DisplayName123 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hva heter den addonen som viser hva ting er verdt hos vendor? 8709687[/snapback] SellValue gjør vel det, men da må du ha hatt det i inventoryen når du har vært hos vendor før for at det skal bli lagret eller noe sånt. Tror jeg. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Noen som kan forklare hva som foregår her? Har ikke hatt noe lignende problem før shaman-fargen skiftet sist patch. Tror det er prat som gjør dette her, men klarer ikke finne noen modul som skulle sette en annen farge på spilleren. Har heller ikke lagt til noe nytt etter patchen, men gjorden en Ace-update. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kan være at Prat ikke har funnet ut hvilken classe det er, slik at den bare bruker en standardfarge. Men kan hende jeg tar feil.. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Kan være at Prat ikke har funnet ut hvilken classe det er, slik at den bare bruker en standardfarge. Men kan hende jeg tar feil.. 8711666[/snapback] Prøvde å "who"e meg selv, men ingen utvikling. Samme kjipe blåfargen. Lenke til kommentar
Alucard_21 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Er det noen andre som har noe trøbbel med AG unitframes? Noen ganger så forsvinner target og target of target skjermen.. Har nyeste versjonen også tror jeg.. Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg bruker Prat-addonen til chatboksene mine. Når folk snakker ser det nå slik ut hos meg: [Furrydruid,2] Hello mate [Discodruid,3] Hi [Wombatwarrior,4] Are we good to go? [Discodruid,5] Yeah, go go Hvordan i alle dager får jeg vekk telleren? 8705036[/snapback] Har samme problem. Bruker Phanxchat, har ikke funnet ut hvordan jeg får fjerna tallene.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Går det ann å spør om hvordan man lager addons o.l? Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Greide å fjerne Bartender3 fra Minimap plassen sin. Den er ett eller annet sted, men den er usynelig :S Hva er komandoen for å få den fram igjen?? Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Skal i gruuls lair i dag. Jeg er resto shaman. Hvilke addons bør jeg ha? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Finnes det et threat meter som ser litt bedre ut enn ktm? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan være at Prat ikke har funnet ut hvilken classe det er, slik at den bare bruker en standardfarge. Men kan hende jeg tar feil.. 8711666[/snapback] Prøvde å "who"e meg selv, men ingen utvikling. Samme kjipe blåfargen. 8711696[/snapback] de skulle i allefall forandre fargen til shamans sånn all over for å skille de litt lettere fra Mage'r, mørkeblå shaman, lyseblå mage, slik har i allefall jeg fått det med meg. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kan være at Prat ikke har funnet ut hvilken classe det er, slik at den bare bruker en standardfarge. Men kan hende jeg tar feil.. 8711666[/snapback] Prøvde å "who"e meg selv, men ingen utvikling. Samme kjipe blåfargen. 8711696[/snapback] de skulle i allefall forandre fargen til shamans sånn all over for å skille de litt lettere fra Mage'r, mørkeblå shaman, lyseblå mage, slik har i allefall jeg fått det med meg. 8717795[/snapback] Hvis du ser på bildet mitt, så ser du at to shamaner har forskjellige blåfarger. Legger ved bildet her en gang til Videre har jeg lagt merke til at det ikke bare er med meg dette skjer, men også av og til med andre shamaner. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Din egen tekst får jo en annen farge enn andre spilleres. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Var ikke slik før jeg oppdaterte, samt at jeg har faktisk opplevd at andre shamaner får den warlock-ishe fargen, og at jeg får riktig farge fra tid til annen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Kanskje du burde slette navnecachen... Jeg har aldri gjort det, så jeg vet ikke hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har et lite problem her. Bruker Arcanum til å holde styr på portals, vann, mat osv. Men nå vil ikke vannet vær med på dette. Der vann ikonet er burde det nå stå 20, siden jeg har conjured en stack med vann. Det funket fjell før jeg fikk den siste ranken med vann, men etter det så funker det ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
ByS0 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Er nesten sikker på at det er cleanminimap som er brukt. Minner mistenkelig mye på mapen min. 8580453[/snapback] Hvilke Addons blir brukt her, ser veldig good ut. Endret 28. mai 2007 av ByS0 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Noen som vet hvordan man unlocker den nyeste elk buffbar? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da begynner jeg etter 38 levler å bli lei av standard UI'en til Blizzard og satt meg ned i paint for å sjekke ut noen design. Jeg kan ikke å lage slikt, så jeg bare tegner ting slik jeg vil ha de. Er det mulig å lage om UI'en til noe sånnt? En ting, jeg vil helst ha en så clean UI som mulig, uten masse dilldall, noen som kan anbefale hva som skal gjøres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå