Bear^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva slags addon er bra til å få bort de dragene rundt actionbaren og de andre knappene? (Til en druid) Har hørt at Bartender kan være litt trøblete til druid. (Både cursegaming og worldofwar.net er nede :/) 7885973[/snapback] Jeg fant meg endelig et UI som fungerte uten problemer, lett å innstallere og lett å confige, og som gir deg det du ønsker (med mer). clicky Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Bartender3 funker utmerket på min druid. 7886049[/snapback] Forsvinner baren din når du går i Prowl? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er på jakt etter en fungerende party mod. Hovedsakling ønsker jeg slik at jeg ser hvor mye helse/mana de i partyet har. Har prøvd flere små moder, men de fleste fungerer ikke eller har gått ut på dato, dvs ikke oppdatert til 2.0. Er ikke ute etter et helt interface, som ct-mod saken, som vist nok har dette i seg. Men kun den lille delen som gir hp/mana/rage/energy talla. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Altså en unitframes-addon? Slik som f.eks Perl som jeg bruker? http://img.photobucket.com/albums/v730/oyv...8/WoW/minUI.jpg Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hmm, litt flau her nå men, unitfram er hva? Sory for dumt spørsmål... Men slik du har rundt dine praty venner der oppe er slik jeg mener ja, så hetter de unitframs så er det slikt jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De "boksene" eller hva jeg skal kalle de med info om navn på personen, HP, mana, buffs osv kalles unitframes ja. Selv har jeg denne, funker som bare det: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2855 Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Takker for hjelpen. Det hjalp mye når man viste navne på de boksene ja Det ble Perl Classic Unit Frames på meg, syns x-perl Unit Frames hadde litt for mye i seg. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Bartender3 funker utmerket på min druid. 7886049[/snapback] Forsvinner baren din når du går i Prowl? 7887114[/snapback] Nei, den skifter til prowlbaren min. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg lurerer på om det er noen som veit om en addon som man kan se hvor mye exp som mangler til lvl 70. Takk Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Leter etter en addon som random velger hvilke mount du setter deg på. Har hørt noe om gogomount, men lasta den ned og den funka ikke.. Kom ikke opp noe inne i WoW. Noen som vet om en lignende addon ? eller hvordan jeg fikser gogomount ? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Denne macroen burde vel fikse biffen /userandom [nomounted,nocombat] <mount 1>, <mount 2>, <mount 3> /dismount [nomounted] Endret 9. februar 2007 av Zlimy Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Altså en unitframes-addon? Slik som f.eks Perl som jeg bruker? http://img.photobucket.com/albums/v730/oyv...8/WoW/minUI.jpg 7890153[/snapback] Du hadde en meget fin UI må jeg si. Ikke tilfeldigvis en sjangse for at du kunne uploadet den et sted? Endret 9. februar 2007 av Vighilicious Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Denne macroen burde vel fikse biffen /userandom [nomounted,nocombat] <mount 1>, <mount 2>, <mount 3> /dismount [nomounted] 7907573[/snapback] Prøvde den der, putta det du skreiv inn i en macro og la ut macroen, men det funka ikke. Er det noe jeg gjøre galt eller er macroen gal? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bytta du ut <mount 1>, <mount 2> og <mount 3> med navn på mountene du skal bruke? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bytta du ut <mount 1>, <mount 2> og <mount 3> med navn på mountene du skal bruke? 7908470[/snapback] Prøvde det, brukte den her: /userandom [nomounted,nocombat] <Black War Ram>, <Black War Steed Bridle>, <Reins of the Swift Mistsaber>, <Reins of the Black War Tiger>, <Snowy Gryphon> /dismount [nomounted] Er den gal? er det sånn at jeg ikke kan ha fler enn 3 mounter i macroen? (Hvis macroen er gal hadde det vært fint om noen kunne skrive den om for meg:)) Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kutt ut < > Fjortentegn Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) feil topic, moderator kan slette denne posten. Endret 9. februar 2007 av AniWal Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har lett litt rundt på curse-gaming etter en slik damage addon. En slik en som ser hvor mye damage hver og en gjør i et party, gjennom hele instancen. Noen som kan finne en bra slik en for meg? En god og snedig Auksjon-addon hadde også vært greit Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Damagemeters er det som brukes for å se hvor mye damage/healing/osv party members gjør. Auctioneer eller WoWEcon er vel de to aktuelle alternativene for AH. Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Hvilken addon trenger jeg slik at jeg kan lage text på ikonene? Si f.eks. som druid så har jeg forskjellige healing jeg bruker av samme sorten bare noen med mindre healing og mindre mana bruk, så vil jeg ha tall på dem slik at jeg ser hva max healing de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå