Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har en fungerende versjon av Gatherer? Jeg lastet nettopp ned den nyeste fra Gatherer-siden, men den fungerte ikke i det hele tatt. Jeg får opp menyene, men ting jeg herber eller miner lagrer seg ikke, dessverre.

 

En venn av meg fikk den til å fungere og sendte meg sin versjon, men den fungerer ikke hos meg av en eller annen merkelig grunn.

 

Andre som sliter med samme problemet eller har funnet en løsning?

Lenke til kommentar
Bruker du en kart addon eller noe slikt? Kan hende den du bruker ikke støtter Gatherer.

 

Du har den siste versjon ifra her: http://gathereraddon.com/dl/

8078925[/snapback]

 

Prøvde å disable alle addons nå unntatt Gatherer, og da fungerte det! Takker for tipset om at kanskje en mapaddon skapte feilen, fikk meg til å tenke på at kanskje en eller annen teit addon blokket for Gatherer, og det gjorde den. Nå er det bare å finne addonen som skaper problemet. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ble nevnt at Ace2 utnytter minne bedre eller noe sånt.

 

Mine addons bruker vel rundt 50MB. Har det noe å si når WoW bruker rundt 400MB og jeg har 1GB? :hmm:

Lenke til kommentar

Nei, tror egentlig ikke det. :hmm:

Skulle vel gå helt greit det om du ikke har andre programmer, som bruker mye minne i bakgrunnen.

 

Vanskelig for meg å si mere. Har 2GB minne selv så ikke lett å sammenlikne.

Ligger på mellom 28mb til 40mb under spilling. Kjører jeg Auctioneer drar det mye mer.

Lenke til kommentar
Men det skal da vel ikke ha noe å si når du har mer enn nok RAM?

8081887[/snapback]

 

1 Gb ram er lite om du skal spille wow. Selv med Ace 2 addons.

( Hvis du kjører WinXP med litt i bakgrunnen )

8084937[/snapback]

Ehm, nei? Jeg kjørte WoW med 768mb ram, og hadde rett rundt 140 addons. Brukte ikke så mye Ace2 og endel krevendes addons + hadde veldig bra grafikk og jeg kjørte windowed mode. Gikk fint det, hadde top fps hele tiden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva heter addon som recorder dine crits?

 

Hver gang en rekord blir satt så vises det visuelt på skjermen, og med lyd om ønskelig.

8081120[/snapback]

Fubar_TopScoreFu gjør akkurat dette, men krever FuBar installert.

 

 

 

Noen her som vet om en bra addon til å spille av mp3er i WOW? Gjerne som man kan bruke med Fubar. Hvertfall minimalistisk...

8086583[/snapback]

MusicStream gjør kanskje nytten? Aldri testet dette, og ser at det trengs å brukes en .exe for å generere spillelister til bruk ingame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...