Rostad Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som har en god Dot timer addon? bruker do timer men vil ha en ny pga utseende messige årsaker. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Noen som har en god Dot timer addon? bruker do timer men vil ha en ny pga utseende messige årsaker. 8839074[/snapback] Quartz har en innebygd en Chronometer er fin bil Fu_warlocktimerfu http://files.wowace.com/ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Chronometer? Edit: Var litt sen. l2refresh page. Quartz sin er bajs forresten, synes jeg da. Endret 11. juni 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Chronometer? Edit: Var litt sen. l2refresh page. Quartz sin er bajs forresten, synes jeg da. 8839169[/snapback] Tja.. Det funker bedre en mye annet på multi-targets.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Litt problem med chat-addon Prat. Jeg har delt opp i flere vinduer. Og har et for whisper, party og guild. Men vil ikke har raid og bg der. Har fjernet de, men likevel så dukker det opp der. :S 8838038[/snapback] Hjelp! >,< Postene min havner alltid nederst på sidene... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tja.. Det funker bedre en mye annet på multi-targets.. 8839180[/snapback] Godt mulig. Har ikke gitt Quartz sin en skikkelig sjanse egentlig, Quartz sin config er ikke akkurat brukervennlig. Bruker den bare for castingbar og den timingen på slag(elsk.) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Finnes det en addon som gir deg beskjed hvis du ikke har høyeste bid på et item fra AH lenger, uansett hvilken char du spiller på? Endret 12. juni 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Marker Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Det tror jeg ikke er mulig, i det minste uten å være på AH. Du får ingen informasjon om overbudet før du logger på charen og det er ikke mulig å hente slik informasjon fra AH uten å faktisk være på AH. Såvidt meg bekjent i alle fall... Lenke til kommentar
discostu Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fikk beskjed om å lete etter addon her, så poster da her Så en film for litt siden (husker desverre ikke hvilken), men så en flott addon til den, hvor de hotbarene var en firkantet boks på midten og man hadde flere hotkeys. Altså, de som er nå er jo bare 1-9 og man må shift+2 for å få en ny bar, jeg ønsker flere hotkeys slik at man feks kan binde c1, c2, c3 osv, men det går ikke ann å binde c+noe som helts i keybindinga til wow... Noen forslag? Er utrolig kjekt med litt flere hotkeys når man spiller caster Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 "c" står ikke for bokstaven "C", men for knappen "Ctrl", så hvis du trykker på Ctrl istedenfor c-knappen på tastaturet så funker det fett Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Jepp!. Shift + 1-5 bruker jeg! veldig deilig. Har dem helst på baren som ligger over hoved casting baren. å Keyen "|" Er også bra<3 Endret 12. juni 2007 av samebob Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 R, T, Y, U, G, H, J og | er flittig brukt av meg hvertfall Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Noe som er enda bedre som ejg bruker er 1-6, q, e, r og f og samme med skift og ctrl på to andre linjer. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har oppdatert til siste versjon av Nurfed, men har store timere over alle debuff/buff på mine target nå, hvordan kan jeg fjerne dette? Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Fins det en addon som gjør så jeg kan se hp'en på friendly targets over hodene dems? Jeg er healer så det er tungvindt å hele tiden skjekke hvor mye hp folk har i BG. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Har oppdatert til siste versjon av Nurfed, men har store timere over alle debuff/buff på mine target nå, hvordan kan jeg fjerne dette? 8847445[/snapback] OmniCC / Cooldowncount som kan gjøre dette... Oppdater den av de modene du har, hvis du har det; det skal hjelpe.. Fins det en addon som gjør så jeg kan se hp'en på friendly targets over hodene dems? Jeg er healer så det er tungvindt å hele tiden skjekke hvor mye hp folk har i BG. 8847511[/snapback] Show Friendly nameplates? Default på shift+v.. Endret 12. juni 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Noen som vet om det finnes en addon som varsler når cooldown på transmute er ferdig? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er det noe vanskelig å huske på a? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er det noe vanskelig å huske på a? 8849707[/snapback] Nja, kommer jo på det til slutt. Men med andre ting i hodet så kan jeg fort spare noen timer hvis det popper opp noe hver gang jeg logger på, eller hvis den er ferdig mens jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå