Talwin Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Hei, noen som vet om en addon hvor jeg kan se en reversert castbar eller noe, som viser hvor lenge det er til for eksempel frost nova forsvinner fra fienden?Rotete forklart 7995193[/snapback] Jeg bruker antagonist,funker fett. Har bars for buffs (hvor lenge varer det pally skjoldet?), cooldown(hvor lenge er det til magen kan blinke igjen?) og casts. http://www.wowace.com/files/Antagonist/Antagonist.zip Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hva heter addonen som viser raidet slikt som på bildet?http://www.nihilum.co.uk/image/426 7962828[/snapback] Grid er addonen du leter etter Noen som har titanskin/gode plugins til FuBar? Vil prøve den fremfor Titan, men uten noen skikkelige plugins gidder jeg ikke. Edit: Samt at basicskinnet til FuBar er dritstygt. 7973113[/snapback] May I recommend FuTextures Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, noen som vet om en addon hvor jeg kan se en reversert castbar eller noe, som viser hvor lenge det er til for eksempel frost nova forsvinner fra fienden?Rotete forklart 7995193[/snapback] Jeg bruker antagonist,funker fett. Har bars for buffs (hvor lenge varer det pally skjoldet?), cooldown(hvor lenge er det til magen kan blinke igjen?) og casts. http://www.wowace.com/files/Antagonist/Antagonist.zip 7996821[/snapback] Var jo strengt tatt ikke det han spurte om.. Han spurte om en mod som viser duration på diverse cc spells.. Sjekk ut Chronometer fra http://files.wowace.com/ eller ccwatch fra curse-gaming Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som hvet om noen addons som viser hp og mana på mobs OG players ? prøvde mobinfo men den funka ikke : / pluss at jeg vil ha hpen på players også ! Takkk Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som hvet om noen addons som viser hp og mana på mobs OG players ? prøvde mobinfo men den funka ikke : / pluss at jeg vil ha hpen på players også ! Takkk 7998141[/snapback] MobHealth 3 gjør iallefall dette hos meg. Den kalkulerer hvor mange prosent som blir borte i forhold til hvor mye skade som er gitt. Så velger du hvor mange prosent den skal regne ut, så gir den deg hitpoints. Om du skjønner. Funker bra på players også :-) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Najs. Så du hvet ikke om noen addon som viser hp FØR du attacker target ? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Mob health 3 gjør det. Du må drepe noen mobs så regner den ut antall hp. Neste gang du møter på samme type mob er data for hp og mana lagret. Alle data lagres i addonet. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 takk ! incompatible : / slette alle gamle addons ? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Enten se etter en oppdattering, eller se hva det står i meldingen. Enkelte addon krever andre addon for å fungere. Kan muligens være det. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Trenger vel Ace2 for å kunne bruke Mob Health 3? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ta å prøv den her om du ikke får det til. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hørt en god del om Panther UI. Skal visstnok være så bra, noen som har erfaring med denne? Hvor kan jeg skaffe denne og er det noen tillegg addons jeg må skaffe? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Her finner du Panther Ui. Jeg har brukt det nå ca 14 dager å synes det er veldig bra. Har lagt til og fjernet noen addons, men det er mest etter egen smak, og hva du selv liker. Ikke oppdaget noen bugs eller overdrevet minnebruk. Ligger på maks 35mb noe som er svært bra. Kan klart anbefalle det. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Trenger vel Ace2 for å kunne bruke Mob Health 3? 7998830[/snapback] Ace 2 er integrert i alle ace2 addons, så det skal ikke være nødvendig å laste ned ace 2 standalone. Med mindre ... osv, men tviler på at dette er tilfellet her. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Her finner du Panther Ui.Jeg har brukt det nå ca 14 dager å synes det er veldig bra. Har lagt til og fjernet noen addons, men det er mest etter egen smak, og hva du selv liker. Ikke oppdaget noen bugs eller overdrevet minnebruk. Ligger på maks 35mb noe som er svært bra. Kan klart anbefalle det. 7999119[/snapback] Tusen takk, skal se å laste ned med engang jeg får bærbare pc'en min Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, noen som vet om en addon hvor jeg kan se en reversert castbar eller noe, som viser hvor lenge det er til for eksempel frost nova forsvinner fra fienden?Rotete forklart 7995193[/snapback] Jeg bruker antagonist,funker fett. Har bars for buffs (hvor lenge varer det pally skjoldet?), cooldown(hvor lenge er det til magen kan blinke igjen?) og casts. http://www.wowace.com/files/Antagonist/Antagonist.zip 7996821[/snapback] Var jo strengt tatt ikke det han spurte om.. Han spurte om en mod som viser duration på diverse cc spells.. Sjekk ut Chronometer fra http://files.wowace.com/ eller ccwatch fra curse-gaming 7997319[/snapback] Sant nok Burde kanskje ikke poste så sent på natten uten å lese over ting litt bedre. Jo,Chronometer er tingen å gå for for debuffs på target. På roguen min bruker jeg roguetimerfu,siden den gjør et par ting som chrono ikke gjør, men for alle andre klasser er chronometer absolutt en av de tingene jeg ikke klarer meg uten. Lenke til kommentar
different Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Jeg trenger en oppdatert mod som viser koordinasjoner på kartet. Noen som vet? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) -Fant ut at dette var x-loot group- Endret 23. februar 2007 av RostaD Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei er det noen som vet om en addon som bruker fraser fra Mortal Kombat når mobben er under 20% og jeg kan bruke Execute? sånn som Finish him, Flawless victory osv;) hadde vært litt moro å hatt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå