wise™ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Du må unlocke -> flytte, skalere, plassere ting der du vil ha det. Vet ikke hvilke addons du har, men det burde være enkelt å få unlocka siden du har FuBar, da slipper du alle /commandene. Lykke til, blir sikkert bra Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvordan får jeg gitt eePanels forskjellige looks? F.eks: Striper. Til nå har jeg bare fått til et helt vanlig panel, som jeg kan skifte farger på, men ikke noe mer enn det. Hjelp. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hvordan hjelper det meg til å få panelene til å ligne på dette? Endret 26. juni 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har 2 små problem når det gjelder pitbull. 1: Den energy målern der, vil jeg ikke ha. noen som vet hvordan jeg får fjernet den? 2: den røde stripen som kommer der på personen som har aggro osv. Hvordan får jeg fjernet den? Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Etter at eg installerte ag_unitframes, har petbar begynt å tulle. Den forsvinner rett og slett av og til. Jekli kjedelig når eg har lyst å skru av/på crowl. Noen som vet ka som må gjøres? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Skaffa meg nettopp Quartz, og finner ikke ut hvor jeg kan unlocke den dot-timeren den har. Noen som kan hjelpe? Om du ikke har funnet det ut ennå, så gjøres det ved å gå inn på Buff -> Target -> Anchor Frame <Free> -> Ta vekk haken på Lock. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvordan hjelper det meg til å få panelene til å ligne på dette? 8947047[/snapback] Importere textures. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hm. Hvordan får jeg gjort den skrive-ruta i 'Prat' løs så jeg kan flytte på den? Har gjort det før, men får det ikke til nå. Noen som vet? Takker. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 "/prat editbox position undocked" burde fikse biffen. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Takker, takker. Irriterende å ha chat-boxen over combatlog, heh. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 HVordan får man store bokstaver med sct nr man criter? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen som vet hva AddOnen for den tynne XP-baren helt nede på FuBaren heter? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 http://files.wowace.com/FuBar_FuXPFu/FuBar...Fu-r41648.2.zip Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) FuXPFu? Edit: En smule sen. :> Endret 28. juni 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan får jeg atlasloot til å fungere? Når jeg prøver å trykke på select loot table skjer det ikke noe. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan får jeg atlasloot til å fungere? Når jeg prøver å trykke på select loot table skjer det ikke noe. 8966191[/snapback] Last ned nyeste både AtlasLoot Enhanced og Atlas så bør det vel funke. Er ikke helt sikker på hvilke versjoner det er, kan sikkert sjekke i morgen for deg, men gidder ikke nå. AtlasLoot er hvertfall på files.wowace.com, vet ikke med Atlas. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hei, er ute etter en addon pakke til warlock som er lett og konfigurere siden jeg eier ikke skills med addons:P Noen her som har et lite tips til meg? Kan også laste ned flere enkle addons hvis det er bedre, bare noen hjelper meg litt:P Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Noen som får til å bruke AG_unitframes? De dukker ikke opp hos meg, mer korrekt: det er ingen unit frames som vises når jeg aktivere dem.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Fikk et pussig problem i går, aldri sett maken! Mens jeg raidet sluttet keybinding 3, 6, 7, 8 og 9 å fungere! Altså, når jeg trykket de knappene på keyboardet så skjedde det ingen ting, og hvis jeg holdt musa over de knappene og prøvde å trykke skjedde det heller ikke noe. Hvis jeg flyttet litt på knappene, og byttet angrep med knappene og tilbake fungerte det kanskje en gang, før de ikke fungerte igjen. Bruker BarTender Action Bars. Noen som vet hva kan gjøre med dette? Går jo ikke ann å raide med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå