Moff Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har gått gjennome masse action bars addons, men alt jeg vil ha er EN bar på toppen hvisduskjønnå . Er jeg trøtt ? skulle være lett å finne en sånn.. Har ikke funnte non Synes det blir littt for mye med Bongos / Bartender slett og rett Lenke til kommentar
Hoon Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 fubar er jo ikke en action bar Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Sorry, leste ikke alt, så bare en bar på toppen så trodde jeg han mente det og ikke action bars:P Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Har gått gjennome masse action bars addons, men alt jeg vil ha er EN bar på toppen hvisduskjønnå . Er jeg trøtt ? skulle være lett å finne en sånn.. Har ikke funnte non Synes det blir littt for mye med Bongos / Bartender slett og rett 8117439[/snapback] Er jo bare skru av / fjerne de bars og slikt du ikke bruker i Bongos. Eller er det for vanskelig for deg? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Bruk Bartender3, skriv "/bar lock" og deaktiver barene du ikke vil ha ved å trykke på de. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 C: ty En ting til : er det cheat å få vist herbs / ores på zone maps ? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Last ned Gatherer. Den bruker ikke med EULA. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Selvsagt ikke, du kan jo huske/notere selv uten at du bryter noen lover, så det er ikke noen som sier at et program ikke kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 : / hva med alle disse botene i winterspring ? Har tilsammen reporta 8 ( bare for å være jævli ) dagen etter adda jeg 3 av de til friendlist : 0 players found på 2 og friends must be a part of your alliance på en. Helt SYKT å høre hva disse botene tjener O.o Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Spurte for en stund siden men fikk aldri noe respons. Leter etter textures/skins til Skinner (den svarte delen mange har nederst på skjermen) eventuelt noe lignende Skinner som har textures/skins. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Kult, men den er ikke up-to-date med wow 2.0. 8112479[/snapback] Catalyst vil som nevnt ovenfor ikke ha noen som helst hensikt i nyere versjoner av WoW. Kort om hvordan den fungerte: Når du loader blir du regnet som "utenfor zone", og alt som skjer (chat, mobs som gir skade, cooldowns osv osv) blir satt på hold, når du er et godt stykke gjennom loadingen blir du regnet som "innenfor zone" igjen, og alt som skjedde i mellomtiden må lastes inn på nytt. Dette førte til mye ekstra lastetid. Det catalyst gjorde var at den cancellerte alt som skjedde mens du loadet (bortsett fra viktige ting som chat) slik at du ikke trengte å laste det. Ergo gikk lastetiden ned. Dette ble dog implementert standard i wow et par patcher etter addonen kom, slik at addonen ble overflødig. Kanskje litt kronglete forklart, men ... Edit: ved gjennomlesning ser jeg at dette er håpløs norsk (om norsk i det hele tatt), men tror det er forståelig, så orker ikke fikse Endret 10. mars 2007 av AndyG Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg bruker Bongos, men når jeg går i stealth så virker ikke hotkeysene (1,2,3,4...) hva må jeg gjøre for at det fungerer. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Denne viser vel ikke threat? http://wow-en.curse-gaming.com/files/detai...67/damagemeters Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Denne viser vel ikke threat?http://wow-en.curse-gaming.com/files/detai...67/damagemeters 8134328[/snapback] Den viser damage. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vet du om alle må ha den installert for at den skal vises riktig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vet du om alle må ha den installert for at den skal vises riktig? 8134490[/snapback] Alle bør vel det ja, eller får du nok ikke med deg alt. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Vet du om alle må ha den installert for at den skal vises riktig? 8134490[/snapback] 100% nøyaktig blir den aldri. Er man over 5 stykker bør flere ha den. Uten sync mot andre spillere med damagemeter, er det ofte helt feil tall som kommer frem. Lenke til kommentar
Kevsor Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Umm, noen som kan si meg hvor jeg kan finne denne/disse UI'ne? http://salalabra.com/wow/ui.png Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Er hvertfall Titan Panel på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå