Adversary Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Ok, nå får jeg ikke CTmod til og funke. Noen som vet hva jeg gjorde feil? Jeg ekstrakterte fra zip\rar filen og putta de i "E:\World of Warcraft\Interface\CT_Addons" Endret 16. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tror du må ha de i E:\World of Warcraft\Interface\Addons" Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva heter addonen der tall foran queste i questloggen kommer frem? Trodde det skulle skje med MonkyQuest, men der tok jeg feil=\ Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Der fikk jeg til CTmod. Og her viser recomended lvl forran questene. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Der fikk jeg til CTmod.Og her viser recomended lvl forran questene. Hvilken mod er det? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Er ikke sikker .. bare kjørte inn denne jeg- http://www.imagelink.org/CT_Addons.zip Endret 16. september 2005 av mini me Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er det ein mod som viser hp+mana til enemies og NPC? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Noe som kan gi meg linken til der hvor jeg laster ned den ny Insoniomax..eller hva det nå heter Såvidt jeg vet har ikke insomniax blitt oppdatert på lenge, men nå har ikke jeg leitet så veldig siden det meste fortsatt virker med litt triksing:P Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skal jeg slette mappene som ligger i Interface-mappa? Ligger en hau med CT_mods der... har tenkt å bytte til nurfed... :!: Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skal jeg slette mappene som ligger i Interface-mappa? Ligger en hau med CT_mods der... har tenkt å bytte til nurfed... :!: Ja. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er det ein mod som viser hp+mana til enemies og NPC? Fant ein sjølv... MobInfo-2 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Sliter ganske mye med å bestemme meg for hvilken UI-compilation jeg skal bruke etter 1.7.0. Har vel vært så å si trofast til CT Mod frem til nå, men de har blitt så veldig trege til å oppdatere, pluss at det meste av innholdet i CT Mod finnes i andre addons. Legger ved et screenshot over feilmeldingen som dukker opp på hvert eneste musetrykk etter at jeg la inn den nyeste versjonen av CT Mod. Er det noen som har forslag til andre compilations? Insomniax inneholder alt for mye dritt, Ultimate UI er ikke noe bedre, Cosmos er fullstendig uaktuelt. Det jeg ønsker er egentlig en ren, fin og liten mod. Kun kjernen kan du si. Jeg har en haug (20+) andre mods jeg skal bruke, men det er litt kjedelig å måtte skrive kommandoene for hver eneste character - så et slags kontroll"sted" hvor de fleste moddene kunne konfigureres med et par musetrykk istedet for å måtte skrive /blablabla x 20 y 30 blabla. Gypsymod ser jo kurrant ut, og player/partyframene er kjempeflotte. Nurfed har vel litt av hvert i moden, men jeg synes den ser så ufattelig trist ut, uten noen bilder på character/party-framen. Forslag? Endret 21. september 2005 av Complexion Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg brukte CT mod og Cosmos da jeg var low lvl, skiftet til Gypsy og har holdt meg ved det siden det. Kan legge ved et screenshot av min UI, bruker flexbar, så gypsyhotbaren er ikke der da men.. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som vet om jeg kan låse addonnene fast til de forskjellige characterene? Det er noen som jeg liker til Priesten, men det er ikke alle av de som passer til Warrioren, og det er litt stress å bytte dem manuelt hver gang jeg logger inn med de forskjellige characterene. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hva heter addonen der tall foran queste i questloggen kommer frem? Trodde det skulle skje med MonkyQuest, men der tok jeg feil=\ det er cosmos alpha.. sikkert noen andre addons som oxo har det men jeg ahr det og jeg har cosmos Lenke til kommentar
csboy Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Er det ein mod som viser hp+mana til enemies og NPC? Nurfed har det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Det finnes også i CT_Mod, Nurfed (hvis jeg ikke tar 100% feil) og som custom mod. Gjett hva den heter (Hvis du ikke gjettet det, heter addonen altså Questlevels) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en addon som viser hvor mange som står i kø til battlegrounds? Altså hvor mange som mangler for at det skal starte? Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei jeg vet ikke om noen her har prøvd en mod som heter Ometh Nmod. Den er en samling av forskjellige modder og er ganske bra det eneste problemet er at jeg får veldig dårlig fps når jeg bruker den. Finner den på www.ometh.com dersom noen vil se men jeg lurer på hvilken mod som ikke senker Fps så veldig mye. Takker for hjelpen (genial tråd) Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kan noen gi meg en link. En venn av meg har en Mod sånn at han aldri bli Afk kan noen Hjelpe trenger . Trenger litt fast Rep in AV. Så Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå