Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer med en addon som endrer på tastatur oppsettet mitt.

Tror det kanskje kan være Autobar, men er ikke sikker. Det er i hvert fall sånn at når jeg skal trykke på ø så blir det ; istedet. Samme gjelder slash / som blir til _

Ganske så irriterde, for jeg har en del spells bundet til knapper som plutselig ikke virker mitt i combat.

Noen som har peil på hva som er galt?

Lenke til kommentar
Sett på varsling på telefon eller noe.

8849726[/snapback]

Tungvindt. Spesielt med 23 timers cooldown. :p

8849780[/snapback]

Til meg så står det hvor lenge det er igjen når jeg går inn på spellboken til alchemy, trodde dette var standar jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Sett på varsling på telefon eller noe.

8849726[/snapback]

Tungvindt. Spesielt med 23 timers cooldown. :p

8849780[/snapback]

Til meg så står det hvor lenge det er igjen når jeg går inn på spellboken til alchemy, trodde dette var standar jeg :hmm:

8852396[/snapback]

Ja, men har andre ting å gjøre enn og kun tenke på når transmuten er ferdig. Ikke at det er så veeeldig farlig, men jeg bare lurte på om det fantes en addon som kunne minne meg på det med en gang cooldownen går ut, for å få utnytta flest mulig transmuten på kortest mulig tid, siden jeg er master transmuter.

Fant forresten denne her. Skal sjekke ut den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Litt problem med chat-addon Prat.

Jeg har delt opp i flere vinduer. Og har et for whisper, party og guild. Men vil ikke har raid og bg der. Har fjernet de, men likevel så dukker det opp der. :S

8838038[/snapback]

Hjelp! >,< Postene min havner alltid nederst på sidene...

8841042[/snapback]

:cry:Hjelp!

Lenke til kommentar
Litt problem med chat-addon Prat.

Jeg har delt opp i flere vinduer. Og har et for whisper, party og guild. Men vil ikke har raid og bg der. Har fjernet de, men likevel så dukker det opp der. :S

8838038[/snapback]

Hjelp! >,< Postene min havner alltid nederst på sidene...

8841042[/snapback]

:cry:Hjelp!

8857440[/snapback]

jeg hadde det problemet tidligere husker jeg, men husker ikke hva jeg gjorde =/

Prøv og bruk Prat instillingene til og endre ting istede for blizz instillingene. fant ut at det kunne være bede på visse ting^^ vet ikke om prat har valg når det gjelder de forskjellinge vinduene, spiller ikke fortiden så får ikke skjekka heller. skru av stickey chat på /ra og /bg f.eks og sånne ting, prøv deg frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...