Sheel Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Lenge vært på jakt etter en minimalistisk, brukervennlig og simpel-utseende messig Unit-Frame Bar addon. Finnes dette i en stand-alone/med eventuelle bibliotek eller må jeg gå inn i konfigurasjon og ordne ting selv på flesteparten av denne type addons? Har tatt en liten titt på AG_Unitframes, men denne bringer opp en error når jeg targeter personer. Den viser heller ikke debuffs/buffs helt optimalt. Noen som eventuelt vet hva som må gjøres i konfigurasjon/filer for å få AG_Unitframes til å funger "normalt"? Kanskje jeg mangler noen addons den er avhengig av. Kan nevnes at jeg ikke har lastet ned andre addons enn bare AGUF til "Unit-Frames type addons". Endret 12. mars 2007 av Sheel Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som kan hjelpe meg å finne UI'ne som er her? Hvis dere vet om noen/alle kan jeg få en link? Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som kan hjelpe meg å finne UI'ne som er her? Hvis dere vet om noen/alle kan jeg få en link? 8135987[/snapback] Nurfed Titan panel CoolDownCount ClearFont DamageMeter CT_MOD Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Funker Nurfed nå da? hørte snakk om at den ikke er oppdatert enda.. Endret 12. mars 2007 av Kevin S Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) Nei men det ser jo ut som ett rimelig gammelt screenshot også da Ta deg en tur på www.wowace.com/files også lager du din egen lille samling med de addonsa du syns passer til det du trenger ', Endret 12. mars 2007 av donsai Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Anbefaler å bruke WinAceUpdater: http://wowace.com/wiki/WinAceUpdater Lenke til kommentar
Kevin S Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Men tenkte på det bildet Embrace la ut på forje side.. hva slags Action bar det er og hva det er som gjør at man ser seg selv på iconet slikt.. hjelp? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Noen som vet hvordan jeg får portrettet til å ikke bevege seg når jeg bruker AG_UnitFrames? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 /aguf config Huk av Lock Frames Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 (endret) "ag_UnitFrames: [config] is not a valid option for /aguf". Fikk det ikke til å virke. Endret 12. mars 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Finnes det en addon for mage som bare har en knapp for alle portals? Likte veldig godt MiniMage, men ingen update på den etter TBC kom. Jeg fant jeg fant http://wow-en.curse-gaming.com/files/details/6075/dagassist Endret 13. mars 2007 av Rollespilleren Lenke til kommentar
-=nibbler=- Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hei! Er det noen som vet om en fin tooltip addon? Leter etter en addon som gjør at du kan velge hvor tooltip plasseres, ikke standard nede i høyre hjørne, men som du selv kan drag'n'drop (eller posisjonsplassere). Testet ut en (husker ikke hva den het), men den var litt rar, det var enten forhåndsdefinerte steder på skjemen eller floating etter musepekeren, noe jeg ikke likte. Leter altså etter et tooltip jeg plassere der jeg vil. Anyone? Endret 13. mars 2007 av -=nibbler=- Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 ctmod støtter jo tooltip flytting nå. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Finnes det en addon for mage som bare har en knapp for alle portals? Likte veldig godt MiniMage, men ingen update på den etter TBC kom. Jeg fant jeg fant http://wow-en.curse-gaming.com/files/details/6075/dagassist 8142646[/snapback] Fin addon det der. Skal ta den i bruk selv. Sparer jo en hel actionbar for bare teleports og portaler. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Umm, noen som kan si meg hvor jeg kan finne denne/disse 8135830[/snapback] UI'ne? Funnet ut at den ene er Titan Panel. Linker hadde vært fint! Endret 13. mars 2007 av Embrace Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som vet hvordan jeg fjærner blizz's world map icon ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei!Er det noen som vet om en fin tooltip addon? Leter etter en addon som gjør at du kan velge hvor tooltip plasseres, ikke standard nede i høyre hjørne, men som du selv kan drag'n'drop (eller posisjonsplassere). Testet ut en (husker ikke hva den het), men den var litt rar, det var enten forhåndsdefinerte steder på skjemen eller floating etter musepekeren, noe jeg ikke likte. Leter altså etter et tooltip jeg plassere der jeg vil. Anyone? 8143362[/snapback] TinyTip. http://files.wowace.com Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Umm, noen som kan si meg hvor jeg kan finne denne/disse 8135830[/snapback] UI'ne? Funnet ut at den ene er Titan Panel. Linker hadde vært fint! 8144188[/snapback] Vet at Archud er den i midten for hp og mana. Kan ikke ut fra bilde si hvilken actionbar addon som er brukt. Heller ikke unitframes. Kan nok utelukke AG Unitframes hvertfall. Den bruker jeg selv, og slike frames får man ikke laget der. Hvor har du funnet bilde? Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Umm, noen som kan si meg hvor jeg kan finne denne/disse 8135830[/snapback] UI'ne? Funnet ut at den ene er Titan Panel. Linker hadde vært fint! 8144188[/snapback] Vet at Archud er den i midten for hp og mana. Kan ikke ut fra bilde si hvilken actionbar addon som er brukt. Heller ikke unitframes. Kan nok utelukke AG Unitframes hvertfall. Den bruker jeg selv, og slike frames får man ikke laget der. Hvor har du funnet bilde? 8144341[/snapback] Vel, søkte litt på google får å se ossen de forskjellige så ut og fant ut at det oppsettet passet meg perfekt for det var nesten likt det jeg hadde før TBC Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Noen som vet navnet på addonen som samler sammen forkjellige knapper rundt minimappet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå