MrNielsen Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Løste det jeg da. Et annet spørsmål istedet: Det er endel slike gather addons, som lager database over copper ors etc. Men de har en funksjon som gjør at du kan dele denne infoen med Guilde f.eks. Hvordan fungerer dette egentlig? På et eller annet vis må jo da addonen conecte til de andre, og sende over info? Kan man bli tatt for juks med noe slikt? Virker litt skumelt, så jeg har ikke turt og sette på denne funksjonen enda. Noen tips om dette? Bruker nå Cartographer addonen, som har dette i seg for mining og herbs. Endret 12. februar 2007 av MrNielsen Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 noen som vet hvor jeg kan tak i en slik addon? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) noen som vet hvor jeg kan tak i en slik addon? 7927249[/snapback] Det er discord unit frames. du finner den på www.Discordmods.com Men den er et plagsom og sette opp hvis du ikke har vært bort i det. mye knapper og instillinger. *Edit Når jeg tenker meg om trur jeg det er AG Unitframes. hehe mye enklere og bruke. www.wowace.com finner du den. Endret 12. februar 2007 av Brainiack Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Trenger en mod som viser kordinater litt kvikt. Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 noen som vet hvor jeg kan tak i en slik addon? 7927249[/snapback] Det er discord unit frames. du finner den på www.Discordmods.com Men den er et plagsom og sette opp hvis du ikke har vært bort i det. mye knapper og instillinger. *Edit Når jeg tenker meg om trur jeg det er AG Unitframes. hehe mye enklere og bruke. www.wowace.com finner du den. 7928554[/snapback] takker:) Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Trenger en mod som viser kordinater litt kvikt. 7930202[/snapback] Ct_mapmod. ctmod.net Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som vet om noen bra click casting healing mods?Husker jeg brukte en emergency monitor før på presten min, men husker ikke hva den het. Ikke ct_ra sin. Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hei jeg leter etter en addon som sjekker proc rate på forskjellige items. har prøvd procwatch, men den skjønte jeg lite av Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen som vet om noen bra click casting healing mods?Husker jeg brukte en emergency monitor før på presten min, men husker ikke hva den het. Ikke ct_ra sin. 7931684[/snapback] den virker ikke lenger. ingen sånna virker lenger. men er en som heter klique eller no. finner den på wowace Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 healbot addon FTW:D ligger på curse. funker brilliant for meg:D (y) Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei Ja! nå eg eg ganske så lei av den gamle og kjedelige Unitframesa, eg lurer da på om noen kan gi meg en/eller flerre linker for noen fine unitframes som er enkle å sette opp, har vert borti discord før, så det er ikke noe problem for meg å lage til. Også har noken kanskje den nyeste versjonen av discord hadde satt pris på å fått link til den På forehånd takk Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Discord UnitFrame er satans pirk og knot. Vær forbered på å kaste bort mye tid på å få det til å se bra ut. Eller at man importerer noe ferdig laget (som også tar tid). Eller legg inn f.eks. PerlClassic eller XPerl unitframes, som er enkle å håndtere og sette opp. Gjort på 5 min. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Spørsmålet mitt gjelder Bartender 3. Satt opp nytt ui i går, og hotkeys for magen. Byttet over til druiden, og forandret oppsette på bars. Da jeg logger tilbake til magen har barene flyttet seg til posisjonene for druiden, så alt ble bare rot. Sålangt ikke funnet noen funksjon som låser bars til en char. Finnes det ikke noen? Husker jeg klundra med det her en gang før og da jeg lagde nytt ui. Samme skjedde da. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ikke annet enn at jeg vet at barmodden "Bongos" har en egen checkboks som lar deg sette bars o.a. for hver char. Kan ikke se for meg at Bartender3 er enklere å sette opp en Bongos heller... Du setter f.eks. hotkeys med å bruke mouseover, og presse en tast for å binde i keybindings mode. Ikke som for std bars eller Discord AB hvor en må gjette, prøve og feile seg frem. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Spørsmålet mitt gjelder Bartender 3. Satt opp nytt ui i går, og hotkeys for magen. Byttet over til druiden, og forandret oppsette på bars. Da jeg logger tilbake til magen har barene flyttet seg til posisjonene for druiden, så alt ble bare rot. Sålangt ikke funnet noen funksjon som låser bars til en char. Finnes det ikke noen? Husker jeg klundra med det her en gang før og da jeg lagde nytt ui. Samme skjedde da. Noen som har tips? 7954975[/snapback] Du må lage en profil for hver character. /bar profile class:Druid elns. Prøv deg fram med /bar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Finnes det en addon som sletter ord som lol, wtf noob osv? Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hva heter addonen som viser raidet slikt som på bildet? http://www.nihilum.co.uk/image/426 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Hva heter addonen som viser raidet slikt som på bildet?http://www.nihilum.co.uk/image/426 7962828[/snapback] Er ikke helt sikker, men kan det være noe sånt som perfectraidframe eller noe slikt? (husker ikke det riktige navnet) Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Spørsmålet mitt gjelder Bartender 3. Satt opp nytt ui i går, og hotkeys for magen. Byttet over til druiden, og forandret oppsette på bars. Da jeg logger tilbake til magen har barene flyttet seg til posisjonene for druiden, så alt ble bare rot. Sålangt ikke funnet noen funksjon som låser bars til en char. Finnes det ikke noen? Husker jeg klundra med det her en gang før og da jeg lagde nytt ui. Samme skjedde da. Noen som har tips? 7954975[/snapback] Når du trykker på 'AddOns' nederst til venstre. Så popper det opp en rute - Øverst der står det: "Configure AddOns For" Velg druiden -> OK -> Logg inn. Når du kommer inn å setter opp er dette bare for druiden, gjør det samme med magen, så burde det funke. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har hørt at Priests skal ha en Addon som tilsvarer til warlocks Necrosis og mages Cryolisis. Har lett forskjellige steder på nett men ikke funnet noe. Noen som vet hvilken addon jeg snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå