Lycantrophe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 1. Sett på noe skikkelig musikk. 2. ordne knapper, ikke sleng de tilfeldig rundt. Det burde være førsteprioritet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Utkast 2: Skal skaffe cycircled, emn orker ikke før i morgen. Andre ting? Edit: Satte på noe god musikk også! Endret 19. juni 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Begynner å hjelpe. Sette opp div. tradeskills og andre abilites/ting kommer med level. Steg 3: Opera. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Derfor det er mange hull siden jeg venter på flere skills jeg vet hvor skal stå fra forrige warrioren Men hva med Opera? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hva med Internet Explorer? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Prøver igjen her, er det meningen at Grid skal kunne ta over for vanlige raid unitframes for healere, eller er dette mest for dpsere som like å ha litt oversikt uten å fylle hele skjermen? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Grid er vel hovedsaklig for healere og disspellers/decursers Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det TomFu skrev. Grid er genialt om man bare tar seg tid til å sette seg inn i det. :-) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hva med Internet Explorer? 8901352[/snapback] Nei, liker minnefunksjonen til Opera Noen andre som har tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke noe nede i høyre hjørne. Noe jeg kan fylle inn der? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Hva med Internet Explorer? 8901352[/snapback] Nei, liker minnefunksjonen til Opera Noen andre som har tips til hva jeg kan gjøre? Har ikke noe nede i høyre hjørne. Noe jeg kan fylle inn der? 8902072[/snapback] Jeg og, så jeg lurer hvorfor du har en IE oppe. Uansett, det begynner å ordne seg, en del som ser bedre ut med en gang du får litt flere knapper. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Les litt mer nøye på den IE exploreren så skjønner du kanskje? Opera vil laste ned torrents selvog det liker vi ikke, bitlord skal ta seg avdet... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Yay, opera for vinden... Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Les litt mer nøye på den IE exploreren så skjønner du kanskje? Opera vil laste ned torrents selvog det liker vi ikke, bitlord skal ta seg avdet... 8903513[/snapback] Det kan fikses med og skrive "opera:config" i addressefeltet. klikke på torrent og huke av enabled. sorry for OT. måtte bare, for opera er best Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Det kan fikses med og skrive "opera:config" i addressefeltet. klikke på torrent og huke av enabled. sorry for OT. måtte bare, for opera er best 8903805[/snapback] Takker, har blitt lei av og klippe og lime torrent linken Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Takker, da kan jeg slutte å bruke sikkerhetshullet IE Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Blir dobbel, men får våge seg. Screen av nye oppsettet, lett modifisert photek. har et par spørsmål. 1. Når jeg spammer Heroic strike så lyser det lenger ikke at den blir brukt på neste slag, noen som vet hvordan jeg får det igjen? 2. Noen ting dere mener jeg bør endre? 3. Hvordan få nye teksttyper på navnene over andres hoder og i pitbull? Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 (endret) Blir dobbel, men får våge seg.Screen av nye oppsettet, lett modifisert photek. har et par spørsmål. 1. Når jeg spammer Heroic strike så lyser det lenger ikke at den blir brukt på neste slag, noen som vet hvordan jeg får det igjen? 2. Noen ting dere mener jeg bør endre? 3. Hvordan få nye teksttyper på navnene over andres hoder og i pitbull? 8909030[/snapback] 1. Hvilke actionbars bruker du? Hvis du bruker bartender, burde det være ganske enkelt å enable/disable det i options der (har ikke satt meg veldig inn i bartender. Dog forstår jeg egentlig ikke hvorfor det gjør noe at den ikke lyser hver gang den spammes). 2. Det er jo opp til en og enhver, men jeg må innrømme at det svarte bak actionbars virkert veldig forstyrrende og rotete (min mening). Jeg vill bare fjerna den og gjort actionbuttons firkantete istedet for avrunda i hjørnene. 3. Tekstmodifiseringen som følger med i Photek (er tydeligvis det du bruker) er en addon som heter "clearfont", og kan lett fjernes i "addons" ved innlogging. Dette vil endre skriften til blizzard standard. Edit: Leifern. Endret 20. juni 2007 av MrRexor Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Takker for konstruktiv kritikk, det med lysinga er veldig greit med Heroic strike foreksempel siden ikke blir brukt før på neste slag, en grei forsikring om at du faktisk får inn den ekstra skaden.... Det med tekst, jeg snakker om teksten over hodene på folk og i pitbulll frames. De over hodene har jeg lyst til å få helt annerledes enn blizz og pitbull kan jeg laste ned fra deviantart, men trenger litt hjelp til hvordan det gjøres... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Er det ikke bare å erstatte de med fonten som allerede er i wow mappa? hvis ikke så bør vel ClearFont funke? Endret 21. juni 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå