Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
leter etter ny interface ikoner... sånner som ertatter default ikonene til spellsa... where to find?

8040376[/snapback]

anyone?

8091654[/snapback]

Macroer?

8091662[/snapback]

Nei... mener ekstra icon-sets, ikke dem som er default. Veit du kan få noen runde iconer men er ute etter helt vanlige firkantede bare at dem ser mer smooth ut på en måte..

Lenke til kommentar
Nei... mener ekstra icon-sets, ikke dem som er default. Veit du kan få noen runde iconer men er ute etter helt vanlige firkantede bare at dem ser mer smooth ut på en måte..

8091701[/snapback]

Tror du er på jakt etter cyCircled. Denne bytter ikke ut selve ikonene, men heller formen på de, slik at de blir firkantede med "gloss" utseende, eller runde bl.a. Denne fungerer derimot ikke med standard actionbars, så tror du må bytte til Bongos, Bartender e.l.

Endret av AndyG
Lenke til kommentar
Tror du er på jakt etter cyCircled. Denne bytter ikke ut selve ikonene, men heller formen på de, slik at de blir firkantede med "gloss" utseende, eller runde bl.a. Denne fungerer derimot ikke med standard actionbars, så tror du må bytte til Bongos, Bartender e.l.

8092400[/snapback]

Snasen sak mene r ikke den jeg er ute etter. Den jeg tenker på byttet ut alle iconene på alle spellsa/macroer etc til noen som så likedan ut, bare at dem var penere og bedre gjenomført og mykere.

Lenke til kommentar

8092400[/snapback]

Snasen sak mene r ikke den jeg er ute etter. Den jeg tenker på byttet ut alle iconene på alle spellsa/macroer etc til noen som så likedan ut, bare at dem var penere og bedre gjenomført og mykere.

8092611[/snapback]

Det gjør cycircled om du har Bartender3 action bars.

Det er ikke nødvendig å sette dem opp runde.

Effekter kan legges til på firkantede ikoner også. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Jeg tror det er fordi Ace-gjengen lager sånn 200 addons per pers, og ikke gidder å laste den oppe på curse, ui.worldofwar.net osv.

Edit: Jeg lar denne setningen stå uten å redigere den for å illustrere effekten 8 timer wow har på grammatikk og ordforåd. Take heed!

Endret av tofagerl
Lenke til kommentar

Tror det var Catalyst.

Edit: Fra wowinterface.

I wrote this as a quick hack* to improve zoning time until the event system is optimized in 1.11 because I found the alternatives inadequate. I was pleasantly surprised at how well it worked so I decided to make it public.

To give an idea what kind of improvement you can experience, I did my tests zoning from Stormwind to the tram and back. On average, my zone time without Catalyst took 14-18 seconds. Once I enabled Catalyst, my zone time dropped to 1-2 seconds.

I was finaly able to login again and I did a few more tests. I wanted to zone into BWL, but something is aparently wrong with my server right now so I had to settle with BRS.

Without Catalyst enabled: 50 seconds

With Catalyst enabled: 7 seconds

Catalyst, Client Patch 1.11, and You!:

Catatlyst was written to work around an event problem that has been fixed in client patch 1.11. There is no point in running Catalyst after 1.11 goes live.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

jeg er på jakt etter en actionbar addon.

helst ikke for mange instillinger og minnebruk, og jeg må ha muligheten til og skalere og lage bar med feks bare 3 knapper, den skal også bytte bars etter som jeg bytter stance, discord action og bartender er teste og jeg er ikke fornøyd.

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...