v-gard Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Noen som vet hva action barene til Summy (warrioren) fra S&Q heter? (Summy & Qummy) Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noen som vet hva action barene til Summy (warrioren) fra S&Q heter? (Summy & Qummy) 8876775[/snapback] Det kan vel være hvilke som helst action bars, siden jeg ser ikke noe spesielt med dem som skiller seg ut fra noen av de andre. Har ikke prøvd noen andre enn Bartender3 som funker veldig bra sammen med cyCyrcled. De finnes på files.wowace.com Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Nå som jeg har gått over til Ace2 addons, så savner jeg en liten funksjon fra CT_mod. Nemlig den røde teksten som sier i fra at du har 15 sekunder igjen av buffs å sånt. <<CTMOD>> The instant poison buff is about to expire, f eks. Ser etter en stand-alone addon som gjør det samme, ace2 eller ikke. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå som jeg har gått over til Ace2 addons, så savner jeg en liten funksjon fra CT_mod.Nemlig den røde teksten som sier i fra at du har 15 sekunder igjen av buffs å sånt. <<CTMOD>> The instant poison buff is about to expire, f eks. Ser etter en stand-alone addon som gjør det samme, ace2 eller ikke. 8878984[/snapback] Smartbuff har det. pluss masse mere instillinger. http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/details/2071/ - Reminder if a buff is missing (Splash/chat/sound) - ReBuff Timer - Supports weapon buffs (individual for main and off hand): Shaman, all poisons (Rogue), all stones and oils, incl. reagence check ikke ace2 men den er nesten et must^^ Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hvordan endrer jeg fonts? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Lager ei mappe i /World of Warcraft på disken din som du kaller "Font" eller "Fonts" og legger fontene inni der, tror jeg det var. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvordan i helsikke skal jeg få fram AddOn knappen på login screen? Og ja, jeg har slettet CACHE, WTF, Interface folder og det som er. Og ja, jeg har addons installert. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Tipper at du har lagt de på feil sted. De skal altså ligge i /Interface/AddOns/modnavn/ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Ligger også noen komponenter fra Blizzard i AddOns-katalogen. Mulig du bør kjøre en Repair.exe også... Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Lastet ned nyeste PhotekUI (8.1) i går og det er en ting jeg ikke helt fatter med PitBull UF. Hver gang jeg bruker mana kommer den en liten strek som flyter sakte over mana-baren min fra venstre til høyre. Hastigheten ser ikke ut til å variere utfra hvilken spell eller noe som helst. Er dette kun eye candy eller er det noe informasjon å hente ut fra dette? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Lastet ned nyeste PhotekUI (8.1) i går og det er en ting jeg ikke helt fatter med PitBull UF. Hver gang jeg bruker mana kommer den en liten strek som flyter sakte over mana-baren min fra venstre til høyre. Hastigheten ser ikke ut til å variere utfra hvilken spell eller noe som helst. Er dette kun eye candy eller er det noe informasjon å hente ut fra dette? 8896242[/snapback] 5 sekunder tar den tenker jeg. etter et spell cast tar det 5 sek før du begynner og regaine mana for fult igjen igjen. tipper den streken har med det og gjøre. Lenke til kommentar
4MB Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Lurte på om noen kunne gi meg noen tips til addons for warrior? Har lite peiling på addons selv. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Vel, hvis du ikke har noe behov, så trenger du heller ingen addons. Hvorfor vil du ha addons? Hvis du sier litt mer om hva du trenger addons til vil det bli lettere å si hvilke du kan prøve. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Lastet ned nyeste PhotekUI (8.1) i går og det er en ting jeg ikke helt fatter med PitBull UF. Hver gang jeg bruker mana kommer den en liten strek som flyter sakte over mana-baren min fra venstre til høyre. Hastigheten ser ikke ut til å variere utfra hvilken spell eller noe som helst. Er dette kun eye candy eller er det noe informasjon å hente ut fra dette? 8896242[/snapback] 5 sekunder tar den tenker jeg. etter et spell cast tar det 5 sek før du begynner og regaine mana for fult igjen igjen. tipper den streken har med det og gjøre. 8896959[/snapback] Smart, takk skal du ha. Forøvrig, driver og tester ut grid her og undrer på om det er meningen at denne addonen skal kunne ta over for vanlige raid unitframes for en healer? Endret 19. juni 2007 av Zlimy Lenke til kommentar
4MB Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Som sagt har jeg lite peiling på addons, så hvis dere vet om noen addons/ui som en warrior trenger, hadde jeg blitt veldig takknemmelig EDIT: Må ikke være for warrior. Kunne tenkt meg en UI, men ikke så avansert å sette opp osv. Noe litt enklere. Endret 19. juni 2007 av Dizzaton Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 TRENGER SVAR KJAPT! Har lastet ned den nyeste Photek UI'n. Den er flott, men jeg klarer ikke å endre på keybindings til BarTender addonen Noen som raskt og enkelt kan si meg hva jeg skal trykke på? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er det ikke bare å gå inn på "Key Bindings" på menyen da? Nederst på siden der skal det være noe. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Glem alt, det er integrert i "escape menu" keybindings... Endret 19. juni 2007 av bandreas Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Trenger tips til hva jeg bør gjøre, bare en grov skisse det her... Edit: Beklager oppløsning, er paint Endret 19. juni 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå