Trygve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvilken damage tracker er det enkelte her på forumet bruker? Den med farger og egen boks. Ikke tekstbasert, altså. Er det http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791 du mener? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvilken damage tracker er det enkelte her på forumet bruker? Den med farger og egen boks. Ikke tekstbasert, altså. Er det http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=791 du mener? Jepp! Tusen takk. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg lurte på om det er en god mod til å bytte utstyr, altså å f.eks. ha et sett når man skal kaste spells og et sett til tanking Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg lurte på om det er en god mod til å bytte utstyr, altså å f.eks. ha et sett når man skal kaste spells og et sett til tanking Det blir vel det samme å lage en macro som bytter equiptment? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvor kan jeg enable sidebar i cosmos options? Lenke til kommentar
pdkorva Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Lurte på ei litta ting. Jeg begynner å få et pær ekstra bars rundt om kring, så istedefor å drive å trykke vilt rundt med musa, fins det noen som gjør det lettere? som f eks, vist jeg skal bruke en annen bar at jeg kanskje bruker "c-1 c-2 c-3" o.s.v? takk for svar Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Lurte på ei litta ting. Jeg begynner å få et pær ekstra bars rundt om kring, så istedefor å drive å trykke vilt rundt med musa, fins det noen som gjør det lettere? som f eks, vist jeg skal bruke en annen bar at jeg kanskje bruker "c-1 c-2 c-3" o.s.v? takk for svar Kan du ikke gjøre dette med vanlige keybindings da? Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Lurer på om det finnes alternative UI istedefor bags og allinoneinventory.. Passe lei looken til allinoneinventory nå så jeg vil ha et nytt et, prøvd å mekke eget skinn men d gikk skeis...Noen som vet av en annen UI som gir aioi enn den som er "standard"??? Marsan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hvordan få stealth knappen, stance knappene over left hotbar? Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Lurer egentlig på det der med script memory under addons. Er litt usikker på hvor mye MB den skal stå på. Mine addon`s: Atlas, Damage Meter, Gypsy, Reputation, Titan, Pricemod, Book of the Dead. Noen som kan jeg meg en liten forklaring? takk. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Når man ser på filmer ol fra MC, så er raid gruppene gjort mindre, for at du skal få plass til alle på skjermen, hvordan gjør man det? V Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Når man ser på filmer ol fra MC, så er raid gruppene gjort mindre, for at du skal få plass til alle på skjermen, hvordan gjør man det? V CT_RaidAssist? Lenke til kommentar
Azper Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Her er mitt UI, liker å ha det enkelt. Bruker Gypsymod, og masse smådill jeg lasta ned fra curse-gaming. Legg merke til Standing og HK's Endret 10. august 2005 av Azper Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hva koster det for å spille i en måned på net? Er det gratis servere? Lenke til kommentar
Azper Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Her er UI fra roguen min, litt forskjellig fra warrioren. Bruker ctrl+tall på andre linja, og shift+tall på tredje, funker fett for pvp der ting må skje kjapt. Legg merke til hvor mye xp jeg har igjen til lvl Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ser etter en mod som viser hvilken klasse den jeg merker er. Har prøvd denne http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=566, men får den ikke til å fungere. Noen som vet om en mod som gjør noe av det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ser etter en mod som viser hvilken klasse den jeg merker er. Har prøvd denne http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=566, men får den ikke til å fungere. Noen som vet om en mod som gjør noe av det samme? Denne er fin, hvis du ikke snakker om mobs da. Lenke til kommentar
TeddyErt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Egentlig så skulle jeg veldig gjerne sett på mobs og spillere Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg ser etter en mod som viser hvilken klasse den jeg merker er. Har prøvd denne http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=566, men får den ikke til å fungere. Noen som vet om en mod som gjør noe av det samme? CT Mod har en sånn. Funker fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå