Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan forklare hva som foregår her? Har ikke hatt noe lignende problem før shaman-fargen skiftet sist patch.

post-57932-1180222349_thumb.png

Tror det er prat som gjør dette her, men klarer ikke finne noen modul som skulle sette en annen farge på spilleren. Har heller ikke lagt til noe nytt etter patchen, men gjorden en Ace-update.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Prat-addonen til chatboksene mine. Når folk snakker ser det nå slik ut hos meg:

[Furrydruid,2] Hello mate

[Discodruid,3] Hi

[Wombatwarrior,4] Are we good to go?

[Discodruid,5] Yeah, go go

Hvordan i alle dager får jeg vekk telleren?

8705036[/snapback]

Har samme problem. Bruker Phanxchat, har ikke funnet ut hvordan jeg får fjerna tallene.. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Kan være at Prat ikke har funnet ut hvilken classe det er, slik at den bare bruker en standardfarge. Men kan hende jeg tar feil..

8711666[/snapback]

Prøvde å "who"e meg selv, men ingen utvikling. Samme kjipe blåfargen.

8711696[/snapback]

de skulle i allefall forandre fargen til shamans sånn all over for å skille de litt lettere fra Mage'r, mørkeblå shaman, lyseblå mage, slik har i allefall jeg fått det med meg.

Lenke til kommentar
Kan være at Prat ikke har funnet ut hvilken classe det er, slik at den bare bruker en standardfarge. Men kan hende jeg tar feil..

8711666[/snapback]

Prøvde å "who"e meg selv, men ingen utvikling. Samme kjipe blåfargen.

8711696[/snapback]

de skulle i allefall forandre fargen til shamans sånn all over for å skille de litt lettere fra Mage'r, mørkeblå shaman, lyseblå mage, slik har i allefall jeg fått det med meg.

8717795[/snapback]

Hvis du ser på bildet mitt, så ser du at to shamaner har forskjellige blåfarger. Legger ved bildet her en gang til

post-57932-1180298975_thumb.png

Videre har jeg lagt merke til at det ikke bare er med meg dette skjer, men også av og til med andre shamaner.

Lenke til kommentar

Har et lite problem her.

Bruker Arcanum til å holde styr på portals, vann, mat osv.

Men nå vil ikke vannet vær med på dette.

arca.jpg

Der vann ikonet er burde det nå stå 20, siden jeg har conjured en stack med vann. Det funket fjell før jeg fikk den siste ranken med vann, men etter det så funker det ikke.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Er nesten sikker på at det er cleanminimap som er brukt. Minner mistenkelig mye på mapen min.

8580453[/snapback]

post-85621-1178799103_thumb.jpg

Hvilke Addons blir brukt her, ser veldig good ut.

Endret av ByS0
Lenke til kommentar

Da begynner jeg etter 38 levler å bli lei av standard UI'en til Blizzard og satt meg ned i paint for å sjekke ut noen design. Jeg kan ikke å lage slikt, så jeg bare tegner ting slik jeg vil ha de. Er det mulig å lage om UI'en til noe sånnt?

En ting, jeg vil helst ha en så clean UI som mulig, uten masse dilldall, noen som kan anbefale hva som skal gjøres?

post-80649-1180386742_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...