TeddyErt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hmm, går det ikke å laste den ned alene uten å måtte legge inn hele ctmod? Lenke til kommentar
bajs Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 jeg lurer på om det er noe som gjør at du kan for eks gjøre palas "cleanse" på hele partyet i samme sleng, eller priests "dispel magic" og alle liknende saker Lenke til kommentar
Azper Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Trur ikke du kan få en addon som cleanser alle i en sleng, men du kan jo sette opp en macro der du cleanser en, går videre til neste, cleanser han osv, bare ved å trykke mange ganger på en knapp. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 jeg lurer på om det er noe som gjør at du kan for eks gjøre palas "cleanse" på hele partyet i samme sleng, eller priests "dispel magic" og alle liknende saker decursive Du finner den på Curse Gaming Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) "Prøv å finne ut sjøl før du spør," sier de alltid. Og jammen gjorde jeg ikke det til slutt også Endret 17. august 2005 av cun Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kan noen hjelpe meg å innstalere insomniax fonten uten å ha hele pakken innstalert? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Den går vel i Framexml-mappen, tror jeg. Ikke skjønner jeg at du har lyst på den, men det er noe annet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva het igjen den modden som viste de STORE sifrene over buffene? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hva het igjen den modden som viste de STORE sifrene over buffene? CooldownCount du tenker på? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Både lootlink of kc_items disconnecter meg når jeg skal linke visse items. Ifølge blizzard skjer dette når man linker falske items, men dette er jo ting jeg har plukket opp ved a targete andre spillere. Hvordan fikse? Dette gjelder ALT af tier 2, epic set utenom hode og bukser. Og med dagens nyhet på silvermoon (Thunderfury) funker det heller ikke. Dette er irreterende Lenke til kommentar
B@ron Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Trenger en Pakke for meg som er mage =) Noen forslag? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Er på jakt etter en addon som sier hvor mye aggro jeg drar hele tiden i forhold til de andre i partyet.. heter noe sånt som damage-meter? Noen som har peiling? Tenker ikke på en som oppsummerer til slutt, men som viserer bar`er Edit: og en addon som viser hvor mange monster av denne typen jeg denger nå jeg må ta for å gå opp level På forhånd takk Endret 4. september 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Er på jakt etter en addon som sier hvor mye aggro jeg drar hele tiden i forhold til de andre i partyet.. heter noe sånt som damage-meter? Noen som har peiling? Tenker ikke på en som oppsummerer til slutt, men som viserer bar`er Edit: og en addon som viser hvor mange monster av denne typen jeg denger nå jeg må ta for å gå opp level På forhånd takk Damagemeters: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791 AvgXP: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=412 Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Takker for kjapt svar pug, men det var akkurat den der damage-meteren jeg ikke mente... er på jakt etter barer som går opp og ned etter hvor mye aggro hver person har på ett gitt monster... har sett filmer hvor dette har vært brukt.. Ellers kan jeg jo si at jeg installerte Insomnia nettopp.... CHAOS! Fikk etterhvert kontrollen på det meste, men et par ting jeg IKKE forstår: -de strekene som kommer fra min char (en gnom) til ALLE andre gnomer i nærheten, hva er det som skruer på dette? Hva er vitsen? -hvordan får jeg hotbar to til å funke på 1-9knappene (ja, det er flaut å spørre om slikt) Jeg sletta alt jeg hadde inne i add-on (utenom gatherer, håpte at da ble all infoen tatt vare på, hvilken fil ligger blomster/mine osv infoen i?)... så er bare Insomnia som er installert når jeg får opp disse strekene Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Spam-innlegg er nå slettet. Diskusjon rundt den såkalte EM-mesteren kan taes i en egen tråd, om det er behov for dette. Snorre Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 er det en mod som lagrer hvor mye han roller. Har en som gjør det men det er kun hvis man gjør /roll. Skulle gjerne hatt med de man ruller "vanlig" på og. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg skulle gjerne hatt et addon eller lignende som kunne oppdatere en guild liste.. Noen som har forslag? Jeg skal altså lage en liste over alle guild members med nick, level, klasse, gjerne rank og public notes også. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Prøv og finne litt selv på curse gaming sida før du spørr på forumet.... Der finner du somregel alt du trenger.. Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jupp.. har gjort det nå. Og til dere som leiter etter noe lignende putter jeg her en link til Guild Roster: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1936 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå