MindTooth Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kan denne være til hjelp: http://wow-en.curse-gaming.com/files/detai...hedminibuttons/ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Cartographer er en helt konge kart-addon Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tusen takk for gode tips alle sammen. La inn Cartographer nå, og kan rett og slett ikke skjønne hvorfor jeg ikke har prøvd det før! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Cartographer er en helt konge kart-addon 8035795[/snapback] Hvordan funker det med notater på den? Bruker metamp for tiden, når jeg kommer til en ny sone samler jeg alle quests, og så lager punkter på kartet for hvor de er. Funker veldig bra. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Cartographer har dette innebygget. Slik at ikke slipper å laste inn en modul, og en modul meg der.. Prøv det =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du har jo ikke noen moduler i metamap heller da. Eller det kan jo hende, men laste ned en mappe bare jeg hvertfall Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er det noen AddOn til FuBar som viser latency? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Fubar performance tror jeg, eller FuPerfomanceFu eller lignende Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kan denne være til hjelp:http://wow-en.curse-gaming.com/files/detai...hedminibuttons/ 8035530[/snapback] Det funka vettu Desverre ville ikke MiniMap-Docking blokkeringen fungere, men knappene havner på riktig sted etter 10-20 sekunder når UI'en har loadet. Greit nok. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Cartographer har dette innebygget. Slik at ikke slipper å laste inn en modul, og en modul meg der.. Prøv det =D 8036456[/snapback] Cartographer er modulbasert. "mapnotes" er vel en modul dette og, men den følger med ved nedlastning, slik at den kan velges bort om du ikke trenger den. Er det noen AddOn til FuBar som viser latency? 8037545[/snapback] Fubar_MiniPerfsFu , Fubar_PerformanceFu eller Fubar_NetStatsFu. Sistnevnte viser vel kun latency, mens de andre 2 viser litt mer (fps, minnebruk osv). Endret 27. februar 2007 av AndyG Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Tusen takk for gode tips alle sammen. La inn Cartographer nå, og kan rett og slett ikke skjønne hvorfor jeg ikke har prøvd det før! 8036353[/snapback] Måtte selvsagt prøve å bytte ut den noe tunge MetaMap. Men, Cartographer spammer meg ned med feilmeldinger som er noe slikt som: "...\Cartographer_Waypoints\waypoints.lua:<ymse tall> attempt to index a global 'GuildPoint' (a nil value)" Er det en tilleggsmodul eller en setting jeg har misset? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 leter etter ny interface ikoner... sånner som ertatter default ikonene til spellsa... where to find? Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Noen som vet om det er mulig å få det slik i CyCircled at noen av ikonene er firkantede, mens noen andre er runde? Edit: Noen som vet hvordan jeg kan få alt helt likt på en konto som på en annen (Altså med tanke på user interface... F.eks. viss jeg har satt opp noe jeg har blitt skikkelig fornøyd med på en konto, så gjør jeg slik at jeg får det helt likt på den andre kontoen) Endret 28. februar 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
privinius Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som veit hvordan man fjerner denne?(se bilde) Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som veit hvordan man fjerner denne?(se bilde) 8042717[/snapback] Det ser ut som EEPanels. Du kan enten disable i addon vinduet eller bruke deucecommander og fjerne panelet vil jeg tro. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Noen som veit hvordan man fjerner denne?(se bilde) 8042717[/snapback] Hvordan fikk du Paladin til å se rosa ut? Jeg bruker Buu og ag_UnitFrames. Det var visst default. På Target har du level class og race? Noen som vet hvordan jeg får class til å få rette farge når jeg skal bruke [level] [class]. Class blir bare hvit uansett target. Endret 28. februar 2007 av Rollespilleren Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva bruker dere som en viewport addon? CT_Viewport vil ikke laste. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hva bruker dere som en viewport addon? CT_Viewport vil ikke laste. 8044374[/snapback] Jeg bruker skinner sin Bottom Bar, synes den funker greit. Edit: Hadde blitt glad om noen hadde et svar på spørsmålet noen poster over. Endret 28. februar 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Noen som vet om det er mulig å få det slik i CyCircled at noen av ikonene er firkantede, mens noen andre er runde? Edit: Noen som vet hvordan jeg kan få alt helt likt på en konto som på en annen (Altså med tanke på user interface... F.eks. viss jeg har satt opp noe jeg har blitt skikkelig fornøyd med på en konto, så gjør jeg slik at jeg får det helt likt på den andre kontoen) 8042322[/snapback] Først, da du skriver ikoner så mener du action buttons? Vet for så vidt ikke hva CyCircled er , MEN hvis det er action buttons du mener så test Trinity Bars. 2. Kopier WTF mappa og Interface mappa og send til den andre pc'en. (Forskjellig størrelse på skjerm og oppløsning kan rote til litt dog.) Nå ser jeg at du skrev konto og ikke pc så glem det. Men, tror det skal være en addon mappe under Account mappa di i WTF mappa (Herregud for en setning)prøv å kopiere den over til den andre account mappa. Endret 28. februar 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som vet om det er mulig å få det slik i CyCircled at noen av ikonene er firkantede, mens noen andre er runde? Edit: Noen som vet hvordan jeg kan få alt helt likt på en konto som på en annen (Altså med tanke på user interface... F.eks. viss jeg har satt opp noe jeg har blitt skikkelig fornøyd med på en konto, så gjør jeg slik at jeg får det helt likt på den andre kontoen) 8042322[/snapback] Om du går inn på cycircled menyen mener jeg at du kan velge hvilken bars den skal bytte om på. Default er alle bars. For å få samme user interface på andre karakterer. Du kopierer bare mappa med saved variables fra karakteren du er fornøyd med inderfacet på, (ligger under WTF mappa) over på alten din. Husk å få kopiert over alt av filer. Håper det var forståelig og greit. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå