MindTooth Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har brukt Cartographer den siste tiden. Og jeg må si som med alt annet. Den har altfor mye som ikke blir brukt. Og alt samme bare baller på seg. Men er det noen som er miner og kunne laste opp databasen demmers? Vil ha mest av Outland. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Har nok ikke alle nodene.. men det begynner iallefall og hjelpe. Blades edge er god dekket. Cartographer_Mining.zip Og viss det er funksjoner du ikke liker i Chartographer så er det bare og slette de mappene fra chartographer mappa di. Endret 23. mars 2007 av kule-ku Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Heisann. Har lasta ned CTmod Advanced pack fra ctmod.net. Men nå lurer jeg på hvordan jeg får den gammle interface/UI til blizzard samtidig ha CTMod? Når jeg la inn den, så forsvant interfacen til Blizzard. Har til og med ikke de to fugla på hver sin side. Regards Stifi Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva heter addonet som kan brukes av hunter til å få av seg utstyret ved et trykkeknapp? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hvilken addon flytter på buffs? Husker jeg brukte noe som kunne flytte rundt på dem og sette dem tettere sammen. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva heter den addonen som viser (i mitt tilfelle) hvor herbs er rundt omkring. Husker jeg hadde den før Burning Crusade, er den oppdatert til å fungere i Outlands? Link, anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva heter addonet som kan brukes av hunter til å få av seg utstyret ved et trykkeknapp? 8225000[/snapback] Outfitter eller en lignende addon kanskje. Hva heter den addonen som viser (i mitt tilfelle) hvor herbs er rundt omkring. Husker jeg hadde den før Burning Crusade, er den oppdatert til å fungere i Outlands? 8225316[/snapback] Gatherer. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hva heter addonet som kan brukes av hunter til å få av seg utstyret ved et trykkeknapp? 8225000[/snapback] Outfitter eller en lignende addon kanskje. + Itemrack eller closetgnome Hva heter den addonen som viser (i mitt tilfelle) hvor herbs er rundt omkring. Husker jeg hadde den før Burning Crusade, er den oppdatert til å fungere i Outlands? 8225316[/snapback] Gatherer. eller cartographer 8225401[/snapback] Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vi i gamle guildet har en egen channel. Er det en mod som kan pinge den og vise hvem som er i kanalen? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vi i gamle guildet har en egen channel. Er det en mod som kan pinge den og vise hvem som er i kanalen? 8227419[/snapback] Trengs ingen addon, skriv /chatinfo <navn på channel> Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Det vet jeg. Men kan huske tilbake at det var en addon som gjøre akkurat dette. Viste all informasjon om folkene, osv. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Dette er den nyeste Gatherer jeg fant på curse-gaming, men hvorfor fungerer den ikke? [Direkte link til hvor jeg lastet den ned: clicky!] Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bruk denne du: http://gathereraddon.com/ Curse-Gaming er ikke oppdatert. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bruk Cartographer istedenfor Gatherer. Modden gjør det samme men legger også til mye annet fint til kartet ditt. F.eks muligheten til å se guildies på kartet om de har samme modden, og bedre visuell fremstilling av raid og gruppemembers på kartet. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ville heller brukt Gatherer sammen med Cartographer. Da jeg tror flere bruker Gatherer, og da vil du kunne motta flere nodes. Pluss den mining tillegget til Cartographer er ikke helt å skryte av. Gatherer er mere basert på akkurat proffessions. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Hei. eg har nå installert meg en ny UI, men den irriterende greia i midten som eg har streket rundt har eg ikke klart å få bort, siden egentlig ikke skal verre der :/ Noen som har noen forslag? Takker for svar Endret 24. mars 2007 av Pathmaker Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Ser ut som en tom bar fra barmoden din. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 ja det ser slik ut, men eg klarer ikke å få den bort med barmoden eller sette noen angrep i den :S Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Tipper det er petbaren sin "backdrop" se om du finner en plass og skru av noe som kan ligne på det. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg bruker ag_unitframes, den nyeste fra 23., og det er noe som ikke skal være der. Se på bildene. Den første viser noe gult bak en grønn healthbar. Dette er en person i gruppa mi. Når han går blir den gule baren værende der som personen var, den viste det kun på denne personen. Når alle gikk fra gruppa så forsvant denne gule baren. Det andre er, hvordan får jeg pet bar til å bli sticky med eieren sin? Hvis det er 5 personer og det er warlock og hunter i gruppa mi og noen går så skyves disse personene opp, men pet barene følger ikke etter, så jeg må flytte dem manuelt. Spilte i en annen gruppe, og da var det borte. Endret 25. mars 2007 av Rollespilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå