Rollespilleren Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva heter addon som viser farge på navnet i chat-loggen alt etter hvilken klasse dem er? Det er vel sånn at man må ta /who på dem før fargene vises? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hva heter addon som viser farge på navnet i chat-loggen alt etter hvilken klasse dem er? Det er vel sånn at man må ta /who på dem før fargene vises? 8027576[/snapback] "Prat"... Endret 26. februar 2007 av Krapfoss Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Personlig anbefaler jeg Chatmod. Litt mer valgmuligheter, langt bedre UI. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hva må jeg skrive for å få farge på klassen på ag_unitframes?På mana-raden står det f.eks. 70 Hunter Tauren, men jeg vil at det bare skal stå 70 Hunter, og Hunter skal være i klassefargen. Slik som her http://www.wowace.com/wiki/Ag_UnitFrames 8027544[/snapback] Jeg skrev [level] [class], men class bare viser class og ikke fargen. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 noen som vet om en addon som vil vise hvor mye mana jeg har når jeg er i bear/cat form ? 8031285[/snapback] Har ikke funnet en dbar versjon som funker siden BC,men simpledruidbar funker greit nok. http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=6293 Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 noen som vet om noen kule castingbars ? har sett noen som har slike litt tykke brede..... har ikke bilde. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Ecastingbar funker vel fett Lenke til kommentar
................... Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Lurer på en helt enkel og grei addon som kun viser map coordinates. Jeg har brukt CT_Mapmod inntil nå, men den samler veins etc. Uansett hvilken innstilling jeg har valgt vil den ikke slutte med dette. Jeg er _kun_ interessert i map coordinates, ingenting annet. Den gamle Map Coordinates er out of date, og vil ikke loades selv om man har "load out of date addons" Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du bruker TitanPanel eller FuBar finner du nok noen enkle addons til det. Ellers er Ct_mapmod blant de bedre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du bruker TitanPanel eller FuBar finner du nok noen enkle addons til det. Ellers er Ct_mapmod blant de bedre. 8034990[/snapback] Jeg bruker TitanPanel, men jeg er mer interessert i å ha koordinatene på selve kartet, siden jeg liker å markere på kartet hvor det er. Og det blir jo litt problematisk. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du bruker TitanPanel eller FuBar finner du nok noen enkle addons til det. Ellers er Ct_mapmod blant de bedre. 8034990[/snapback] Jeg bruker TitanPanel, men jeg er mer interessert i å ha koordinatene på selve kartet, siden jeg liker å markere på kartet hvor det er. Og det blir jo litt problematisk. 8034996[/snapback] Fubar Locationfu gir deg coords på bunnen av kartet, både player og cursor. Regner nesten med at det finnes noe lignende til titanpanel. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Trenger en bags mod. Har testet OneBag, ArkInventory, Stelty(?), Baggins, vBagnon. Men de er enten kronglete, eller mangler features.. Eneste jeg vil ha, er en mod som sorterer automatisk. Og at jeg slipper å konfigurere så jævli mye.. Slik som EngBags var en gang i sin tid.. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Engbags fungerer glimrende enda, fremdeles absolutt beste bagmodden man får tak i. Jeg regner med at du finner den på curse-gaming. Den fungerer nå også for banken i tillegg Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du bruker TitanPanel eller FuBar finner du nok noen enkle addons til det. Ellers er Ct_mapmod blant de bedre. 8034990[/snapback] Jeg bruker TitanPanel, men jeg er mer interessert i å ha koordinatene på selve kartet, siden jeg liker å markere på kartet hvor det er. Og det blir jo litt problematisk. 8034996[/snapback] Har du prøvd ut Metamap ? Synes det er et veldig bra addon. Lett å sette opp waypoints og sjekke cords. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Alternativ, er Cartographer. Noe som jeg selv vil bruke, etter litt irreterende tillegg til MetaMap som blir bare kluss.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Trenger hjelp med minimap ikonene for en del ACE2 mods (DeuceCommander, BugGrabber, etc.). De forsvinner og dukker opp igjen på tilfeldige steder rundt minimappen når UI'en loader. Har prøvd å flytte dem med Visor2, men det hjalp lite. Noen som har peil på hvordan jeg ordner dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå