Kuldesjokk Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 bartender3 gjør det for warrior ihvertfall Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Den funker på Stealth og den Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 har et lite problem med bartender ang. stealth, hvis jeg ikke har noe på alle knappene (1-0) så får jeg ikke til og bruke de knappene jeg ikke har spells på stealth baren. klosste skrevet men håper dere forstår Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 (endret) har et lite problem med bartender ang. stealth, hvis jeg ikke har noe på alle knappene (1-0) så får jeg ikke til og bruke de knappene jeg ikke har spells på stealth baren. klosste skrevet men håper dere forstår 8931248[/snapback] Så det er DET som fucker opp Bartender? Fy faen.. Takker Har prøvd mange andre løsninger selv, flytte over de som ikke kunne brukes til en ny bar, og rebinde de osv. /love Rostad Vet ikke om det går an å fikse det problemet med at du må ha spells på stealth baren though :\ Endret 23. juni 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) synd. fordi det ser litt stygt up å ha eviscerate på 6,7,8,9,= og + edit : np btw Endret 24. juni 2007 av RostaD Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du kan sette på "Attack" knappen, så ser du enda bedre om du har på auto-attack Lenke til kommentar
jonasfd Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Begynt og gå litt Arana med min 70 warrior og funnet ut at avslapping med og faktisk trykke på actionbaren med musa ikke funker. Så nå (med litt trening), har jeg bundet de fleste triks til knappene rundt "wasd" og musen. Trenger da ikke lenger og trykke med musen på triks. Men det jeg savner er at jeg ikke lenger vet når feks Mortal Strike er klar igjen, (6 sec cd), er da nødt til og se ned på actionbaren og se etter om den er klar. Dettte er mongo ^^ Har ikke brukt mods på tusen år, så lurer på hva som er det enkleste for og kanskje flytte noen knapper over "charens hode" for og se cd der. Any ideas? desto enklere jo bedre Takk på forhånd Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 SCT har vel en funksjon som sier ifra med stor skrift midt på skjermen når en skill/spell er ferdig. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Trpr kanskje Chronometer kan være greit da... Vet ikke hvordan den fungerer med mortal strike, men de fleste andre spells så viser den en timerbar med hvor lenge det er til CD er ferdig^^ Og også hvor lenge dots varer, så du vil se hvor lenge det er igjen av f.eks deep wounds... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Vil anbefale Jim's Cooldown Pulse. Ikonet til spellen som cooldownen er ferdig på popper opp i midten av skjermen, sammen med lyden av et hjerteslag. Du kan bestemme hvor ikonet skal komme frem, og hvor stort det skal være. Lyden kan deaktiveres. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 har et lite problem med bartender ang. stealth, hvis jeg ikke har noe på alle knappene (1-0) så får jeg ikke til og bruke de knappene jeg ikke har spells på stealth baren. klosste skrevet men håper dere forstår 8931248[/snapback] http://files.wowace.com/Bartender3/ Last ned den nederste der. Fiksa det for meg ihvertfall! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 har et lite problem med bartender ang. stealth, hvis jeg ikke har noe på alle knappene (1-0) så får jeg ikke til og bruke de knappene jeg ikke har spells på stealth baren. klosste skrevet men håper dere forstår 8931248[/snapback] http://files.wowace.com/Bartender3/ Last ned den nederste der. Fiksa det for meg ihvertfall! 8940003[/snapback] Må jeg rebinde hotkeys hvis jeg gjør det? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Nei, det måtte ihvertfall ikke jeg. Bindigene ligger i WTF-mappa, denne skal du legge i addons-mappa. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei, jeg var på mitt første raid i går som healer. Det gikk egentlig ganske bra, utenom at jeg bare kan se helsa til gruppa mi. Nå har jeg søkt mye etter hva som er bra osv, men kan noen gi et navn på e t bra ui, som blandt annet gir oversikt over hele raidgruppen? Hvis det har noe å si er jeg paladin. Trenger bare navn, kan finne ut resten selv Takk Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hei, jeg var på mitt første raid i går som healer. Det gikk egentlig ganske bra, utenom at jeg bare kan se helsa til gruppa mi. Nå har jeg søkt mye etter hva som er bra osv, men kan noen gi et navn på e t bra ui, som blandt annet gir oversikt over hele raidgruppen? Hvis det har noe å si er jeg paladin. Trenger bare navn, kan finne ut resten selv Takk 8941117[/snapback] Awake, paladin fra Nihilium har lasta opp et paladin raid ui på hjemmesida til Nihilium. Ligger link til den i Show off - Vis oss ditt interface-tråden også mener jeg, så er bare å lete ;=p Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Åssen får jeg gjort så de endringene jeg gjør på warrioren min ikke kommer på paladinen også? Begynner å bli ganske irriterende å reskalere og flytte på ting hver gang jeg spiller. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Åssen får jeg gjort så de endringene jeg gjør på warrioren min ikke kommer på paladinen også? Begynner å bli ganske irriterende å reskalere og flytte på ting hver gang jeg spiller. 8941239[/snapback] Når du åpner addons i char-screen (der du velger alle chars), så kan du klaske opp ei hake et eller annet sted. (ikke load out of date addons, men den andre) Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei, jeg var på mitt første raid i går som healer. Det gikk egentlig ganske bra, utenom at jeg bare kan se helsa til gruppa mi. Nå har jeg søkt mye etter hva som er bra osv, men kan noen gi et navn på e t bra ui, som blandt annet gir oversikt over hele raidgruppen? Hvis det har noe å si er jeg paladin. Trenger bare navn, kan finne ut resten selv Takk 8941117[/snapback] Awake, paladin fra Nihilium har lasta opp et paladin raid ui på hjemmesida til Nihilium. Ligger link til den i Show off - Vis oss ditt interface-tråden også mener jeg, så er bare å lete ;=p 8941130[/snapback] Fant den, men ble for mye å fikse for å få det til å se bra ut. Ork. Venter heller til jeg sitter på den stasjonære pcn etter ferien. Skjermen på den pcn her er bare 13,3", så blir for lite med alt det tilegget. EDIT: Klarte ikke holde meg unna, og trenger litt hjelp. Jeg har lagt inn denne: KLIKK MEG Og det fungerer nok som det skal. Problemet er bare at skriften er så fantastisk liten, samtidig som alt er forskjøvet mot venstre, og at chatten ligger bak den grå saken. Det jeg kunne ønske meg var den ui som jeg har linket til, bare at skriften ikke var så liten. Kan hende jeg har gjort noe feil, siden chatten ikke fungerer helt som den skal heller. Her er screenshot på hvordan det ser ut: Det er meningen at det skal se ut som den første linken jeg la til. Noen som vet hvordan jeg kan ordne alt dette? Mulig det er fordi jeg har widescreen skjerm, men det er vel mulig å fikse det selvom? Endret 25. juni 2007 av Richard_87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå