2rst1 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kanskje nokon har spørt om dette før, gidder ikkje å lese igjennom alle sidene... Men veit nokon om ein addon som gjer at action barsa forsvinner og kjem berre fram når eg er i combat? det hadde vore stilig Bruker Bartender3 no.. Ganske fornøgd med den egentlig, men eg trenger jo ikkje action bars framme når eg out of combat Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 flexbar kunne dette, men ikke sikker på om det fremdeles finnes. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg bruker så å si kun Ace addons. I det siste har jeg begynt å få type Unreal Tournament (?) lyder i PvP.. Dreper jeg en får jeg en stemme som sier "First Blood", neste blir "Dominating" så "Killing Spree" etc. Cluet er at jeg vet ikke hvilken addon som faktisk gjør dette, og hvordan jeg kan slå den av/konfigurere etc. Noen som vet hvilken mod jeg snakker om? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg bruker så å si kun Ace addons. I det siste har jeg begynt å få type Unreal Tournament (?) lyder i PvP.. Dreper jeg en får jeg en stemme som sier "First Blood", neste blir "Dominating" så "Killing Spree" etc. Cluet er at jeg vet ikke hvilken addon som faktisk gjør dette, og hvordan jeg kan slå den av/konfigurere etc. Noen som vet hvilken mod jeg snakker om? 9052401[/snapback] addonliste? Lenke til kommentar
superreven Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Fant utav det, det var NECB Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Vedlagt ligger et bilde fra hvordan interfacet mitt så ut for ca 1år siden. Har netopp begynt med WoW igjen, og vil gjerne ha det til å se likedan ut.. Noen som kan kjenne igjen addonsene? Spesielt unitframes, og grafikken nederst og øverst i bildet. Takk Edit: Og minimappet! og titan-lignende barene. Det blir vel omtrent alt Endret 11. juli 2007 av ebc92 Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Vedlagt ligger et bilde fra hvordan interfacet mitt så ut for ca 1år siden. Har netopp begynt med WoW igjen, og vil gjerne ha det til å se likedan ut.. Noen som kan kjenne igjen addonsene? Spesielt unitframes, og grafikken nederst og øverst i bildet. Takk Edit: Og minimappet! og titan-lignende barene. Det blir vel omtrent alt 9056556[/snapback] Unit Frames: Ag Unit frames. Grafikken nederst på bildet: Skinner Action Bar: Bartender3 MiniMap: Squeenix Titan lignende barene: FuBar Du finner dem alle på http://files.wowace.com/ Edit: glemte litt.. Endret 11. juli 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 takker! Var til stor hjelp Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 I SCT er det en innebygget greie som sier fra når du har 5 sunders på en mob. Jeg elsker den funksjonen, men bruker MSBT i stedet for SCT, så jeg skulle gjerne hatt en standalone addon som bare sier fra når mobben har fem sunders på seg. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) 1. Noen som vet hvordan/om man kan få DeadlyBossMods og Gatherer til å IKKE være på minimap, men på FuBar / ingensteder (altså så den ikke er synlig, men bare kan brukes ved slash-kommando) 2. Finnes det et annet alternativ til DBM som synkroniserer med DBM? (hvis halve raidet har DBM og andre halvparten har <insert addon name here>, funker de sammen) 3. Hvordan får jeg eePanels til å "gradient" nedover? Når jeg har den på vertical så blir den lys på toppen, jeg vil ha den mørk på bunnen. Endret 12. juli 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nå som jeg har fått ny flat-tv og kommer til å bruke den til spilling så lurer jeg på om det finnes en mulighet til å bygge mellom 2 ulike UI-oppsett i det man loader wow? Slik at jeg kan velge et ferdig satt opp utseende og plassering for når jeg benytter flattven, og et ferdig et for når jeg benytter pcskjermen? Gjerne slik at jeg velger i det jeg har logget meg inn, eller gått inn på serveren feks. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du kan bare bytte WTF mapper. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Button paging->stances-> .... Bartender3. Hvorfor står det ingenting på stances? : Vil gjerne ha noen bars til å vises når jeg er i feks catform stealth, og en når jeg er i bare cat.. (druid) Edit: glem det, tror jeg fant ut av det.. Endret 16. juli 2007 av Caddy Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Noen som vet om et "damage meter" som viser bl.a. hvor mye skade hver spell har gjort osv.? Det må selvsagt kunne synkronisere med SW Stats... F.eks: Unstable Affliction: XXXX, 20% of total damage Curse of Agony: XXXX, 15% of total damage Shadowbolt: XXXX, 40% of total damage ...... Total: XXXXX, 100% of total damage Noen som forstår? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Noen som vet om et "damage meter" som viser bl.a. hvor mye skade hver spell har gjort osv.? Det må selvsagt kunne synkronisere med SW Stats... F.eks: Unstable Affliction: XXXX, 20% of total damage Curse of Agony: XXXX, 15% of total damage Shadowbolt: XXXX, 40% of total damage ...... Total: XXXXX, 100% of total damage Noen som forstår? 9086965[/snapback] Recount gjør dette, men har ingen anelse om den synker med noe somhelst utenom seg selv. Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bruk vanlig damage meter. Etter en session har du musa over navnet ditt, deretter holder du inne ctrl..eller var det alt. Muligens shift. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Bruk vanlig damage meter. Etter en session har du musa over navnet ditt, deretter holder du inne ctrl..eller var det alt. Muligens shift. 9087543[/snapback] Takker, skal teste... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 recount er genialt, her har du et bilde; https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=162584 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå