Potetdamen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sett (for eksempel) backstab på action bar slot nr 8. Gå så på Key binding og sett knappen action bar nr 8 til G. Takker! funker som snus! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg bruker fortsatt insomniax fra forrige patch, funker enda. står at alt er out of date hos meg. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg bruker fortsatt insomniax fra forrige patch, funker enda. står at alt er out of date hos meg. Load anyway . Finner du feil så oppdaterer du bare den ene moden det er feil med Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 ELLER bruk WowToc for å oppdatere, slik at det ikke er out of date lenger Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hvilke klasse-bestemte add-oner er gode? Jeg har selv en hunter og en priest. På hunteren bruker jeg: - Anti daze - Feed Pet Button - FeezeHelper - Smart Pet Noen andre dere vil anbefale? Hvilke virker bra for priest? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 okey.. takker skal prøve den Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Kan noen si meg hva denne mod`en heter, og kanskje gi meg en link? På forhånd, takk Ingen som vet? Endret 24. juli 2005 av Sykkel Lenke til kommentar
Spanders Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ingen som vet? Joa sjekk ut GypsyMod http://gypsymod.the-mad.net/ Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Ingen som vet? Joa sjekk ut GypsyMod http://gypsymod.the-mad.net/ Takk Lenke til kommentar
JRL Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 None som veit hva den modden som gjør alt av text in-game litt tykkere og litt bedre å lese heter? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Lurte på om det finnes en profil lagrings mod som lagrer Interface oppsett og hotkeys hver for seg i profiler? Blir så irritert når jeg skal spille på alten min å når jeg så skal game mainen så er alle hotkeyne borte å oppsettet er likt alten. Er perfeksjonist på slikt så tar så mye ekstra tid ... Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Jeg lurte på hva modden heter som gjør det mulig å springe rundt med blizzard klar eller firestrike, bomber osv uten at den target skiva forsvinner? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 argh!!! alle Modene mine funker ikke selv etter wowtoc, så hvor finner jeg insomiax eller whatever? og hvor får man den tingen øvers her Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 BetterFonts ? Får ikkje denne til å funke :S Finner den ikkje i AddOns i spillet, har lagt den i samme mappe som den eg har langt de andre i (interface/AddOns), men den vil ikkje fungere. Prøvd både "Fonts" og "BetterFonts" som navn på mod-mappa. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Får heller ikkje CT_PartyHealth til å fungere... nokken som har andre som er bedre eller like god? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 det er korrekt. CT_PartyHealth, og CT_QuestLevels bugger noe verre hos meg. Får feilmeldinger hele tia. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Får heller ikkje CT_PartyHealth til å fungere... nokken som har andre som er bedre eller like god? Bruker du en gammel versjon av insomniax? Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 CT_x funker helt fint her. www.ctmod.net Last ned ny. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Hvilken damage tracker er det enkelte her på forumet bruker? Den med farger og egen boks. Ikke tekstbasert, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå