Pilot_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ok, har et par spørsmål. Når jeg skriver til noen folk, popper det opp en egen rute (se bildet). Hvordan fjerner jeg det. Og noe annet jeg lurer på: hva heter den health/mana-baren som er på bildet der? Jeg finner den ikke igjen blant alle addonsa. Merk at det finnes forskjellige barer, men jeg vil fjerne den det er bilde av. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ok, har et par spørsmål. Når jeg skriver til noen folk, popper det opp en egen rute (se bildet). Hvordan fjerner jeg det. Og noe annet jeg lurer på: hva heter den health/mana-baren som er på bildet der? Jeg finner den ikke igjen blant alle addonsa. Merk at det finnes forskjellige barer, men jeg vil fjerne den det er bilde av. 8744470[/snapback] Whisper-vinduet ser ut som Cellular.. De barsa er archud2.. Bare slett de, eller disable i addons-menyen Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Cellular, ja. Hvor fikk du den fra? Edit: Og ArcHUD, står jo på FuBaren. Edit2: Beaten by Ocularis. Endret 30. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ok, har et par spørsmål. Når jeg skriver til noen folk, popper det opp en egen rute (se bildet). Hvordan fjerner jeg det. Og noe annet jeg lurer på: hva heter den health/mana-baren som er på bildet der? Jeg finner den ikke igjen blant alle addonsa. Merk at det finnes forskjellige barer, men jeg vil fjerne den det er bilde av. 8744470[/snapback] Hvilken server spiller du på? Kjente igjen navnet "Randommage" der, selv om det sikkert finnes mer enn én som kaller seg det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Armory -> Søk Loffi -> Human mage - Voilá Edit: Å være supermann funker utrolig dårlig hvis Blizzard sine nettsider skal inn i kjeden. :> Edit2: (Blir mye edits nå.) Lofnes, hvorfor bruker du max-rank Frostnova? Enten det, eller så har du gode mengder spelldamage. Endret 30. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Armory -> Søk Loffi -> Human mage - Voilá Edit: Å være supermann funker utrolig dårlig hvis Blizzard sine nettsider skal inn i kjeden. :> Edit2: (Blir mye edits nå.) Lofnes, hvorfor bruker du max-rank Frostnova? Enten det, eller så har du gode mengder spelldamage. 8744726[/snapback] Si det, 100 mana forskjell og litt mer skade. Synes ikke det går spesielt utover manaforbruket egentlig. Jeg er forresten undead mage hvis du mente jeg var human? Tullut: Al'akir spiller jeg på. Enda et spørsmål: driver og surrer med confab. Prøver å flytte den, og /confab unlock skal visst gjøre jobben, men jeg klarer ikke å få flytta på den? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Huh, glem det, du så veldig humanish de sekundene jeg så på bildet. Min feil. Al'akir var forresten Tulluts gamle server. /confab style4 pleier jeg å bruke. Da kommer den oppå tekstboksen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Herlig, da begynner det å komme seg her. Det er fortsatt noe jeg ikke liker, og det er den nye stilen som herjer over blant annet auctionhouse og questbaren (den originale). Lurer også på om det er mulig å fjerne den stygge rosafargen? Vet det er mange sikkert dumme spørsmål her, men første gang jeg faktisk gidder og mekke en ordentlig UI. Lærer i hvert fall. Edit: glem det med rosafargen. Den var overraskende enkel å finne ut av. Endret 30. mai 2007 av Lofnes Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Høyreklikk på skinner på FuBaren, fjern fra questlog og Auction House/UI frames, husker ikke. Tror det var UI-frames. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Høyreklikk på skinner på FuBaren, fjern fra questlog og Auction House/UI frames, husker ikke. Tror det var UI-frames. 8745229[/snapback] Flott, kjempetakk til deg! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg har nettopp lastet ned Photek, og lurer litt på hvorfor den baren øverst er der hele tiden. Den er jo helt tom. Jeg forstår at det er bakgrunnen for området der partyframes skal være, men jeg er jo ikke i party hele tiden, og jeg får den ikke vekk. Er det en eePanel-sak? Jeg forsket litt i eePanels menyene, men fant bare fire panels, og den er ikke en av dem. Help! (For de som ikke vet hva jeg mener: Se på vedlegget. Den mørkere tykke baren øverst er totalt verdiløs for meg.) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Noen som vet navnet på addonen som viser durability av gearet i prosent over unit frame? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skinner-tekstur tenker jeg. Slå den av i skinner. Er vel fordi partyframes kommer der. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har skaffa ag unit frames igjen, men ser ingen unit frames jeg. Har resetta, har sjekka om de er gjemt, men finner ingenting. Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har skaffa ag unit frames igjen, men ser ingen unit frames jeg. Har resetta, har sjekka om de er gjemt, men finner ingenting. Noen som vet hva som kan være problemet? 8747311[/snapback] Prøvd å skrive /aguf config? Ellers så vises det på fubar hvis du har. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg mener å huske å ha hatt noen problemer med at de forsvinner, et par relogginger har fikset det. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har skaffa ag unit frames igjen, men ser ingen unit frames jeg. Har resetta, har sjekka om de er gjemt, men finner ingenting. Noen som vet hva som kan være problemet? 8747311[/snapback] Prøvd å skrive /aguf config? Ellers så vises det på fubar hvis du har. 8747385[/snapback] Har prøvd det og ja. Lasta ned på nytt så funka den o.O Men klarte ikke å venne meg til de denne gangen heller, og når jeg skrudde av addonen så kommer denne feilmeldinga opp hver gang jeg targeter noe: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Fjern CT_UnitFrames, start igang Aguf, det kan fikse det hele. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Ja, det gjør det, men jeg klarer bare ikke å venne meg til aguf. Er det noen andre unit frames der ute da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Nurfed, X-perl, pitbull for å nevne noen. Men Aguf kan konfigures veldig, sikkert noe du liker der også. Er sånn med de fleste. Endret 31. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå