Paulex Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Noen som vet om noen bra paladin BUFFE mods? Husker en gang i tiden det fantes in sånn whisper versjon, hvor folk whispret meg en koed, så trykket jeg en knapp. Har ikke letet tidligere i tråden nei. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 RaidRezzer Den eier! Har testet Pallypower også men RR er mye bedre! Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjapt spørsmål: Holder det å installere CTRaidAssist for å få opp meldinger/countdowns til boss special abilities i raids, eller må man installere noe i tillegg (så det også var noe som heter CT_RABossMods)?.. Eller er det bedre å velge noe helt annet som kanskje BigWigs? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjapt spørsmål: Holder det å installere CTRaidAssist for å få opp meldinger/countdowns til boss special abilities i raids, eller må man installere noe i tillegg (så det også var noe som heter CT_RABossMods)?.. Eller er det bedre å velge noe helt annet som kanskje BigWigs? 8395921[/snapback] Bruk DeadlyBossMods, den er finfin. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Kjapt spørsmål: Holder det å installere CTRaidAssist for å få opp meldinger/countdowns til boss special abilities i raids, eller må man installere noe i tillegg (så det også var noe som heter CT_RABossMods)?.. Eller er det bedre å velge noe helt annet som kanskje BigWigs? 8395921[/snapback] Bruk DeadlyBossMods, den er finfin. 8395938[/snapback] Takk for tipset. Har du også brukt BigWigs, for øvrig? Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Nei, ikke brukt BigWigs, men DeadlyBossMods gir meg det jeg trenger så har ikke hatt behov for noe annet. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Trenger en mod/macro som selger grått junk til vendor automatisk. Vet det eksisterte noe slik før 2.0, men ... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg vil ha en addon jeg brukte før, som jeg ikke har lenger og har glemt navnet på. Man kan se casting tiden på spells gå oppover i parantes-form... Noen som skjønner? Synes jeg husker noe at det het HUD ett eller annet, men finner den ikke tilbake. Endret 20. april 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Finnes det noen addon som gjør det mulig å inspecte den motsatte factionen? Eller er å blir det umulig? Takk. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) Jeg vil ha en addon jeg brukte før, som jeg ikke har lenger og har glemt navnet på. Man kan se casting tiden på spells gå oppover i parantes-form... Noen som skjønner? Synes jeg husker noe at det het HUD ett eller annet, men finner den ikke tilbake. 8429492[/snapback] ArcHud2? http://files.wowace.com Endret 20. april 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
storken Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg leter etter en addon som spiller av ett *pling* eller noe sånt hver gang det dukker opp en mine på minimappen min finnes det noe sånt? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 ArcHud2? http://files.wowace.com 8430963[/snapback] Akkurat den jeg lette etter.. Thanks! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Er det noen som vet om et sted man kan laste ned en fin Gatherer-database, evt. laste opp sin egen? Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hey, noen som veit navnet på den addonen som gjør at alle actions barene + chat blir satt ved siden av hverandre inne i en slaks svart boks nederst? Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg er på utkikk etter en Wardrobe addon, har søkt på Cursegaming men de der funka ikke... desuten, likte den som følgte med Cosmos, men trenger ikke alt jallet fra Cosmos og funka ikke å ha bare den wardrobe addonen der alene... noen som vet om en som funker noe alla den som ikke trenger 1000 andre for å funke? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg er på utkikk etter en Wardrobe addon, har søkt på Cursegaming men de der funka ikke... desuten, likte den som følgte med Cosmos, men trenger ikke alt jallet fra Cosmos og funka ikke å ha bare den wardrobe addonen der alene... noen som vet om en som funker noe alla den som ikke trenger 1000 andre for å funke? 8434134[/snapback] Har ikke prøvd den som er i Cosmos, men closetgnome funker fett for meg... http://files.wowace.com/ Hey, noen som veit navnet på den addonen som gjør at alle actions barene + chat blir satt ved siden av hverandre inne i en slaks svart boks nederst? 8433595[/snapback] Du kan f.eks prøve skinner (BottomBar) eller eePanels... http://files.wowace.com/ Endret 21. april 2007 av Ocularis Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 eeShards virka som den ideelle shardtrackeren, men den messa opp UI'en min, samt det kom error melding om noe Trinity slik at jeg ikke hadde actionbars i det hele tatt. Noen forslag? Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Har sikket vært spurt om dette før. Men jeg trenger en ui som viser hvor mye HP/Mana de som er i gruppa mi har + at den viser de som jeg targeter. Enten det e friendly eller mobs. Hvor mye HP/Mana de har.. Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du kan jo prøve Perl unitframes. X-Peal Classic eller noe sånt heter det kanskje (Nice avatar, men ulovlig ;D) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Njah, de trenger en annen addon som heter mobhealth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå