Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en helt enkel og grei addon som kun viser map coordinates. Jeg har brukt CT_Mapmod inntil nå, men den samler veins etc. Uansett hvilken innstilling jeg har valgt vil den ikke slutte med dette.

 

Jeg er _kun_ interessert i map coordinates, ingenting annet. Den gamle Map Coordinates er out of date, og vil ikke loades selv om man har "load out of date addons"

Lenke til kommentar
Hvis du bruker TitanPanel eller FuBar finner du nok noen enkle addons til det. Ellers er Ct_mapmod blant de bedre.

8034990[/snapback]

 

Jeg bruker TitanPanel, men jeg er mer interessert i å ha koordinatene på selve kartet, siden jeg liker å markere på kartet hvor det er. Og det blir jo litt problematisk.

Lenke til kommentar
Hvis du bruker TitanPanel eller FuBar finner du nok noen enkle addons til det. Ellers er Ct_mapmod blant de bedre.

8034990[/snapback]

 

Jeg bruker TitanPanel, men jeg er mer interessert i å ha koordinatene på selve kartet, siden jeg liker å markere på kartet hvor det er. Og det blir jo litt problematisk.

8034996[/snapback]

 

Fubar Locationfu gir deg coords på bunnen av kartet, både player og cursor.

Regner nesten med at det finnes noe lignende til titanpanel.

Lenke til kommentar
Hvis du bruker TitanPanel eller FuBar finner du nok noen enkle addons til det. Ellers er Ct_mapmod blant de bedre.

8034990[/snapback]

 

Jeg bruker TitanPanel, men jeg er mer interessert i å ha koordinatene på selve kartet, siden jeg liker å markere på kartet hvor det er. Og det blir jo litt problematisk.

8034996[/snapback]

 

Har du prøvd ut Metamap ?

Synes det er et veldig bra addon. Lett å sette opp waypoints og sjekke cords. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...