Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Har gått gjennome masse action bars addons, men alt jeg vil ha er EN bar på toppen hvisduskjønnå . Er jeg trøtt ? skulle være lett å finne en sånn.. :hmm: Har ikke funnte non :ph34r:

Synes det blir littt for mye med Bongos / Bartender slett og rett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gått gjennome masse action bars addons, men alt jeg vil ha er EN bar på toppen hvisduskjønnå . Er jeg trøtt ? skulle være lett å finne en sånn..  :hmm:  Har ikke funnte non  :ph34r:

Synes det blir littt for mye med Bongos / Bartender slett og rett

8117439[/snapback]

Er jo bare skru av / fjerne de bars og slikt du ikke bruker i Bongos. Eller er det for vanskelig for deg?

Lenke til kommentar

: / hva med alle disse botene i winterspring ? Har tilsammen reporta 8 ( bare for å være jævli :ph34r: ) dagen etter adda jeg 3 av de til friendlist : 0 players found på 2 og friends must be a part of your alliance på en. Helt SYKT å høre hva disse botene tjener O.o

Lenke til kommentar
Kult, men den er ikke up-to-date med wow 2.0.

8112479[/snapback]

Catalyst vil som nevnt ovenfor ikke ha noen som helst hensikt i nyere versjoner av WoW.

Kort om hvordan den fungerte: Når du loader blir du regnet som "utenfor zone", og alt som skjer (chat, mobs som gir skade, cooldowns osv osv) blir satt på hold, når du er et godt stykke gjennom loadingen blir du regnet som "innenfor zone" igjen, og alt som skjedde i mellomtiden må lastes inn på nytt. Dette førte til mye ekstra lastetid. Det catalyst gjorde var at den cancellerte alt som skjedde mens du loadet (bortsett fra viktige ting som chat) slik at du ikke trengte å laste det. Ergo gikk lastetiden ned. Dette ble dog implementert standard i wow et par patcher etter addonen kom, slik at addonen ble overflødig. Kanskje litt kronglete forklart, men ...

Edit: ved gjennomlesning ser jeg at dette er håpløs norsk (om norsk i det hele tatt), men tror det er forståelig, så orker ikke fikse :p

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Vet du om alle må ha den installert for at den skal vises riktig?

8134490[/snapback]

Alle bør vel det ja, eller får du nok ikke med deg alt.

Lenke til kommentar
Vet du om alle må ha den installert for at den skal vises riktig?

8134490[/snapback]

100% nøyaktig blir den aldri.

Er man over 5 stykker bør flere ha den.

Uten sync mot andre spillere med damagemeter, er det ofte helt feil tall som kommer frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...