Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kunne gitt meg navn på en addon som varlser fra når noen i party trenger healing, og kunne også trengt å bruke SHIFT som self-cast.. Takker

EDIT: Eller i det hele tatt noen bra healer addons :)

Endret av Dizzaton
Lenke til kommentar
Noen som kunne gitt meg navn på en addon som varlser fra når noen i party trenger healing, og kunne også trengt å bruke SHIFT som self-cast.. Takker

EDIT: Eller i det hele tatt noen bra healer addons :)

9156286[/snapback]

Selv bruker jeg right-click addon som caster på meg selv når jeg trykker höyre museknappen. Ellers så er jo grid veldig bra healing addon som også viser hvem som er i range og en masse annet snadder som kan stilles på.
Lenke til kommentar
Prøvd Mazzle?

9151116[/snapback]

Ser litt vilt ut, men kan jo teste det. Takk! :)

Jeg ville anbefalt PhotekUI. Full Ace2 (du oppdaterer det vel å trykke på et par knapper) og derfor relativt lettkjørt. Lite dill, mest funksjonalitet.

9151135[/snapback]

Fucker seg opp med en gang. Actionbaren min funker ikke i det, hvertfall ikke sist jeg testa. Det er forresten en av hovedgrunnene til at jeg vil ha en ny UI, frykter at gamle UI'en min har fucka det opp.

Lenke til kommentar

Hm.

Jeg har prøvd å få til gradient på begge sider, altså at den er mørk på kanten (ut mot kanten av skjermen) og lys i midten, men får det bare til på venstre side.

For nå ser det slik ut:

89293.jpeg

Som dere kanskje kan se, så er den bare "gradient" på venstre side av bildet, men ikke på høyre.

Hvordan kan jeg få den til å bli lys innover på høyresiden også?

Takk for eventuell hjelp.

Lenke til kommentar
Gjør background gradient color til en solid farge, og background color til helt gjennomsiktig :)

9165058[/snapback]

Funket.

Takk så meget. :)

Edit: Hvor kan jeg finne fonts til wow og hvordan får jeg de til å evt. virke? Er det likt som med addons? Klipp ut/lim inn i 'Fonts' mappen?

Endret av TheoB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...