Kanetheheatsink Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Noen som vet hvor man kan laste ned fonts til wow? Leter også etter noe som gjør at jeg selv kan velge hvor ALLE buttons skal stå, pluss størrelse. vet ikke om noe slikt finnes, men... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gå hit og let; WowAce. ClearFont og Bartender3 burde passe til din beskrivelse. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Så en kar på TG som hadde en addon som gjorde slik at at fikk -AGGRO- opp på skjermen når han hadde aggro, hva heter den? Endret 9. april 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det er Xperl:) synes den er mere irriterende jeg, deadly boss mods ser bedre ut som aggro warning imo:) Lenke til kommentar
Veta Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det jeg som er tard når det kommer til å søke, eller er det faktisk umulig å finne en damage meter nå om dagen? Lenke til kommentar
Skrufgreen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Prøv Swstats eller Sw stats(mellomrom). Veldig fin Damage meter Lenke til kommentar
Bonclay Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Photek er ganske bra for folk som liker kompleks ui. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei Finnes det en slags "Getting started"-guide for WoWace, Fubar (tilhører WoWace, ja?) etc?.... Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hei Finnes det en slags "Getting started"-guide for WoWace, Fubar (tilhører WoWace, ja?) etc?.... 8347741[/snapback] Finnes en wiki.. http://wowace.com/wiki/Main_Page Også forumer http://wowace.com/forums/ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Går minne bruket mitt ned hvis jeg skrur ned graffiken in-game ? sliter med at når jeg bruker Auctioneer så får jeg melding om at jeg bruker 48+ mb så slår spillet seg av. Takker for evnt. svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Sett grensen høyere bare da, til 100MB eller noe sånt. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Der sa du noe som jeg ikke hadde tenkt på Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du setter seff minnebruk til 0, for da kan du ikke gå over grensen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Heisann! Tenkte nå å endelig gyve løs på å lage min egen UI og har sånn middels peiling på hvordan, men kunne trengt litt hjelp til addons. Her er det jeg har funnet ut jeg skal ha så langt. - Ser det veldig stress ut? - Noe jeg burde endre på? Endret 12. april 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Trenger en addon som hjelper til med healing.. Det funker greit når det er en 5 man gruppe. Men når det er raid er det vanskelig å holde oversikten over hvem som trenger healing. Noen som har forslag til en addon som er bra? eventuelt screenshot Takker Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Trenger en addon som hjelper til med healing.. Det funker greit når det er en 5 man gruppe. Men når det er raid er det vanskelig å holde oversikten over hvem som trenger healing. Noen som har forslag til en addon som er bra? eventuelt screenshot Takker 8364736[/snapback] Healbot? -Screenies på sida Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Leter etter en addon som gjør at man kan flytte på det chatvinduet der man skriver, og som kanskje har et annet utseende. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Er det noen gode actionbar/bar addons som bruker ace2 ute? som også lar meg flytte på casting baren eller en standalone ace2 addons som kan det. Endret 15. april 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Trenger en addon som hjelper til med healing.. Det funker greit når det er en 5 man gruppe. Men når det er raid er det vanskelig å holde oversikten over hvem som trenger healing. Noen som har forslag til en addon som er bra? eventuelt screenshot Takker 8364736[/snapback] Raid frames? Er ikke addon engang, selv om du kan forbedre dem med addons. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Er det noen gode actionbar/bar addons som bruker ace2 ute? som også lar meg flytte på casting baren eller en standalone ace2 addons som kan det. 8387724[/snapback] Prøv ecb eller ecastbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå