Poseboen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Link 8732070[/snapback] Lagde forsåvidt denne tidligere, du kan bruke den, evt. flytte litt (det kan jeg også gjøre, etter ønske.) Key må bindes, atlasloot, KTM og CT_Raid eller oRA2 (Acevarianten) må lastes ned på egen hånd. 8798910[/snapback] Jeg har kopiert AddOns og WTF mappa du la ut tidligere. AddOnsa er der, men de er ikke datt opp sånn som du har det.hva kan være feil? Jeg har sjekka at server navn og character navn etc er likt. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Slik ser den ut "out of the box" nå Hva må jeg gjøre? 8742324[/snapback] Sorry for dobbelpost, men hvordan fikk du add onen til å bli konfigurert av seg selv? Var det WTF mappa du endra på? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 jeg tok også gikk inn i WTF mappa som du laster ned og inn i WTF mappa i wow mappen og endret ting til å bli likt.... Dårlig forklart. Si fra hvis du ikke forstod det... Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Laster du ned ei addonpakke så gjør følgende: -Slett WTF mappa i wow directory. (Har du tidligere addons så slett dem også) -Legg inn WTF mappa som følger med UI pakka i wow mappa din. -Plasser alle addons i wow interface mappa. -Rett opp navn på account mappe, server, og karakter navn til ditt eget. -Start så opp wow. Nå skal ditt ui være likt satt opp som det du har sett på bilder. NB husk at du sjekker oppløsningen UI`et er laget for. Bruker du en annen oppløsning vil det bli rotete, og det må omøbleres litt. Edit: Noen addonpakker kan kreve at du gjør en clean start av wow før du legger til WTF mappe og addons. Det man gjør da er å slette WTF mappe + alle addons. Start opp wow en gang, log ut og følg det ovenfor. Rask innstilasjonsguide for dem som trenger det. Endret 7. juni 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Slett alt, jeg lastet opp en ny wtf/addons som funka. Denne Edit: Og det var den Kuldesjokk prøvde. Endret 7. juni 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hvorfor funker ikke TheoryCraft 2 hos meg? Når jeg skulle teste så kjørte jeg det som eneste addon på en level 1 warrior. Da skulle det stått 18, som average damage på den ene knappen (Heroic Strike). Jeg har ikke gjort noe i options på addonet heller. Det står path til en font, er det noe ekstra jeg må laste ned? ------------- Var visst en addon som heter DrDamage jeg skulle bruke Endret 9. juni 2007 av Rollespilleren Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hei. Sliter med å få Nurfed UI til å funke. Ser liksom ingen bottom-bar hos nurfed. Så når jeg trykker på '1' kommer bare den spellen jeg hadde på gamle bottom-baren (som jeg heller ikke kan se). Kludrete forklart, men håper noen skjønte, og vet hva som er galt. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan noen være så utrolig greie å gi meg en link til en minimalistisk UI pakke? En med alle mapper (WTF osv.) slikt at jeg slipper å stille inn noe selv. Dette har jeg prøvd før og da gikk det veldig dårlig Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kommer ann på hva du ser på som minimalistisk, men det ligger et par forslag et par sider tilbake. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Fikk ikke UIen til å virke, men har lagd en egen nå med de add onsa som var med og ble ganske fornøyd. (Poster screen seinere) Lenke til kommentar
wetass_ohyes Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Urk, jeg lastet ned den nyeste Photek og hver gang jeg går i stealth så kommer ikke Stealth Actionbaren opp. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Bruker han bartender? isåfall er det en option på den baren du vil skal bytte. gå på unlock og høyrtrykk på den baren for å se menyen Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg trenger to barer til, en på høyre side, og en på venstre side. Trenger en som er simpel, som kan flyttes på og skifte størrelse/antall spells på. Vil ha den originale hovedbaren shø. Noen tips? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Trenger ikke mods til det, ligger flere bars under Interface Options. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Fikk ikke UIen til å virke, men har lagd en egen nå med de add onsa som var med og ble ganske fornøyd. (Poster screen seinere) 8824837[/snapback] Husk å fullstendig slette din egen wtf-mappe, og sette på riktige navn. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Da UIet pushet 70MB i Gruul's i dag tenkte jeg det var på tide å rydde litt opp. Ser for meg at det hadde vært utrolig luksus med en addon som kunne vise hvilke addons som bruker minne og hvor mge de bruker, men er litt redd dette ikke finnes dog. Skrik ut hvis du kjenner til en! Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Den latiency-måleren som er standard på interfacet viser det. Edit: Er det en addon som regner ut hvor mye damage f.eks Bloodthirst vil gjøre og viser det på Tooltip? Vet det er en slik addon for spells, men den funka visst bare på spells og. Endret 10. juni 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Viser den hvor minnet brukes? Dette må sjekkes ut! To ze stasjonære! Lenke til kommentar
Marker Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Den latiency-måleren som er standard på interfacet viser det. Edit: Er det en addon som regner ut hvor mye damage f.eks Bloodthirst vil gjøre og viser det på Tooltip? Vet det er en slik addon for spells, men den funka visst bare på spells og. 8830220[/snapback] Skal ikke Theorycraft gi deg den informasjonen (sammen med en hel masse annet?) Er usikker på om den fortsatt oppdateres though... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Litt problem med chat-addon Prat. Jeg har delt opp i flere vinduer. Og har et for whisper, party og guild. Men vil ikke har raid og bg der. Har fjernet de, men likevel så dukker det opp der. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå