Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit hvordan man fjerner denne?(se bilde)

8042717[/snapback]

Hvordan fikk du Paladin til å se rosa ut? Jeg bruker Buu og ag_UnitFrames.

 

Det var visst default. På Target har du level class og race?

Noen som vet hvordan jeg får class til å få rette farge når jeg skal bruke [level] [class]. Class blir bare hvit uansett target.

8043206[/snapback]

 

Jeg er usikker på hvordan du kan få til dette, men det er et par "tags" du kan prøve/eksperimentere med, for å se hva resultatet blir. Kanskje en av disse gjør susen:

  • [agclass]
  • [smartclass]
  • [raidcolor]

Større oversikt.

Lenke til kommentar
Noen som veit hvordan man fjerner denne?(se bilde)

8042717[/snapback]

Hvordan fikk du Paladin til å se rosa ut? Jeg bruker Buu og ag_UnitFrames.

 

Det var visst default. På Target har du level class og race?

Noen som vet hvordan jeg får class til å få rette farge når jeg skal bruke [level] [class]. Class blir bare hvit uansett target.

8043206[/snapback]

 

Jeg er usikker på hvordan du kan få til dette, men det er et par "tags" du kan prøve/eksperimentere med, for å se hva resultatet blir. Kanskje en av disse gjør susen:


  •  
  • [agclass]
     
  • [smartclass]
     
  • [raidcolor]
     

Større oversikt.

8051025[/snapback]

Jeg har prøvd det tidligere. Funker ikke. Alle blir hvite slik som når jeg bruker [class] utenom raidcolor. Den vet jeg ikke hva gjør, ser det vel når jeg er i raid hva den er.

Lenke til kommentar
Cartographer har dette innebygget. Slik at ikke slipper å laste inn en modul, og en modul meg der.. Prøv det =D

8036456[/snapback]

Hvordan ser man quest objectives i Cartographer? Og må man ikke legge in Cartographer_QuestObjecitves for at det skal virke?

 

Dukker uansett ikke noe mer opp på mitt kart nå enn før. Og Quest-tingene er enablet i options, ja... :(

Lenke til kommentar

Hei. Er det en addon eller noe som gjør at en spesiall knapp på actionbaren (bruker Bongos) blir binda til en trinketslot? Slik at samme hvilken trinnket jeg equipper, så bruker jeg samme actionbarknapp...

 

Vil helst ikke ha noen fler actionbars, så lurer på om dette går an med Bongos, evt en lignende actionbarmod^^

Lenke til kommentar

Takk og takk... tenkte ikke på det.

 

Det funka ganske bra, men av en eller annen grunn så er de "gråa ut". Altså det ser ut som om jeg liksom er out of range eller noe... Noen spesiell grunn til dette?

 

Og den showtooltip greia, skal den vise til trinketens tooltip, eller til hva jeg har kalt macroen?

 

Takker for svar^^

Lenke til kommentar

Har et par frames som har forvillet seg nederst på skjermen. Får ikke flyttet dem opp igjen fordi jeg ikke får klikket på dem. Men, jeg bruker Visor 2, som kan flytte på ting hvis man skriver inn riktig Frame Name. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hva de framene egentlig heter.

 

Hvor kan jeg få tak i en oversikt over Blizzards default Frame Names, evt. en annen måte å flytte de på?

Lenke til kommentar
Har et par frames som har forvillet seg nederst på skjermen. Får ikke flyttet dem opp igjen fordi jeg ikke får klikket på dem. Men, jeg bruker Visor 2, som kan flytte på ting hvis man skriver inn riktig Frame Name. Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hva de framene egentlig heter.

 

Hvor kan jeg få tak i en oversikt over Blizzards default Frame Names, evt. en annen måte å flytte de på?

8059845[/snapback]

 

Har nok ikke direkte svar på det du spurte om, men du kan jo sjekke om Visor, eller andre addons, har en reset-knapp for frames. Eventuelt bytte profil i addon-alternativer om det er mulig :)

Lenke til kommentar

Heihei!

 

Jeg har et aldri så lite problem med min rogue UI, når jeg kommer ut av stealth, får jeg en lumsk beskjed midt på skjermen.

Bruker nesten akkurat samme addons på magen min, og da får jeg ikke noen feilbeskjed etter å ha brukt cooldowns(regner med at det har noe me cooldown moden, siden ordet cooldown er nevnt i feilbeskjeden), så synes det er rart at det skal kun komme en slik beskjed på roguen.

 

Legger til bilde av beskjeden:

post-60478-1172850029_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hele error'en:

 

Date: 2007-03-02 16:46:29

ID: 1

Error occured in: Global

Count: 1

Message: ..\FrameXML\Cooldown.lua line 4:

  attempt to call method 'SetCooldown' (a nil value)

Debug:

  [C]: SetCooldown()

  ..\FrameXML\Cooldown.lua:4:

      ..\FrameXML\Cooldown.lua:2

  [C]: CooldownFrame_SetTimer()

  ...nterface\AddOns\Bongos_ActionBar\classBar\button.lua:76: Update()

  Bongos_ActionBar\classBar\bar.lua:99:

      Bongos_ActionBar\classBar\bar.lua:8

 

edit: var det bare det som skulle til for å få den til å slutte å komme frem? Isåfall, takk skal du ha :)

Endret av Thorsø
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...