Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Lenge vært på jakt etter en minimalistisk, brukervennlig og simpel-utseende messig Unit-Frame Bar addon.

Finnes dette i en stand-alone/med eventuelle bibliotek eller må jeg gå inn i konfigurasjon og ordne ting selv på flesteparten av denne type addons?

Har tatt en liten titt på AG_Unitframes, men denne bringer opp en error når jeg targeter personer.

Den viser heller ikke debuffs/buffs helt optimalt. Noen som eventuelt vet hva som må gjøres i konfigurasjon/filer for å få AG_Unitframes til å funger "normalt"? Kanskje jeg mangler noen addons den er avhengig av.

Kan nevnes at jeg ikke har lastet ned andre addons enn bare AGUF til "Unit-Frames type addons".

Endret av Sheel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei men det ser jo ut som ett rimelig gammelt screenshot også da :p

Ta deg en tur på www.wowace.com/files også lager du din egen lille samling med de addonsa du syns passer til det du trenger ',

Endret av donsai
Lenke til kommentar

Hei!

Er det noen som vet om en fin tooltip addon? Leter etter en addon som gjør at du kan velge hvor tooltip plasseres, ikke standard nede i høyre hjørne, men som du selv kan drag'n'drop (eller posisjonsplassere). Testet ut en (husker ikke hva den het), men den var litt rar, det var enten forhåndsdefinerte steder på skjemen eller floating etter musepekeren, noe jeg ikke likte. Leter altså etter et tooltip jeg plassere der jeg vil.

Anyone?

Endret av -=nibbler=-
Lenke til kommentar
Hei!

Er det noen som vet om en fin tooltip addon? Leter etter en addon som gjør at du kan velge hvor tooltip plasseres, ikke standard nede i høyre hjørne, men som du selv kan drag'n'drop (eller posisjonsplassere). Testet ut en (husker ikke hva den het), men den var litt rar, det var enten forhåndsdefinerte steder på skjemen eller floating etter musepekeren, noe jeg ikke likte. Leter altså etter et tooltip jeg plassere der jeg vil.

Anyone?

8143362[/snapback]

TinyTip.

http://files.wowace.com

Lenke til kommentar
Umm, noen som kan si meg hvor jeg kan finne denne/disse

8135830[/snapback]

UI'ne?

Funnet ut at den ene er Titan Panel.

Linker hadde vært fint!  :)

8144188[/snapback]

Vet at Archud er den i midten for hp og mana.

Kan ikke ut fra bilde si hvilken actionbar addon som er brukt.

Heller ikke unitframes. Kan nok utelukke AG Unitframes hvertfall. Den bruker jeg selv, og slike frames får man ikke laget der.

Hvor har du funnet bilde?

Lenke til kommentar
Umm, noen som kan si meg hvor jeg kan finne denne/disse

8135830[/snapback]

UI'ne?

Funnet ut at den ene er Titan Panel.

Linker hadde vært fint!  :)

8144188[/snapback]

Vet at Archud er den i midten for hp og mana.

Kan ikke ut fra bilde si hvilken actionbar addon som er brukt.

Heller ikke unitframes. Kan nok utelukke AG Unitframes hvertfall. Den bruker jeg selv, og slike frames får man ikke laget der.

Hvor har du funnet bilde?

8144341[/snapback]

Vel, søkte litt på google får å se ossen de forskjellige så ut og fant ut at det oppsettet passet meg perfekt for det var nesten likt det jeg hadde før TBC :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...