Darx* Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Takk for svarene. Har et sprøsmål til, eg har lastet ned modene gypsy_bar og allinoneinventory, men dei vil ikkje funke det kommer ikkje fram i wow, men de ligger under addons og er enabled, og det er riktig iterface number, kva kan være galt? Jeg og hadde det problmet med allinoneinv... Men jeg bruker denne og den er mye mer praktisk + at den har en rekke muligheter for oppsett Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hva heter Addonen som husker hvilke personer jeg har drept? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 Hva heter Addonen som husker hvilke personer jeg har drept? Nå har jeg ikke prøvd PvPLog, men jeg kan trygt anbefale Opium. Den gjør en suveren jobb, og husker alle de personene du har hatt pekeren over slik at du kan kikke i listen etter hvem som ganket deg osv. Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvor lang tid pleier det å ta før Ul'ene blir oppgraderte slik at de virker på den nye versjonen av WoW jeg bruker da Insomniax Recompilation Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvordan avinstallerer jeg Cosmos? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvilken Ui har tick meter? Slik som viser hvor lang tid det er før f.eks rogues får mer energy? Har sett det på et par filmer. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvilken addon er det som gjør at buffene dine viser slik som på dette bildet? Når jeg ser på bilde der, så ser jeg at spells o.l. på øverste action bar har "s-1, s-2", betyr det at du kan bruke shift og 1,2,3 osv? I så fall, hvilken mod er det som gjør det? Det hadde vært genialt Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvilken addon er det som gjør at buffene dine viser slik som på dette bildet? Når jeg ser på bilde der, så ser jeg at spells o.l. på øverste action bar har "s-1, s-2", betyr det at du kan bruke shift og 1,2,3 osv? I så fall, hvilken mod er det som gjør det? Det hadde vært genialt Det er ikke en mod, du kan skifte på det i key bindings Endret 13. juli 2005 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvilken Ui har tick meter? Slik som viser hvor lang tid det er før f.eks rogues får mer energy? Har sett det på et par filmer. Den heter EnergyWatch Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Hvilken addon er det som gjør at buffene dine viser slik som på dette bildet? Når jeg ser på bilde der, så ser jeg at spells o.l. på øverste action bar har "s-1, s-2", betyr det at du kan bruke shift og 1,2,3 osv? I så fall, hvilken mod er det som gjør det? Det hadde vært genialt Det er ikke en mod, du kan skifte på det i key bindings DOH! Takk Takk Endret 13. juli 2005 av kjexter Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvordan avinstallerer jeg Cosmos? Bare å slette mappa som heter interface i wow folderen din. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Er et noen her som kommer innpå curse gaming? Endret 13. juli 2005 av Limited_Edition Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 hmm, ok, da er moden min godt ut på dato... noen som vet om en mod som går til den nye patchen? kansje litt tidlig og spørre men man vet jo aldri... og nei, kommer ikke inn på curse gaming Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Noen som for insomniax til og fungere? Jeg savner virkelig den UI'en Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Jeg bruker fortsatt insomniax fra forrige patch, funker enda. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Noen som har en addon som gjør at jeg kan binde en knapp til backstab/coldblood osv til feks. G? Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Du kan jo bare bruke keybindings. Er ikke verre. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Du kan jo bare bruke keybindings. Er ikke verre. Joda men har ikke helt fårstått meg på dem, men skal teste litt bedre nå. Bare stressa igjennom forrige gang. Lenke til kommentar
Osc4r Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Sett (for eksempel) backstab på action bar slot nr 8. Gå så på Key binding og sett knappen action bar nr 8 til G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå