psyches Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Er det noen som vet om en skikkelig fin bar addon? lett installering osv. har vært på utkikk etter det lenge 7872179[/snapback] Bartender3 7872192[/snapback] Ok, hvor er den gjenfinnelig da ? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Er det noen som vet om en skikkelig fin bar addon? lett installering osv. har vært på utkikk etter det lenge 7872179[/snapback] Bartender3 7872192[/snapback] Ok, hvor er den gjenfinnelig da ? 7872359[/snapback] Google, do you use it? Endret 4. februar 2007 av Pug Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Noen som vet om det har kommet y insp0ect addon etter TBC? Superinspecten min bugger som bare det så jeg har lyst på ny, gjerne ny superinspect, for den var bra når den funka:) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ønsker meg en slik jeg og ^^ bugger som bare det her nå, våpen henger igjen, ser ikke stasta osv. :mh: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Noen som har en pakke med addons som faktisk fungerer uten problemer? Jeg har f.eks prøvd SwibblesUI (Ace2 mods) men jeg får den fanden meg ikke til å fungere stabilt. Problemene er som følger: - Får ikke editet chat boksene - Knappene resetter seg fra tid til annen når jeg sår av WoW - Den svarte rammen nederst som skal separere chaten er noen ganger borte - Bartender 3 flytter rundt på de forskjellige barene etter hva han føler for Så, noen som har noen tips til andre like godt fungerende addons, eller som er kjent med f.eks Simple Chat mods og andre Ace2 mods og kanskje kan låne meg en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ser etter en ui som viser enemy mana/hp eventuelt % (VIL IKKE HA EN UNITFRAME BARE % / HP/MANA som funker til normal ui!) Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 RostaD: Funker den der til BC? Står ikke at den funker til "WoW 2.0.0" på Curse-Gaming, og det indikerer vel at det en gammel AddOn, altså fra før 2.0.0 patchen? -_^ Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 RostaD: Funker den der til BC? Står ikke at den funker til "WoW 2.0.0" på Curse-Gaming, og det indikerer vel at det en gammel AddOn, altså fra før 2.0.0 patchen? -_^ 7878083[/snapback] http://files.wowace.com/MobHealth3_Blizzar...ames-r20852.zip Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ble vel feil link i farten der Lenke til kommentar
Walts Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Noen som har noen gathering addons som funker bra ? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som har noen gathering addons som funker bra ? 7879167[/snapback] Gatherer (beta) eller Cartographer med plugins. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Driver å bygger ny UI her og har et spørsmål... Er det mulig å få "FindingHerbs" vist som en buff i stedet for et ikon rundt minimanp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som har en fin addon til å gjøre noe med action baren? Hadde det slik før: http://img.photobucket.com/albums/v730/oyv...pg?t=1170746921 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Noen som har en pakke med addons .... Problemene er som følger: .... Så, noen som har noen tips til andre like godt fungerende addons, eller som er kjent med f.eks Simple Chat mods og andre Ace2 mods og kanskje kan låne meg en hjelpende hånd? 7876838[/snapback] Har til tider hatt mange av de samme problemene som du har, men det virker som mye av det du beskriver løser seg for meg hvis jeg lagrer individuelle profiler for hver char for hvert addon jeg har problemer med. - Dette gjør det ved å sette opp ting slik du vil ha det, gå inn i menyen for addon'en din og sett profil til "char" som du er på, og gjør en "copy from - default" på profilen ... verdt å teste... Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei leter etter en font som jeg har hatt tideligere.. Denne fulgte med en uipakke som jeg ikke likte, men som ble igjen etter at jeg slettet resten. Likte denne fonten veldig godt, men vet ikke helt hva den heter. legger ved et bilde av ui med denne fonten.. Håper noen kjenner den igjen og kan linke den til meg.. Clicky Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei leter etter en font som jeg har hatt tideligere.. Denne fulgte med en uipakke som jeg ikke likte, men som ble igjen etter at jeg slettet resten. Likte denne fonten veldig godt, men vet ikke helt hva den heter. legger ved et bilde av ui med denne fonten.. Håper noen kjenner den igjen og kan linke den til meg.. Clicky 7882479[/snapback] Det er default clearfont fonten... Www.wowace.com/files Mener den heter calibri.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Hva slags addon er bra til å få bort de dragene rundt actionbaren og de andre knappene? (Til en druid) Har hørt at Bartender kan være litt trøblete til druid. (Både cursegaming og worldofwar.net er nede :/) Endret 6. februar 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Bartender3 funker utmerket på min druid. Endret 6. februar 2007 av Xzii Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Er det noen som har/vet om en dropdown-bar-addon? Altså som gjør en bar synlig når du holder over et spesielt sted? (Genialt til tradeskills ol.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå