wise™ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Bartender3 funka istad, FuBar funka istad, SW_Stats funka, men nå gjør det ikke det! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har Ratingbuster. Den viser ikke Stat Summary. 8672667[/snapback] Det gjør den til meg. :> Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen andre som har problemer med at de ikke kan se, hva folk linker til dem? Ser lzm linken i chat-window, men ikke statsen. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Ok - Det er den UI pakka jeg har lasta ned nå (SPARTAN). Har hatt den før, men ble så irritert over en viss addon som AutoAksepterer summons, noe som er veeeeldig irriterende når man står på AH og kjøper pots, er like i nærheten av et sted man kan reparere - så jeg slettet hele. Lastet opp et bilde av Interface-mappa for å se om noen her klarte å se hvilken addon det er som irriterer med grenseløst. Takk! Endret 23. mai 2007 av TheoB Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Bildet ditt fungerer ikke, men det er sikkert noen som vet hvilken add on det er snakk om Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Har edita innlegget mitt nå Endret 23. mai 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen andre som har problemer med at de ikke kan se, hva folk linker til dem? Ser lzm linken i chat-window, men ikke statsen. 8680811[/snapback] Ja. Har og problem med at Move Anything gjør at det er ikke mulig å kommunisere med flight master. Står bare "Text here: * * * * * * * * * *" Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ok - Det er den UI pakka jeg har lasta ned nå (SPARTAN). Har hatt den før, men ble så irritert over en viss addon som AutoAksepterer summons, noe som er veeeeldig irriterende når man står på AH og kjøper pots, er like i nærheten av et sted man kan reparere - så jeg slettet hele. Lastet opp et bilde av Interface-mappa for å se om noen her klarte å se hvilken addon det er som irriterer med grenseløst. Takk! 8681152[/snapback] ¨' Automaton tror jeg gjør noe sånt... Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 har fått en bar som viser tid når jeg er buffa midt på skjermen, får den ikke vekk, noen som vet om en addon som gjør at jeg kan flytte på alt? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Banalt nok finnes det en slik addon med navnet Move Anything. Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 ct_barmod fuck up mye etter siste patch Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Banalt nok finnes det en slik addon med navnet Move Anything. 8686440[/snapback] jeg har en som heter det, men den klarer ikke flytte på den timerdriten som er midt på skjermen. anyway, skal ha nye addons idag tenkte jeg, så når jeg fjerner dem jeg har no så forsvinner den nok, noen som har noen bra tips til addons? kunna tenkte meg et enkelt og ryddig oppsett. med cooldown timer. bra kart, som viser hvor jeg har mining ting, mobhealth, pluss dropp rate osv slik at jeg ser hp til allys (jeg er horde) osv osv noen tips? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Bare et lite spørsmål. Hvordan flytter jeg portetett mitt rundt på skjermen? har lagt inn x-perl, og portrettet har havnet halvveis under titan. Noen ideer? Edit: klarte det.. Endret 24. mai 2007 av lordarild Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Edit: @Keyanza AG unitframes Cartographer (pakke) Cartographer mining eller herbalism addon (er ikke med i pakka) Bartender 3 Trinketmenu Autobar DOTimer. (finnes på ui.worldofwar.net) FU bar (velg selv hva du føler du trenger) Itemrack Tror det burde gi deg et godt utgangspunkt. Alt finner du på Ace addon siden. Endret 24. mai 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Edit: @Keyanza AG unitframes Cartographer (pakke) Cartographer mining eller herbalism addon (er ikke med i pakka) Bartender 3 Trinketmenu Autobar DOTimer. (finnes på ui.worldofwar.net) FU bar (velg selv hva du føler du trenger) Itemrack Tror det burde gi deg et godt utgangspunkt. Alt finner du på Ace addon siden. 8688046[/snapback] dette ser bra ut, skal sjekke når jeg kommer hjem. hva er ace addon siden sin addresse? eneste jeg vet ok er curse-gaming.com sin hehe. takker så mye Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Wowace Der har du den. Bare hyggelig å være til hjelp. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 WowaceDer har du den. Bare hyggelig å være til hjelp. 8688107[/snapback] takker så mye, håper jeg får et oppsett som jeg blir fornøyd med, den linken blir nok på favoritter no Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som har en grei UI-pakke for casters/mage? Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som vet om noen addons som gjør det mulig å flytter loot vinduet, social, character vinduet rundt? gymnast, mobile frames funker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå