Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på hva den addonen som gjør at man får chatboksen(den man skriver i) i midten av skjermen, istedenfor under chatvinduet :hmm:

8258634[/snapback]

Ingen spesiell addon. Hvis du holder musen over chatboksen en liten stund vil du etterhvert se noen svarte bokser oppforbi chatboksen. Høyreklikk på boksen og trykk Unlock, så drar du bare chatboksen der hvor du vil ha den. Du kan også gjør den større eller mindre ved å høyreklikke på kanten.

Tips: Hvis du har problemer med å se kanten av boksen kan du skifte bakgrunnsfarge og hvor gjennomsiktig den skal være.

Edit: Tror kanskje jeg misforsto? Vil du bare ha selve boksen du skriver i flyttet? Da må du nok til med den addonen Nordoelum snakker om.

Endret av Canute
Lenke til kommentar
Du tenker på at teksten dekker over baren? Det kan du skru av i Interface Options, har ingenting med noen addon å gjøre.

8262998[/snapback]

Jeg vet det, men jeg vil fortsatt se healthen min uten at teksta dekker over hele baren.

Skal prøve Perl som nibbler sa.

Edit: Forresten, er det en threat addon som funker selv om ikke de andre i party bruker den?

Endret av Veta
Lenke til kommentar
Trenger navne på en addon som autobuffer deg.

Thx

8268485[/snapback]

Finnes ikke. kan ikke gjøre noe auto med addons. Du må nok trykke selv.

Men det kan nok vere addons som kan gjøre trykkinga litt lettere..

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
Smartbuff, bind den opp til en key og buff til du blir blå...

8269515[/snapback]

Tyty, fant det ut.

Men så lurte jeg på en annen ting. En addon som gjør at det som kommer opp på chatten, ikke forsvinner etter hvert.

Thx

Lenke til kommentar
Er vel ikke akkurat noe vits i å ha addon til det da. Er bare å trykke på "Page Down/Up"-knappen (evt. trykke på pilene ved siden av chatten).

8269677[/snapback]

Jo, det er point i det. Når du ikke gidder å vise page-down/up. Syns de blir så iveien.

Vet oxo at jeg kan trykke "på pilene ved siden av chatten". For å se det som har blitt sagt.

._.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Gidder å vise hva? Det er jo to knapper på tastaturet..

Men last ned chat scroll eller hva det heter, da kan du scrolle i chatten med musen. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gidder å vise hva? Det er jo to knapper på tastaturet..

Men last ned chat scroll eller hva det heter, da kan du scrolle i chatten med musen. :thumbup:

8270042[/snapback]

Takker.

"Gidder å vise hva?"

Se hva Inxs skreiv.

Endret av Stifi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...