Andy_12 Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Det med at target forsvinner har jeg også hatt problemer med. Hos meg hadde CTraid skylden. Prøv uten. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hallo. Noen som vet om en finfin ActionBar addon? Som er enkel å sette opp, flyttbar, og funker for warriors (altså at den "blar om" når man bytter stance) EDIT: Fant ut at jeg bare trengte en fin ActionBar-addon Endret 20. mars 2007 av TheoB Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bongos ftw, sier ikke mer Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Sist gang jeg prøvde den, slet jeg veldig med å få den til å "bla om" når jeg byttet stance. Tips? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Bruk Bartender 3. Funker fett på både druiden og warrioren min. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hallo. Noen som vet om en finfin ActionBar addon? Som er enkel å sette opp, flyttbar, og funker for warriors (altså at den "blar om" når man bytter stance) EDIT: Fant ut at jeg bare trengte en fin ActionBar-addon 8195588[/snapback] Bartender kan jeg anbefale. Litt tung å sette opp, men når du først har fått det ferdig så fiksern alt for deg . Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Noen som har en link til Bartender3? Edit: hadde den før, men slettet den ved et uhell :'< Endret 21. mars 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 http://www.wowinterface.com/downloads/info...Bartender3.html Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bartender kan jeg anbefale. Litt tung å sette opp, men når du først har fått det ferdig så fiksern alt for deg . 8200653[/snapback] ... er derfor jeg ikke gidder prøve den en gang og bruker Bongos i steden. Noen som har prøvd begge? Evt noe som gidder poste en screenshot av bartender3 sin konfigurerings modus / skjerm? Uansett er vel alt enklere enn Discord Action Bars å få konfigurert... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bartender er da ikke tung å sette opp. :S Er jo bare fikse noen key bindings og et par instillinger. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bartender3 er jo ez men jeg savner fortsatt de barene som var med i den tidligere nurfed pakka. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bartender kan jeg anbefale. Litt tung å sette opp, men når du først har fått det ferdig så fiksern alt for deg . 8200653[/snapback] ... er derfor jeg ikke gidder prøve den en gang og bruker Bongos i steden. Noen som har prøvd begge? Evt noe som gidder poste en screenshot av bartender3 sin konfigurerings modus / skjerm? Uansett er vel alt enklere enn Discord Action Bars å få konfigurert... 8203223[/snapback] Hah, det er jo bare å skrive "/bar lock" og flytte de på plass. Skal man gjøre om størrelse, opperom mellom ikonene etc. så er det bare å høyreklikke på barene når bar locken er av. Bartender er den letteste og beste bar addonen jeg har vært borti, og jeg har prøvd de fleste "store" bar addonsene(Bartender3, flex2, Bongos etc.). Bartender3 er jo også i Ace2. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Er twink healer i wsg og har ofte problemer med at jeg har andre spillere innenfor healing range men kan ikke se hvor de er. Derfor vet jeg heller ikke om jeg må løpe for å komme på andre sia av en eventuell hindring. Det jeg trenger er noe ala en kompass pil som peker den veien din target er i forhold til deg. Finnes dette? og er det noen som har erfaringer med noen? Takk på forhånd Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Dette skrev en av Flexbar utviklerne: Just want to take a moment to remind everyone that event-driven button reassignments during combat are GONE FOREVER due to the anti-botting measures Bliz introduced in 2.0. This also applies to the movement of buttons as well. Any event that also depended on target selection are also gone during combat, range checks being the target example. The bottom line is that the most automation-oriented stuff that we are craving will not be there even when the new Flexbar is eventually released. When it comes out, it probably still be vastly configurable in terms of buttons and button groups. It will probably still have sizing, hiding, opacity, and response to user-driven events like mouseovers, SHIFT/CTRL/ALT, etc, and it will probably still be able to dynamically respond to events OUTSIDE of combat. These new restrictions seem to be impacting ALL the barmods pretty heavily. The Discord fans are all starving too, Bartender3 has some serious bugs... Bongos is the most stable, and if you notice, Bongos has the LEAST amount of dynamic behavior of any of the mods. Really, between these problems and all the new content that our authors are also wanting to have fun with, I think we'll be lucky to see any of these complex barmods offer a rock-solid stable release before school's out. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Men ingen som kan antyde en addon som hele tiden aktiverer Block trades: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 deeen tok ikke jeg. Men så har ikke jeg mye erfaring i addons =) Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hmm, kunne ikke se noe. Men kan kanskje være Minemalist. Trykk /min i chatten, sjekk om det er noen instillinger for å blocke trades Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Slettet alt av addons of WTF mappa jeg. Ble bare litt lei alt.. Får se om jeg får lagt inn igjen noen snart.. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Finnes det andre addon enn MetaMap som viser uutforsket kart? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Finnes det andre addon enn MetaMap som viser uutforsket kart? 8210405[/snapback] Cartographer. Den er mye enklere enn MetaMap synes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå