Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter ganske mye med å bestemme meg for hvilken UI-compilation jeg skal bruke etter 1.7.0. Har vel vært så å si trofast til CT Mod frem til nå, men de har blitt så veldig trege til å oppdatere, pluss at det meste av innholdet i CT Mod finnes i andre addons.

 

Legger ved et screenshot over feilmeldingen som dukker opp på hvert eneste musetrykk etter at jeg la inn den nyeste versjonen av CT Mod.

 

Er det noen som har forslag til andre compilations? Insomniax inneholder alt for mye dritt, Ultimate UI er ikke noe bedre, Cosmos er fullstendig uaktuelt. Det jeg ønsker er egentlig en ren, fin og liten mod. Kun kjernen kan du si. Jeg har en haug (20+) andre mods jeg skal bruke, men det er litt kjedelig å måtte skrive kommandoene for hver eneste character - så et slags kontroll"sted" hvor de fleste moddene kunne konfigureres med et par musetrykk istedet for å måtte skrive /blablabla x 20 y 30 blabla.

 

Gypsymod ser jo kurrant ut, og player/partyframene er kjempeflotte. Nurfed har vel litt av hvert i moden, men jeg synes den ser så ufattelig trist ut, uten noen bilder på character/party-framen.

 

Forslag?

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en addon som viser hvor mange som står i kø til battlegrounds? Altså hvor mange som mangler for at det skal starte? :)

Lenke til kommentar

Hei jeg vet ikke om noen her har prøvd en mod som heter Ometh Nmod. Den er en samling av forskjellige modder og er ganske bra det eneste problemet er at jeg får veldig dårlig fps når jeg bruker den. Finner den på www.ometh.com dersom noen vil se men jeg lurer på hvilken mod som ikke senker Fps så veldig mye.

 

Takker for hjelpen (genial tråd)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...