnes det en addon eller lignende som lar deg få en ekstra actionbar? Jeg kunne tenkt meg en egen liten bar til diverse macros. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvor får jeg importert layouts til Pitbull? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Heisann, Spiller på en druid nå, men synes det er veldig mange angrep å holde styr på i de forskjellige formsa (tenker på key-bindings). Er det en måte å organisere dette på? Gjøre sånn at man skifter bar automatisk etter hvilken form man er i? Bruker Bartender3. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skifter bar ettersom i hvilken form du er. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skifter bar ettersom i hvilken form du er. 9261230[/snapback] Går det an at dette skjer automatisk på et vis? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Se dette bildet: Bruker bartender3 og fubar, og sånn er det ihvertfall på druiden min. Endret 12. august 2007 av Xzii Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Bruker forte warlock spell timer. Noen som vet hvordan jeg flytter den? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Noen som vet om en grei UI for Druids? Ser ut som det er dårlig utvalg på Curse. Lenke til kommentar
ZindreX Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Se dette bildet: Bruker bartender3 og fubar, og sånn er det ihvertfall på druiden min. 9261407[/snapback] Funker den slik at actionbar'n til cat-form blir forskjellig når man er i stealth / ikke er i stealth ? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ja, som du ser av bildet, så skiller den mellom cat og cat (prowl). Du stiller der hvilken bar den skal skifte til i cat, og i cat stealth. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Kommer med enda en request. Jeg husker at jeg hadde en addon eller et eller annet som gjorde at jeg fikk se tiden på buffs i "MM:SS"-formatet, og ikke "MM min" som er standard i WoW. Er det noen som kan linke til en fin (og helst liten) addon som gjør kun dette? Prøvde å søke på timer og buff, men fant ingen relevante oppdaterte addons som kunne gjøre dette. Ikke på ui.worldofwar.net i alle fall. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Noen som vet om en grei addon som varsler når buffs går ut på meg selv? Edit: Og hva heter den addonen so viser hvor mye ting er verdt hos vendor? Endret 14. august 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Kommer med enda en request. Jeg husker at jeg hadde en addon eller et eller annet som gjorde at jeg fikk se tiden på buffs i "MM:SS"-formatet, og ikke "MM min" som er standard i WoW. Er det noen som kan linke til en fin (og helst liten) addon som gjør kun dette? Prøvde å søke på timer og buff, men fant ingen relevante oppdaterte addons som kunne gjøre dette. Ikke på ui.worldofwar.net i alle fall. 9273894[/snapback] Høres ut som Buffalo (blant annet). Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Complexion og Lofnes. Test ut ElkBuffbars. Veldig fin addon som er lett å sette opp. Dere finner den på Wowace Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Trenger en Cord addon, noen som har et tips? Eller må jeg laste ned en pakke for og få cords? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå