Be__bad Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Jeg trenger en oppdatert mod som viser koordinasjoner på kartet. Noen som vet? 8007849[/snapback] Ct_mapmod fra ctmod.net OT: 3. gangen jeg sier det i denne tråden? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Av en eller annen grunn vises ikke tooltips på actionbars, men jeg har ingen problemer med tooltips på folk eller gjenstander. Jeg har prøvd å disable alle addons, men selv uten en eneste addon er tooltipet helt likt. (Med std. font, though) Noen tips? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Huk av Show Enhanced Tooltips i interface options. Lenke til kommentar
Revel Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Har ikke spilt Wow siden sommeren, men har reaktivert kontoen nå. Brukte en mod som het Group Buttons på min paladin og prest, men den har Lozareth sluttet å oppdatere. Skal hovedsaklig spille prest nå og lurer på om det finnes et alternativ til Group Buttons hvor jeg kan sette spells på meg selv og hele party uten å hele tiden måtte markere de jeg skal kaste spells på? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 /ignore Jeg så o går at jeg hadde "level snap" laste ned i går av en eller annen grunn. Denne tar et screen hver gang jeg lvler og jeg så at den har vert på tydeligvis siden lvl 1 på magen min. problemet er at jeg ikke finner ut hvor man browser bildene xD Hadde vert litt gøy å se tilbake på hvor jeg lvla o snåt : ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Bildene ligger vel i Screenshots-mappa der du har installert wow. edit: Eller lurer du på hvordan du åpner de? Du kan f.eks bruke Irfanview til det. Endret 25. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) finnes det en addon som lister opp merket targets i en liste? f.eks, hvis jeg merker m1 med skull, m2 med stjerne, m3 med måne og m4 med sirkel så blir det noe som dette; 1. skull 2. stjerne 3. måne 4. sirkel //Pedersen Endret 25. februar 2007 av Pedersen2005 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Så du kan targette fra lista? Det er en god ide... Jeg har ikke sett noen slik mod. Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 nettopp 14tegn.............. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Har ikke spilt Wow siden sommeren, men har reaktivert kontoen nå.Brukte en mod som het Group Buttons på min paladin og prest, men den har Lozareth sluttet å oppdatere. Skal hovedsaklig spille prest nå og lurer på om det finnes et alternativ til Group Buttons hvor jeg kan sette spells på meg selv og hele party uten å hele tiden måtte markere de jeg skal kaste spells på? 8018645[/snapback] Har aldri brukt group buttons selv,men jeg så denne saken for noen uker siden...kanskje den funker for deg? http://www.wowace.com/wiki/UnitActionBars Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 finnes det en addon som lister opp merket targets i en liste? f.eks, hvis jeg merker m1 med skull, m2 med stjerne, m3 med måne og m4 med sirkel så blir det noe som dette; 1. skull 2. stjerne 3. måne 4. sirkel //Pedersen 8023528[/snapback] Mulig dette ikke svarer på spørsålet ditt, men jeg gir det et skudd: Ved bruk av oRA2 og PerfectRaid kunne man sette opp mt frames. Altså egne frames for mt, mt target, og target of mt target. I disse frames'ene (gud, så bra norsk!) fikk man også se ikonet på mt'en. Noe ala dette: [mt1 (skull)] [Ragnaros] [mt1 (skull)] [mt2 (stjerne)] [Ragnaros] [mt1 (skull] er dog usikker på om det var oRA2 eller PerfectRaid som var "ansvarlig" for mt frames. Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 er dette mulig uten å være i et raid da? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 er dette mulig uten å være i et raid da? 8026470[/snapback] Må vel i det minste være i en gruppe. Kunne vært interessant utenom, men vet ikke hvorvidt dette vil la seg gjøre, sånn rent teknisk. Må leite litt :-) Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 er for når jeg er i 5mans instancer at jeg trenger dette i raid vet jeg hvordan man får det til osv osv... Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 er for når jeg er i 5mans instancer at jeg trenger dette i raid vet jeg hvordan man får det til osv osv... 8026596[/snapback] Det burde ihvertfall være mange unitframes som har støtte for dette, men jeg kan forstå at det er kjedelig å velge unitframes kun for dette om du allerede har noen du liker. Jeg vil si ifra om jeg finner noe iallefall :-) Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 er for når jeg er i 5mans instancer at jeg trenger dette i raid vet jeg hvordan man får det til osv osv... 8026596[/snapback] Det burde ihvertfall være mange unitframes som har støtte for dette, men jeg kan forstå at det er kjedelig å velge unitframes kun for dette om du allerede har noen du liker. Jeg vil si ifra om jeg finner noe iallefall :-) 8026728[/snapback] AG_Unitframes støtter raid icons. Fine raid frames også. http://www.wowace.com/wiki/Ag_UnitFrames Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 er for når jeg er i 5mans instancer at jeg trenger dette i raid vet jeg hvordan man får det til osv osv... 8026596[/snapback] Det burde ihvertfall være mange unitframes som har støtte for dette, men jeg kan forstå at det er kjedelig å velge unitframes kun for dette om du allerede har noen du liker. Jeg vil si ifra om jeg finner noe iallefall :-) 8026728[/snapback] AG_Unitframes støtter raid icons. Fine raid frames også. http://www.wowace.com/wiki/Ag_UnitFrames 8026737[/snapback] aguf er sweet som fy. Brukt de siden de.. vel for alltid. Husker tilbake i gode gamle dager når andreasg tok over MiniGroup prosjektet :-) Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Hva må jeg skrive for å få farge på klassen på ag_unitframes? På mana-raden står det f.eks. 70 Hunter Tauren, men jeg vil at det bare skal stå 70 Hunter, og Hunter skal være i klassefargen. Slik som her http://www.wowace.com/wiki/Ag_UnitFrames Endret 26. februar 2007 av Rollespilleren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå